Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Er der nogen??

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Er der nogen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 00:30

Fie så lidt på en af boderne, og smilte.
"pæn halskæde"sagde hun roligt, og gik hen til boden.
Hun kiggede lidt på en sølv halskæde med et grønt hjerte i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 02:54

Alec kiggede på halsenkæden. Hun have aldrig rigtig følt interrasse i pige-ting. "Jarh" hun gav Fie ret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 05:29

Hun smilte "Tro jeg vil købe den"sagde hun stille, og så på Alec.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 00:48

Alec nikkede og smilede fraværende. Så vendte hun sig om og smilede rigtigt til Fie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 02:13

Hun betalede for halskæden, og smilte til hende.
Hun så på hende, og lagde halskæden i sin taske.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:28

Alec smilede til hende "Skal vi gå?" hun slå ud med armen. *Åh, hvor ville jeg ønske jeg var bedre til at møde andre...!*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 07:59

Hun smilte til hende, og nikkede.
"Ja det kan vi godt" sagde hun og så på hende.
"Kender du Demetri?"spurgte hun stille, og så på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 01:12

Alec rystede langsomt på hovedt "Har kun hørt om ham...!" hun kiggede spøgende på Fie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 05:27

Hun smilte roligt til hende.
"Hmm okay"sagd ehun stille, og så lidt rundt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:50

Alec kiggede op i himlen og sagde henkastet "Kender du ham?" kiggede på hende og smilte forsigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:52

Hun så på hende, og smilte stort.
"Ja, det gør jeg"sagd ehun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:55

Alec mærkede det ikk' var et emne Fie var glad for, så hun nikkede bare langsomt, tænkende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 06:51

Hun smilte, og så på hende.
"Har du ellers hørt om ham?"spurgte hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 02:06

Alec sukkede og prøvede at huske "Han er vist ikk' en vemlig person, har gjordt mange til vampyre... Er vild af væsen..." hun kiggede på Fie og afventede hendes reaktion.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 02:12

Hun smilte bare roligt til hende, "Sådan opfatter jeg ham ik"sagde hun stille, og smilte glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 02:20

Alec trak på skuldrene "Det er jo også bare, det jeg har hørt.." hun så ud foran sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 02:42

Hun så på hende.
"Han er min skaber"sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:04

Alec så stadig ud foran sig "Okay... Hvordan opfatter du man??" hun så nysgerrigt på hende. Hun havde aldrig selv kendt sin skaber, og viste ikke hvordan det var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 00:39

Hun så på hende.
"Jeg ser ham som familie"sagde hun stille, og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 01:15

Alec så på hende "Ja, det er I jo også på en måde...." hun smilte lidt. *Gid jeg vidste hvem min skaber er!!...*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 01:32

Hun smilte til hende, og nikkede.
"Jeg forståe ik at der er så mange der siger han er ond og sådan?"sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 02:35

Alec trak på skuldrene.
"Tja, der er mange der ikke synes, at blive vampyr er ikke er en befrielse. Demetri skaber jo vampyre...." hun tav da hun troede pointen var kommet frem. Hun kunne ikke lide emnet, men hun viste det ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 04:59

Hun så på hende og smilte.
"Jeg er glad for at være vampyr"sagde hun stille, og så på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 07:22

Alec smilende venskabligt.
"Det er jeg også... nu. Jeg var det ikke først var4 det en byrde, men nu elsker jeg det." hun smilede og trak på skuldrene "Men som sagt det er ikke alle der er det, der nok mange der kan li' Demetri!" hun trak igen skuldrene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 07:24

Hun smilte til hende, og nikkede som svar.
"Danser du?"spurgte hun stille, og så på hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Er der nogen??   Er der nogen?? - Page 2 Icon_minitime

Er der nogen??
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Tror du på nogen gud...?
» Når folk pakker sammen kommer der nogen til //Privat, May//
» Hjælp! Er der nogen der kender til akvariefisk?
» Nogen gange går det bare galt. (Emily)
» Nogen gange så hader jeg dig mike? (Vicente)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: