|
| privat (denice) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat (denice) Ons 09 Feb 2011, 07:55 | |
| Denice vidste hun måtte tænke hurtigt...
" Du har givet mig tåre i øjnene en gang.. Du har fået mig til at le... Du har drukket af mit blod.... Jeg kan klare det smukke " Sagde hun og gik lidt tilbage, var det virkelig hende selv der havde sagt det?. Hun var stolt, men alligevel var hun ked af at hun ikke ville have et forhold med hende.
" Abby, vis du er bange for noget, så bid mig, slå mig ihjel... Jeg ville gøre alt for dig... Fo...r.... Jeg el...sker dig" Sagde hun og havd en tåre ned af kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat (denice) Ons 09 Feb 2011, 23:09 | |
| "denice tror det bedst du går har meget at tænke over lige nu" sagde abby og bed sig i læben
hun blev nød til at tænke sig godt om hvad hun ville gøre og ikke gøre men hun behøvede tid og det havde abby jo nok af da hun jo levede forevigt men så lang tid ville hun ikke tænke hunn skulle bare bruge lidt tid
abby fulgte denice hen til døren og kyssede hende på kinden "kan du selv finde ud af den triste skov og hjem " spurgte abby hun ville jo ikke have at denice for vild godt nok ville hun ikke have problemet længere men så ville hun få det dårligt af skyldfølelse over ikke at have beskyttet hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat (denice) Tors 10 Feb 2011, 01:15 | |
| Hun gik ud af døren " Jeg skal nok finde vej " Sagde hun og var en smule nedeover at hun ville tænke. Hvor længe. Hun havde ikke hele livet, og hvad nu hvis Abby, nu fik en ny. Så måtte Denice vel bare gøre det af med sig selv, da hun kæmpede for hende.
Hun kiggede lidt rundt, hun ville ikke se dig tilbage, for Abby stod i døren og udstrålede skønhed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat (denice) Tors 10 Feb 2011, 01:51 | |
| abby løb med vampyr fart hen foran denice og kyssede hende på munden
"jeg skal nok skynde mig smukke" sagde hun og smilede med et sødt glimt i øjet
hun løb tilbage til døren og lukkede den stille hun havde en masse at tænke over men hun vist ikke hvor hun skulle starte *på den ene side ville hun beholde denice men på den anden side ville hun bare være venner med hende det var ikke nemt men det var der intet der havde været i hendes liv efter at hun blev forvandlet* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat (denice) Tors 10 Feb 2011, 05:58 | |
| Denice kiggede på Abby, hun vidste ikke selv om de bare skulle for blive venner, det var godt de ikke var kommet så langt at de havde fået de helt store følser for hinnanden * Jeg har flere følser for hende, end hun har for mig* Tænkte hun. Hun skubbede døren op, og gik langsomt ud. Hun følte kulden om hende, men hun havde bare lyst til at komme væk med det samme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat (denice) Tors 10 Feb 2011, 06:13 | |
| abby satte sig på sengen og kælede med sin python My lady. som ikke lige frem var en lille slange hun tænkte på hvad hun skulle gøre det var svært at blive ved på denne måde fremover |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat (denice) Fre 11 Feb 2011, 01:07 | |
| Denice slog døren op og stod nu ude i den friske natur. Hun gik imod en retning, men kiggede så ind af hendes rude. Hun var en fantastisk kvinde. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: privat (denice) | |
| |
| | | | privat (denice) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|