Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En kold vinteraften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En kold vinteraften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 02:50

Marcus løftede det ene øjenbryn, men trak så på den ene skulder og smilte svagt, " nej jeg går ikke i skole mere, og jeg arbejder ikke sådan rigtig" svarede Marcus med et svagt smil og tænkte lidt igen, han så kort tilbage i øjnene på Eolith, men vendte så blikket ned i græsset og hev noget op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 02:54

"Det må være befriende" Svarede Eolith, der selv kendte til ikke at lave noget "Du virker eller som et menneske... eller... en dæmon, der arbejder, ud fra det jeg kan se".
Han så ned i det han hev op. Han brød sig ikke, at folk kiggede væk i disse situationer. Klokken var vel også snart elleve?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 02:59

Marcus så igen op på ham og smilte svagt, " det er første gang jeg hører det, men jeg har arbejde, jeg kommer der bare ikke så meget mere som jeg har gjort, føler ikke rigtig at jeg gider det mere" sagde han og smilte svagt igen, Marcus vendte ikke blikket fra Eolith, men så dog kort ned på sit ur igen, klokken havde rykket sig lidt og var nu 10 min over elleve, han trak bare på den ene skulder over klokken og hen noget græs op igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:02

*Lidt i elleve? HVOR lidt?* Tækte han og blev stresset over, at han ikke så på ham.*Kig nu på mig dit fjols..*.
"Hvad vil du så arbejde med i stedet for?" Spurgte han og fastholdt blikket. Han havde ikke tænkt sig at slippe synet af ham før der skete noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:06

Marcus bed sig tænkende i læben og trak lidt på skulderne, det havde han endelig ikke tænkt så meget på, " hmm.. det ved jeg faktisk ikke, jeg tror bare at jeg finder noget på et tidspunkt som jeg finder spændende" svarede Marcus og smilte svagt igen, han begyndte dog at føle sig lidt underlig i kroppen, men kunne ikke se væk fra Eolith.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:15

"Hvis man har råd til det, så kan man da have lov til det" Svarede han og smilte bittert. Han så på ham, og kunne ikke tænke på andet end tiden. Det var de længste minutter på dagen.
"Hvordan er dit ehm.. kærlighedsliv?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:18

Marcus nikkede kort og smilte svagt, " ja det kan du have ret i" sagde han og smilte svagt igen, Marcus blev dog lidt overrasket over Eolith´s spørgsmål, men trak bare på den ene skulder, " det er meget godt, jeg er nemlig forlovet" sagde han med et svagt smil og hev noget græs op igen og smed det ved siden af sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:26

Eolith så skamfuldt væk, men tvang sig hurtigt at holde focus på ham igen. "Lyder godt" Svarede han tørt, og brød sig ikke længere om tanken om at skulle gøre det her. Men for sin egen skyld, måtte han være kold.
Han så på ham med et stille blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:35

Marcus så undrende på ham da han vendte blikket væk og tænkte kort, " noget glat?" spurgte han nysgerrigt og rejste sig derefter op fra jorden og gik lidt hen til Eolith, men der kom kort et lille smil frem på Marcus læber, " ja det er det skam også" sagde han og smilet forsvandt igen, og Marcus å tænkende på Eolith.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:39

Han smilte stadig bittert. "Nej, der er intet galt. er du okay?" Spurgte han, og så op i hans øjne, og forsøgte at fange ham igen. Han håbede på, at svaret var nej, da han følte, at klokken for længst havde passeret de treogtyve.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:44

Marcus nikkede og tænkte lidt undrende over det han spurgte over og bed sig diskret i læben, " nu hvor du siger det, så har jeg det lidt mærkeligt" indrømmede Marcus stille og rettede lidt på sit tøj, han rømmede sig og så Eolith tilbage i øjnene og rettede lidt på sit tøj igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:48

"Hvordan.. mærkeligt?" Spurgte han, og forsøgte at få ham til at lægge mærke til sin egen fornemmelse "har det noget med mig at gøre?"
Han smilte lidt og forsøgte at holde sin begejstring tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:52

Marcus tænkte lidt og mærkede en eller anden form for lyst komme op i ham, men den lyst fik han jo kun med sin forlovede Hayley, hvordan kunne hans lyst så komme op hos Eolith, " bare mærkeligt, jeg har en underlig form for lyst lige nu, og... det er ret underligt for mig at den kommer op hos dig" svarede Marcus forvirret og rystede kort på hovedet og rettede lidt på sit tøj igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:57

Han kunne ikke holde en svag latter tilbage. "Hvad er det du siger? prøver du at gøre kur på en gymnasieelev?". Han trådte forsigtigt tættere på uden at tage øjnene fra hans øjne. Han stirrede på ham.
"Jeg har ikke noget imod det" Sagde han lavt og i en næsten hviskende stemme "Du er rar, og ikke mindst ret fræk".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 04:02

Marcus rystede forvirret på hovedet igen, men kunne ikke tage øjnene fra Eolith og det synes han var mærkeligt, men lysten i ham var der, han kunne mærke den. Han så overrasket på Eolith, da han gik tættere på og hørte hvad han sagde, " hov hov vent nu lidt, for det første så er jeg forlovet og for det andet har jeg lige mødt dig" sagde Marcus forvirret og rystede på hovedet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 04:06

"Det gør ikke noget" Svarede han roligt og tog fat i begge hans arme "Hvis du har lyst til mig, skal du ikke holde dig tilbage. Han lod sit blik køre ned ad ham og studerede hans flotte krop. Det ville skam ikke gøre ham noget, at se ham afklædt for Eolith netop nu. "Skal vi ikke sætte os her?" Spurgte han, uden at lade ham svare på det andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 04:11

Marcus så kort på Eolith´s hænder da han tog fat i hans arme og rystede kort på hovedet igen. Han følte sig virkelig forvirret lige nu, og Marcus havde aldrig nogen sine følt lyst til en anden dreng før og slet ikke en som han først lige havde mødt, Marcus havde virkelig meget lyst til at sige nej, men kunne ikke og nikkede bare, " jo... kan vi vel godt" sagde Marcus stille og så stadig på Eolith.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 04:15

*Perfekt* Tænkte han frydefuldt og satte sig ned i græsset. Han trak lidt i hans hånd, for at få ham ned at ligge. Han så op på ham, og følte slet ingen skyldfølelse over, at bryde endnu et forhold. Lige nu tænkte han kun på, at tilfredsstille sig selv, med en ikke mindst sexet fyr.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:47

Marcus lod sig hive ned på græsset ved siden af Eolith, selvom han følte at det var forkert, men lysten i ham fik ham til detog det var svært at stritte imod. Han knyttede kort den hånd som Eolith ikke holdte i og trak vejret tungt og svagt, næsten som om han ikke trak vejret og sad bare og så tænkende på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:54

Eolith svingede sig forsigtigt op på hans skød og lænede sig op imod hans mave. Han lagde sine arme omkring ham og kyssede ham først så kærligt han kunne på hans læber, samt nussede hans ryg. Han ville være kærlig overfor ham for ikke at skræmme ham væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 07:01

Marcus blev ret overrasket over at han kyssede ham og gjorde først ikke noget, men stoppede så kysset og vendte hovedet væk, " det.. det føles forkert, hvad er det helt præcist du gør?" spurgte Marcus og vendte blikket på ham igen, og bed sig diskret i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 07:10

"Jeg.. forkæler dig?" Svarede han forsigtigt, og slap ham ikke "Jeg gør det selvfølgelig også for min egen skyld". Han fremstillede sig selv som den uskyldige, for at undgå de tæv, der efterhånden har været følgerne af hans handlinger.
Han puffede forsigtigt Marcus ned at ligge, og lænde sig bedre ind over ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 07:14

Marcus ville ikke ned at ligge, men hans lyst fik ham bare til at lade sig blive puffet ned. Han bed sig diskret i læben og knyttede kort hænderne igen og trak vejret tungt, " ved du overhovedet hvad det er du har gang i, hør vi er begge to mænd synes du virkelig ikke at det er lidt mærkeligt og desuden så har jeg på fornemmelsen at du gør et eller andet ved mig jeg ikke kan slippe for" sagde Marcus tænkende og så tænkende op på Eolith.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 07:21

"Det var dig der ville have mig først" Svarede han og så mindre tilfredst ned på ham "Måske er du til mænd. Jeg tænder dig. Det er derfor."
Han trak i det samme op i Marcuses trøje og hev den af. Han ville ikke lade ham gå så let. Marcus var en god fangst, og det ville være mere end ærgeligt at miste ham.
"Erkænd at du vil have mig. Ellers ville du ikke lade mig gå så langt".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 07:26

Marcus så forvirret på ham, og rystede kort på hovedet, " jeg har aldrig i mit liv tændt på nogen drenge før, så hvorfor skulle jeg gøre det nu, jeg tænder kun på piger" svarede Marcus og så tænkende på ham, men blev lidt overrasket da han hev blusen af ham og bed sig diskret i læben igen og trak stadig vejret tungt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En kold vinteraften   En kold vinteraften - Page 2 Icon_minitime

En kold vinteraften
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En kold nat =orlando
» En kold gå tur
» kold dag
» Kold nat - Ray.
» Kold nat - Embry

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum