|
| En kold vinteraften | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Ons 16 Dec 2009, 04:31 | |
| Marcus trak selv lidt på skulderne og rømmede sig lidt, " det er jo dit eget valg, men nogen gange er det meget rart at have nogen hos sig jo" svarede han ærligt og trak lidt på skulderne igen. Marcus så undrende på Eolith og nikkede så kort, " ja ja... jeg har det helt fint" han trak det lidt og sukkede så svagt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Ons 16 Dec 2009, 04:47 | |
| Eolith så på ham og tænkte. Han ville gerne med ham, hvorend han så var på vej hen. Marcus var sådan en type, der var værd at bruge tid på og se op til, imodsætning til så mange andre han kendte. Han kendte ikke mange, der var som Marcus. Måske Armand, men han var altid på arbejde. "Det er utroligt" Sagde han stille "At du stadig er her". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Ons 16 Dec 2009, 04:57 | |
| Marcus hørte tydeligt hvad han sagde og så derfor på ham med et undrende udtryk " Ja jeg synes også at det er utroligt at jeg stadig er her, men jeg har ikke andre steder at tage hen lige nu, så hvorfor ikke hænge ud her" sagde han med et skuldertræk og smilte derefter svagt. Marcus så ikke noget glat i at være i nærheden af Eolith, han skulle bare ikke komme for tæt på igen og han skulle heller ikke bruge sin evne, fordi så var han den der var skredet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Ons 16 Dec 2009, 05:01 | |
| Eolith smilte lidt, da han fornemmede at det var en mulighed, at han blv for hans skyld. "Tak" Svarede han og så sig rundt efte et siddested. Han gik hen og satte sig på et stort væltet træ, og så ned i vandet. *Ham kunne jeg godt tænke mig at score* Tænkte han for sig selv, mens han kiggede ned i dybet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Ons 16 Dec 2009, 05:05 | |
| Marcus nikkede og smilte kort svagt og tænkte sig lidt om. Han gik så over ved siden af det væltet træ og bed sig kort tænkende i læben og kløede sig lidt i nakken "hmm" mumlede han bare og så tænkende ned i vandet, "hvad siger din familie endelig til at du er sammen med alle de fyre og fyre generalt?" spurgte Marcus lidt efter nysgerrigt og så tænkende på Eolith. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Ons 16 Dec 2009, 05:12 | |
| Han så stadig ned i vandet, men lyttede til Marcus der var trådt nærmere. Han tænkte lidt og tog sig til armen. "Hmm.. Det er vel okay? De ved godt at jeg ikke kan styre det. Jeg er en engel, så jeg kan ikke få medicin for det" Han tænkte nøje det han selv sagde, men han vidste nu egentlig ikke, hvad Han moster eller onkel syndes om det. De elskede ham da stadig og havde aldrig skældt ham ud. "De siger ikke noget til det. Når jeg bliver anmeldt, blir jeg som regelt frikendt, dadet virker usandsynligt at jeg skulle kunne finde på at... voldtage nogen". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Ons 16 Dec 2009, 05:18 | |
| Marcus nikkede kort og smilte svagt, " de må jo bare respektere dig som du er, selvom du er til fyre, personligt har jeg ikke noget imod det, det er jo bare sådan du er" svarede han igen fuldt ud ærligt og smilte svagt igen. Marcus kørte en hånd gennem håret og tænkte lidt over det andet Eolith sagde, " du virker heller ikke som en der kunne gøre det, du ser ret skrøbelig ud som engle nu er, så man skulle ikke tro at du kunne få en ned at ligge" sagde han med et skævt smil og tænkte lidt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Ons 16 Dec 2009, 05:22 | |
| "Mit problem er, at jeg sagtens kan, og der er noget der fortæller mig, at jeg skal" Svarede han og så hen på ham igen "Det er som et instinkt". Han vippede lidt med benet, så lidt af foden plaskede i vandet. Han tænkte igen og så ned i vandet "men gud, hvor har je dårlig samvittighed altid.. også nu". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Fre 18 Dec 2009, 05:40 | |
| Marcus rystede kort på hovedet og vendte blikket på Eolith, " du behøver ikke have dårlig samvittighed, jeg har jo sagt at jeg ikke er vred på dig, mere overrasket faktisk" sagde han med et skuldertræk og så ud på vandet igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Fre 18 Dec 2009, 05:59 | |
| "Overrasket?" Spurgte han og så på ham "Mnh, men det er de færreste, der kan tage det. Her er så mange homofober i verden, og alligevel ikke". Han rejste sig fra taget, og rystede den ene fod fri fra vand. Han så på ham imens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Fre 18 Dec 2009, 06:47 | |
| Marcus nikkede og så derefter på ham, " ja jeg er overrasket over at du gad bruge din evne på mig, jeg er nu ikke så meget værd at gå i seng med" sagde han med et skudlertræk og smilte svagt til Eolith. "Det tror jeg nu ikke, jeg tror der er lige meget af værd slags" sagde Marcus og nikkede for sig selv med et svagt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En kold vinteraften Fre 18 Dec 2009, 06:52 | |
| Han så hvilende på ham og smilte roligt. "Hmm, jeg kunne nu godt lide dig, så det forstår jeg ikke". Hans blik blev drømmende et kort øjeblik mens han så på ham, men han fjernede det igen. "Du olevede det jo ikke som jeg gjorde det". |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En kold vinteraften | |
| |
| | | | En kold vinteraften | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|