Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Deja Vu? :::: DEmetri

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Feb 2011, 07:41

Da Nikki begyndte at tale spandt den blidt.
Og kom luntende som alle andre katte ville gøre.
Den snogede sig kælent op af hans ben.
Pelsen var blød og helt igennem fint og ren.
Lydende i træernde var lige så stille faldet hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Feb 2011, 08:51

Nikki tog sig let til nakken i mens han aede katten og så lidt undrende rundt i det han sukkede stille og sagde"Hm... møg evne... hvorfor kunne jeg blot ikke være alt eller intet? måske en form skifter så kunne jeg skifte mig til mig selv og andre eller en pige vis Morgan ikke er tilfreds med mig mere..." Nikki tog sig let til ansigtet, hvad var det dog han sagde!?... han sukkede let i det han tog katten blidt op og nussede den og så rundt og sagde"Hm? har du intet hjem ? lille misser?" han smilede let og sagde"Måske du kunne bo ved mig???"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 02:25

Katten blev lidt usikker da den blev taget op som katte tit gjorder lige i starten.
Men det tog det roligt da den kom op i hans favn, den miavede 3 gange
dens metalliske grå øjne stirrede ud i mørket, som havde den set nogetg spændende.
Det miavede endnu engang. Dens pels var blød, smuk og ren.
Selvom den var orange var den dog stadig hvid på maven, en rigtig garfield kat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 09:54

Nikki grinte let og sagde"Kæft du egenlig nuttet mis" han så let på den og nussede den så på hovedet og sagde"Kom så tager jeg dig med hjem til hotellet, jeg bor ikke her men måske kan det være du ingen ejer har og så kan du blive min dejlige kat" han smilede og så lidt på den og sagde"hmmm gad vide hvad dit navn mund skal være så?" han så let rundt i det han grinte og tænkte så på Demetri i det han næsten lige havde fightede med ham"Hm... ved du hva du kan hedde på grund af dine øjne, Demetri"han grinte let og gik så hjem af mod hotellet i det han tænkte lidt og så på katten"det lidt spøjst mis... ? ham du har fået navnet af, er blot forsvundet........ " han bed sig let i underlæben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 00:16

Katten spandt stadig som om den intet forstod.
Det skubbede roligt potternde frem og tilbage
som katte gjorder når de nød at blive nusset.
Denne gang var den tavs, selvfølgelig ud over
at den spandt---
Den havde lukket øjnene og slappede af i Nikkis
arme, som havde den altid været der.
Den miavede nu en enkelt gang da Nikki
snakkede til den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 06:52

Nikki smilede og sagde"du skal blive behandlet som en kongelig Demetri, bare vent, min far er virkelig en højt hævet business man og jeg er ved at uddanne mig som læge så jeg bliver mere rig end jeg allerede er" han smilede og sagde"Du skal få det bedste af det bedste og ikke sådan noget katte tingest mad noget, du skal få virkelig gode ting, jeg vil få en personlig katte kender til at undersøge hvad du kan li og ikke li" han smilede og nussede blidt Demetri uden at vide det faktisk var den rigtige Demetri!?...
og det værste var at Nikki ikke ville forblive vampyr forevigt........
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 06:56

Katten som var Demetri i virkeligheden
lod som om den lå og sov i hans arme.
Dog var Demetri indtil videre meget meget
rolig og havde det faktisk fint med at blive båret rundt på
Katten lå stille og roligt i Nikkis arme...dog tænkte Demetri om
Morgan ville ,,have en kat,, eller og det ikke lige var ham....
Men på samme tid kunne Demetri få et hjem hvis han forvandlede sig til kat hvergang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:04

Nikki bed sig let i læberne og så ned på Demetri og sagde"Hmmm vi må håbe Morgan kan li katte ellers må Morgan blot sove udenfor haha" han grinte let og smilede så til den dejlige garfield ligende Demetri og sagde"du altså virkelig en nuttet kat" han grinte let i det han endelig kom tilbage til hotellet og de så på katten og sagde den ikke måtte være der, men Nikki skuede blot til dem med de dybe grønne øjne og sagde hvem hans far var og så fik han lov og de sagde os de kom op med katte mad til katten og en kattekurv og sådan.
Han smilede lidt og tog så elevatoren op og kom endelig indefor i den luxuiøse suite. Han smilede i det hans møbler var sorte og væggene hvide, og køkkenet sølv gråt, rust fri stål.
Meget elegant indrettet. Han lagde blidt demetri ned på sofaen og smilede.

/Du siger bare vis du vil ha emne hvor han er blevet menneske?/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:06

Er du blevet menneske igen??////

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:12

/Tjaaaa ja xD. Han fik jo en evne hvor han kunne gå tilbage i tiden og rette på ting ^^".... sååå nu ham blevet menneske igen :P for at gøre det lidt mere Epic//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:15

//Okay men så har du ikke din evne mere vel?//


Katten satte sig nu op og gik stille rundt i huset og kigggede.
Demetris kattevæsen gjorder store øjne, han havde aldrig selv
haft sådan dyre og flotte ting, han var ikke jaulo men måske
kan han spille kat en god tid...Nikki ville aldrig opdage det
men hvad med Morgan...tænkte han kort og gik så videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:46

//Nej ikke i nye emne der jeg ikke vampyr men her er jeg dog stadig i.//

Nikki nussede blidt Demetri da han gik forbi ham og sagde"Hvor er du bare dejlig" Der kom en mand ind og satte en kurv lavet af utrolig lækkert stof ind og den var dejlig blød og rund og virkelig lækker, Nikki lagde den blidt nær sofaen og lagde et tæppe på sofaen vis den nu hellere ville sove der??.
og så satte tjeneren os mad ved kurven og Nikki havde fundet en vandskål frem der slet ikke var snavset eller noget"kun det bedste til min Demetri"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:21

Demetri lagde sig i kurven og faldt derved i søvn.


//out//


//Okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 10:24

http://O.o? såå..... nyt emne eller.....//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 22:21

//Måske senere, kan vi godt....//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 01:25

Ok.

Men du skriver vel blot over PM vis det er //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 02:01

///ja....///
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Deja Vu? :::: DEmetri   Deja Vu? :::: DEmetri - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Deja Vu? :::: DEmetri
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hey you.-Demetri
» Why? - Demetri
» Hey There..-Demetri
» Run in the dark.- Demetri
» Savn //Demetri//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: