|
| Er der nogen?? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Man 07 Dec 2009, 00:30 | |
| Fie så lidt på en af boderne, og smilte. "pæn halskæde"sagde hun roligt, og gik hen til boden. Hun kiggede lidt på en sølv halskæde med et grønt hjerte i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Man 07 Dec 2009, 02:54 | |
| Alec kiggede på halsenkæden. Hun have aldrig rigtig følt interrasse i pige-ting. "Jarh" hun gav Fie ret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Man 07 Dec 2009, 05:29 | |
| Hun smilte "Tro jeg vil købe den"sagde hun stille, og så på Alec. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Tirs 08 Dec 2009, 00:48 | |
| Alec nikkede og smilede fraværende. Så vendte hun sig om og smilede rigtigt til Fie. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Tirs 08 Dec 2009, 02:13 | |
| Hun betalede for halskæden, og smilte til hende. Hun så på hende, og lagde halskæden i sin taske. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Tirs 08 Dec 2009, 03:28 | |
| Alec smilede til hende "Skal vi gå?" hun slå ud med armen. *Åh, hvor ville jeg ønske jeg var bedre til at møde andre...!* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Tirs 08 Dec 2009, 07:59 | |
| Hun smilte til hende, og nikkede. "Ja det kan vi godt" sagde hun og så på hende. "Kender du Demetri?"spurgte hun stille, og så på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Tors 10 Dec 2009, 01:12 | |
| Alec rystede langsomt på hovedt "Har kun hørt om ham...!" hun kiggede spøgende på Fie. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Tors 10 Dec 2009, 05:27 | |
| Hun smilte roligt til hende. "Hmm okay"sagd ehun stille, og så lidt rundt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Fre 11 Dec 2009, 03:50 | |
| Alec kiggede op i himlen og sagde henkastet "Kender du ham?" kiggede på hende og smilte forsigtigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Fre 11 Dec 2009, 03:52 | |
| Hun så på hende, og smilte stort. "Ja, det gør jeg"sagd ehun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Fre 11 Dec 2009, 03:55 | |
| Alec mærkede det ikk' var et emne Fie var glad for, så hun nikkede bare langsomt, tænkende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Fre 11 Dec 2009, 06:51 | |
| Hun smilte, og så på hende. "Har du ellers hørt om ham?"spurgte hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Lør 12 Dec 2009, 02:06 | |
| Alec sukkede og prøvede at huske "Han er vist ikk' en vemlig person, har gjordt mange til vampyre... Er vild af væsen..." hun kiggede på Fie og afventede hendes reaktion. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Lør 12 Dec 2009, 02:12 | |
| Hun smilte bare roligt til hende, "Sådan opfatter jeg ham ik"sagde hun stille, og smilte glad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Lør 12 Dec 2009, 02:20 | |
| Alec trak på skuldrene "Det er jo også bare, det jeg har hørt.." hun så ud foran sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Lør 12 Dec 2009, 02:42 | |
| Hun så på hende. "Han er min skaber"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Lør 12 Dec 2009, 03:04 | |
| Alec så stadig ud foran sig "Okay... Hvordan opfatter du man??" hun så nysgerrigt på hende. Hun havde aldrig selv kendt sin skaber, og viste ikke hvordan det var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Søn 13 Dec 2009, 00:39 | |
| Hun så på hende. "Jeg ser ham som familie"sagde hun stille, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Tirs 15 Dec 2009, 01:15 | |
| Alec så på hende "Ja, det er I jo også på en måde...." hun smilte lidt. *Gid jeg vidste hvem min skaber er!!...* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Tirs 15 Dec 2009, 01:32 | |
| Hun smilte til hende, og nikkede. "Jeg forståe ik at der er så mange der siger han er ond og sådan?"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Ons 16 Dec 2009, 02:35 | |
| Alec trak på skuldrene. "Tja, der er mange der ikke synes, at blive vampyr er ikke er en befrielse. Demetri skaber jo vampyre...." hun tav da hun troede pointen var kommet frem. Hun kunne ikke lide emnet, men hun viste det ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Ons 16 Dec 2009, 04:59 | |
| Hun så på hende og smilte. "Jeg er glad for at være vampyr"sagde hun stille, og så på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Ons 16 Dec 2009, 07:22 | |
| Alec smilende venskabligt. "Det er jeg også... nu. Jeg var det ikke først var4 det en byrde, men nu elsker jeg det." hun smilede og trak på skuldrene "Men som sagt det er ikke alle der er det, der nok mange der kan li' Demetri!" hun trak igen skuldrene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er der nogen?? Ons 16 Dec 2009, 07:24 | |
| Hun smilte til hende, og nikkede som svar. "Danser du?"spurgte hun stille, og så på hende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Er der nogen?? | |
| |
| | | | Er der nogen?? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|