Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy   At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 23:25

han stoppede, kiggede på hende. "tja måske. tågen letter, så jeg bør nok smutte snart, de er svære at skjule" sagde han så. han havde ret man kunne nemmere se vinge knoglerne unde den tynde T-shirt. "du kan bare beholde trøjen, så har vi en grund til at mødes igen, hehe" grinte han dumt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy   At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 23:30

"Oh," sagde hun kort, et lille smil lå om hendes læber. "Jeg håber du kan holde på varmen indtil da så," svarede hun med et smil. Det var nok også på tide at hun fandt et sted at sove for i nat, hun havde ikke meget lyst til at blive så længe oppe at hun besvimede i en eller anden gyde. "Jeg håber du kommer godt hjem så," hvor end han så boede, det var alligevel ikke meget hun vidste om den forvirrede og dystre 'engel' Edvardo. Men hun var glad for at de kunne mødes igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy   At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 23:36

han smilte. "jo tak og i lige måde men hvor skal du så hjem til i nat?" sagde han usikkert. "altså, så jeg ved hvor man kan finde dig en anden gang" tilføjede han hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy   At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 23:43

Hun smilede kækt til ham og svarede:"Det er ikke godt at vide," et smilet blev en smule større. I et hurtigt skridt var hun henne ved siden af ham, hun plantede et blidt kys på hans kind inden hun tilføjede: "Du kunne bare bruge dine magiske evner til at finde mig ikke?" vendte sig om og begyndte at gå ud i natten, "Jeg håber at du finder mig," råbte hun bag sig. Det gjorde hun virkelig, men hun kunne også mærke hvordan trætheden begyndte at tære på hende. Hun ville gå forbi en af sine bekendtskaber og crashe hos dem, andet orkede hun ikke lige nu, og de boede heller ikke så forfærdeligt langt væk. Hun kiggede sig over skulderen og vinkede til ham med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy   At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 23:52

han stod lidt stille idet hun kyssede ham. han var helt væk. men kom så til sig selv. og foldede vingerne ud, og lettede, så alt hun nåede at var en søjle af sort tåge der strakte op over tågen og drejede. han håbede også på at se hende igen.
bruge mine magiske evner til at finde hende, hmm hvis bare han kunne det tænkte han for sig selv mens han drønede hjem. han kunne ikke engang mærke kulden fra mod vinden, for hans krop var allerede helt afkølet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy   At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 23:59

//Out?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy   At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Mar 2011, 03:19

//Out ja :) //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy   At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Voksne på en legeplads, det ser kønt ud - Sordrick.
» man bliver barnlig på en legeplads - Ellen
» En tom legeplads (Tazz)
» Legeplads for hunde <> Pierce
» den mørke legeplads. (alle)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: