Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Deja Vu? :::: DEmetri

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 09:08

Tid : Nær 22:42

Sted :Skoven nær byen

Omgivelser : ikke særlig mange ude på gaden og ingen inde i skoven så vidt man kan høre`?

Vejr : roligt, ingen vind, sneen daler lidt nu kulden sætter ind men vinden er helt væk næsten...


Langsomme fodtrin, platinsk blonde hår, smukke fremhævede kindben, glinsende smarad grønne øjne, stramme sorte bukser der hang lid bagved, men var stram restende steder, en stram sort tshirt smurt op ved albuerne og så en hvid jakke over sig der var åben.. Nikki gik stille med sit arbejdstøj i sin taske over ryggen, det sku vaskes.. Han havde lige været på arbejde på den lokale club Patronia ? hed den vist eller noget i den retning.
NIkki sukkede let mens han traskede mod skovens sti og forsvandt ind i mørket, mens han lyttede, hans vampyriskhed havde ikke taget godt indtil videre? det udstødte nærmest Morgan mere og mere?, og hvorfor var det sådan, det var vel ikke hans skyld... han ville ku forsvare sig? dog... hvordan sku han nogen sinde kunne finde ud af det alligevel, det var som om han ingen mere havde at være sikker ved? andre end Morgan og sådan...
Nikki bed sig let i underlæben med de nye hugtænder og sukkede mens han roede i sit hår så det blev pjusket, og så rundt på skovens sti midt inde i dybet, fordi han ville skyde genvej til byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 09:14

I det samme væltede Nikki omkuld som om der var et vindpust til
havde væltet ham så let som intet, men han ville hurtigt opdage det
var Demetri som havde gjort dette ved ham.
Demetri sad lige nu godt skjul i naturen måske som et dyr eller
måske som ting, længe leve hans evner.
Hans metalliske grå øjne stirrede som et rovdyr på Nikki her i
nattens muldre og mørke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 09:18

Nikki faldt omkuld og så hurtigt op i det han bed tænderne hårdt sammen og kiggede undrende rundt?, han bed sig let i underlæben og rejste sig hurtigt op i det han sagde temmelig hårdt"Hvem er det!? og hvorfor... chikanere du mig" Nikki så rundt, det ku umuligt ha været noget almindeligt?.
Han kiggede undrende rundt og gik lidt bagud og stillede sig op af et træ*hvorfor skal sådan nogen slemme ting altid fucking ske for mig det ikke fair!?* nikki så vredt rundt med de smarad grønne øjne i det han stille slappede af igen og tog sig let til hovedet og sku til at finde sin smøg og lighter frem for at ryge lidt og få styr på det hele i sit hoved?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 09:21

Demetri kom nu frem fra mørket.
Han smilte alt imens han gik over mod Nikki,
"Jamen Nikki" sagde han og kunne sagtens huske
alt det de have været igemmen, hans smil var ondskabsfuld
, lumsk og dystert.
Hans metalliske grå øjne gav et svagt skær fra sig i det han så
på Nikki men de forsvandt hurtigt igen, altså skæret i hans øjne
og de blev igen kolde og døde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 09:27

Nikki så undrende op i det han opdagede Demetri og et jag igennem ham kom af skræk og frygt?, dog... Nikki var alligevel ikke helt bange fordi Demetri var hetro i den grad? så det ville kun blive fysisk smerte han ville påføre ham eller død men ikke noget Nikki tog så højt for mere egenlig men... hvad var det Demetri lavede her ude og hvorfor... hvorfor lige nu?"Nej jeg spurgte ikke om mit navn det jeg sikker på men dit navn spurgte jeg skam om Stranger stadig with out a name" Nikki smilede lidt i det han gik bagud for ikke at være for tæt på Demetri i det han ikke var helt sikker på hvad han kunne finde på af ondskabsfulde og pinefulde ting, dog ville det nok ikke lægge så stor vægt lige forløbig med alle de probemer han havde. Nikki fik tændt smøgen og taget den i munden mellem læberne og sugede let røgen ned i lungerne og pustede så langsomt ud i det han fjernede smøgen med fingerne..."Så hvad laver du her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 09:30

"Hey, giv et sug" sagde han og pegede på smøgen.
Og lod alt det Nikki havde sagt falde ud af det andet
øre igen. Dog holdte han stadig øjenen på Nikki og
ikke på SMøgen som de fleste måske ville gøre.
Hans så ikke særlig glad ud men heller ikek særlig
så, faktisk så han træt og ligeglad ud.


/logger for i dag//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 09:34

Nikki så let ned på sin smøg og smilede så lettere ondt og sagde"og hvorfor sku jeg så dele af min smøg mine læber har rørt" han grinte let og sagde"jeg gir ikke indirekte kys til andre fyre" Nikki blinkede provokerende og sagde"især ikke til hetro psycho fyre der smadre en ind i kasser og spidder ting efter en" Nikki smilede let og tog endnu et hiv af sin smøg og sagde"så fortæl mig igen, hvad laver du her..." NIkki så lidt op mod Demetri nu og sagde"Noget specielt du vil mig?" han rettede let på sin jakke og trådte til siden for at se lidt rundt og tjekke om han sku til at stikke af? eller hvad han sku, fordi Demetri sikkert ville banke ham op igen?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 22:02

I det Nikki var blevet færdig med sin lille tale fløj smøgen
over mod Demetri og landte imellem hans tog finger, hvor
efter han tog et sug. "Sødt som du står og holder taler Nikki"
sagde han og tog endnu et sug. Hans metalliske grå øjne kiggede
kort op og ned af den svansede dreng som stod foran ham.
"Forresten er det ikke en ny lugt" sagde han og mente det at
han nu var blevet til vampyr og duftede helt anderledes end før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 22:06

Nikki sukkede tungt over tabet af hans elskede smøg og det var enda den sidste"ej det der .... det var ikke cool.. det var min sidste smøg jeg havde".
Nikki bed tænderne let sammen og vendte hovedet fornærmet til side da Demetri betragtede ham med det elevator blik og sagde"hm jo og hvad så vis der er en ny lugt ved mig??" nikki så lidt modvilligt på Demetri og sagde"blot behold smøgen, skal nødig ha dine læbers baksiller på mine" Nikki strøg håret til siden i det han stille ledte i hans lomme efter endnu en smøg?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 22:11

HAn grinte højt og fornærmede af Nikki.
"Som om du overhoved kan få baksiller blive syg"
sagde han med sådan en stemme der betød at han
hviste HVAD Nikkie var blever til og at han hviste
hvilket monstre Nikki nu også var......................
"Men nok om det" sagde han og kiggede på smøgen.
Men så så på Nikki igen, "Jeg skulle selv havde bidt dig"
sagde han og ville havde fundet det sjov at ødelægge
Morgans elskedes liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 06:16

Nikki gik let bagud i det Demetri sagde han selv skulle ha bidt ham"HVAD!? nej .... og det min elskede der har bidt mig og sådan er det HA... så der intet at gøre for dig her, hvad vil du mig ?" Nikki kunne ikke forstå hvorfor Demetri pludselig kom frem foran ham det var jo ikke normal når han havde prøvet at angribe ham direkte den gang og nu var han pludselig i snakke humør og ville selv ha forvandlet Nikki?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 22:56

Han begyndte lige så stille at valse om Nikki alt imens han studerede han,
tog han sug af smøgen som han havde taget fra lille Nikki, han smilte nogen
få gange så man kunne se de knivskarbe tænder som Demetri nu havde, og sjovt nok
bagved dem sad endnu et par bare mindre tænder, som lignte hugtænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 02:39

Nikki så undrende på ham og sagde"stop så okay og desuden hvad hedder du anyway!? tingest" han vendte ryggen til Demetri og bed sig i underlæben af bare fustrationer i mens han var virkelig sur og vred, der var et eller andet over dette her der blot gav ham blod på tanden og mere dræberlig instinkt ind ever før!.
Nikki sukkede dog let efter noget tid i det han gik på afstand fra Demetri og sagde"stop så okay tingest.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:09

Inden han kunne nå at sige tingest en gang til stod Demetri med Nikki i strakt arm
alt imens Nikki dinglede fra halsen af, "Du sagde!" hviskede Demetri lige så stille
imens han maste Nikkis halrør lille så stille sammen.
Han havde fået et underligt sygt smil på sine læber, og hans prupilet i æjne var ved at forme sig spidse.
Men selve den metalliske grå farve han havde var også forandret, det var som om der
var gnister i Demetris øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeOns 19 Jan 2011, 07:52

Nikki smilede svagt og sagde"Tingest... du har ej givet mig dit forbandet navn hva fanden sku jeg ellers kalde dig !" Nikki tog fat i demetri´s hånd og strammede sit greb rigtig hårdt i det han så temmelig vred ud, han ville fandeme snart ha et forbandet navn fra det her møgdyr af en hetro der total provokerede ham!."Hva er dit problem anyway? har du ikke noget bedre at gi dig til? og hehe, du kan klemme ja men jeg har ikke brug for luft... husk.. jeg vampyr ikke menneske" han fik revet sig hårdt løst og skubbede let ud efter Demetri i det han vendte sig om og sagde"Jeg skrider vis det sådan her du tager initiativ til noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 01:34

Demetri grinede nu rolig og stille.
"Du har ikke brug for luft nej" sagde han med et lumsk smil.
"Men hvad vil du gøre hvis du ikke kan bevæge dig" sagde
han med en lettere legende stemme.
Hans øjne gav små glimt fra sig, Demetri var legesyg, noget
han sjældent var over for andre hanner.
Han begyndte lige så stille at følge efter Nikki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 02:48

Nikki så sig let over skuldren undrende i det han betragtede Demetri der fulgte efter ham? hvad var hans problem egenlig anyway!?.Nikki begyndte at gå lidt hurtigere end han havde gjordt før?, hvad ville Demetri ham egentlig?, hvorfor fulgte han efter ham, Demetri var hetro så det kunne ikke være noget seksuelt`? måske havde det noget at gøre med Morgan og at Morgan havde omvendt ham? måske. Nikki satte farten mere op nu og satte så i løb i det han løb stille længere ind i skoven og gemte sig bagved et træ og trak vejret stille og roligt.. Han kiggede rundt lidt og pustet så opgivende ud"pyyh"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 03:00

I det samme stod Demetri og hviskede et højt, "Bøh" hvorefter han grinte.
Han tog nu fat i Nikkis skulder og rev om på den anden side, og massede
ham op af træet ved at tage sin ene arm og masse ham mod det.
"Nu begynder legen" sagde han med et sygt og dæmonisk smil.
Hans metalliske grå øjne var nu forvandlet til gnister, det ville sige
at inde i det grå fløj hvide gnister rundt.
Og hans prupiler blev bitte små.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 03:48

Nikki så hurtigt mod Demetri i det han rejste sig op men blev taget fat i og endte med hovedet direkte mod træet. Han mærkede det hårde bark mod selveste ansigtet og sin brystkasse i det han vrisset højt og en dyb knurren kunne høres i mens han vred sig meget for at komme fri"Hvad!? fanden har du gang i slip mig fri dit forbandet misfoster! GRRR!!!" Nikki bed tænderne hårdt sammen og hans øjne blev blod røde i det han ville til at vende sig om og bide ud efter Demetri blod for at stoppe dette her!?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 22:49

Dernæst smed Demetri Nikki på jorden med en armbevægelse.
"Du kan kalde mig Demetri" sagde han med et smil som kun
selveste Demetri kunne lave, det var en blanding af had og
glæde på samme tid. Han kiggede ned på den endnu unge vampyr.
HVorefter han begyndte at tælle...."1....2....3....4" hvis Nikki
var klog ville han vide at han skulle tage chancen var for flygte nu
inden Demetri flipppede fuldstændig ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTirs 01 Feb 2011, 02:22

Nikki så let på Demetri i det han stoppede tiden da Demetri havde fat i ham og så let Demetri forsvinde for øjnene af sig og kom fri. Han så på sig selv og demetri der var ved at skulle tage fat i ham, i det han hurtigt skubbede til sin egen person så han ville miste balancen mere magt havde han ikke.
Så da Demetri ville tage fat i ham fik han ikke fat, tvært imod. Nikki faldt til siden på grund af mærkelig ubalance og sagde i det han hurtigt fik sig rejst med en god afstand til Demetri"Aha... så navnet er Demetri?... tror jeg har hørt om dig før, noget med du vild med en engle der hedder rose eller sådan noget stalker" Nikki grinte let i det han sagde"See ya" Han vendte let om på hælen og løb så hjem af, han ville ikke være i nærheden af en så sadistisk som Demetri?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTirs 01 Feb 2011, 02:29

Demetri kiggede kort forvirret rundt da Nikki ligge pluselig faldt.
Da så at Nikki var på vej til at løbe, forsvandt som en røg sky.
Oppe i træernde ville Nikki sikkert begyndte at høre at noget bevægede sig op
i dem, ja Demetri var efter ham.
Ikke i skikkelse af sig selv men i skikkelse af noget helt andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTirs 01 Feb 2011, 04:22

Nikki stoppede let op og kiggede mod træerne i det han så undrende ud i ansigtet og sagde"forhelved da også!" han bed hårdt tænderne sammen i det han for igennem trænge steder og krat for at Demetri ikke ville kunne følge ham skønt... han alligevel ville ku følge ham sikkert? demetri var jo en vampyr der var meget ældre end ham hvilket ikke var det bedste at være uvenner med en overklasse vampyr.
Nikki tog sig let til bene i det han stoppede op lidt nær skovens midte igen og sukkede i det han lagde sig op af et træ temmelig udmattet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTirs 01 Feb 2011, 08:13

En kat kom i det samme frem for et af krattende,
Det var orange og meget stor, dog ikke større end hvad
en kat kunne være.
Den miavede blidt som katte nu gjorder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitimeTirs 01 Feb 2011, 08:33

Nikki så lidt på Katten i det han gik lidt bagud og så temmelig mistænksom ud men satte sig dog ned igen og sagde"Hm? ... hvor er du dog kommet fra mis`?" han så undrende rundt og strakte let hånden ud og smilede i det han sagde"Kom her mis, jeg gør dig intet " han smilede, den så ikke ud til at være øremærket og heller ingen halsbånd, så gad vide hvor den egenlig rigtig hørte til
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Deja Vu? :::: DEmetri Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Deja Vu? :::: DEmetri
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: