|
| Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Tors 17 Mar 2011, 06:36 | |
| Demetri stirrede stadig på Cortez.. "Hvad laver du enlig her Cortez" sagde han så der var en underlig aura over Demetri, nærmest som om han ikke ønskede at se Cortez. I Demetris metalliske grå øjne var der en slags svag flamme, som var der ved at starte et bål hans øjne. Han kiggede så op på Duff da Cortez stillede hende sprøgsmålet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Tors 17 Mar 2011, 08:10 | |
| Duff kiggede lidt tilbage på ham der Cortez... Langsomt rejste hun sig... " Vil du gerne vide hvad jeg føler nu" Sagde hun og kiggede på ham, langsomt kiggede hun tilbage på Demetri, der bare sad og lignede en der ville have han skulle væk... Hun var enig... Det hun faktisk følte, var frygt, måske ville hun komme til at lide... Hun sukkede og satte sig igen... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Man 21 Mar 2011, 19:58 | |
| "Ja det vil jeg faktisk, ikke at det ændre noget, jeg ved allerede hvad du føler" der kom et glimt i hans øjne og smilet blev større, han rejste sig samtidig med Duff for at hun ikke skulle flygte, det her bytte skulle ikke gå for Cortez øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Man 21 Mar 2011, 20:15 | |
| Demetri grinte nu højt af Duff, "Duff lille tøss smut nu og lad mig være, gå ud og leg ldit med min bror han trænger til det" sagde han og blinkede til hende, derefter forvandlede hans ansigt sig igen til det neutrale smukke ansigt som han havde. Og de stirrende grå øjne familien klusisska havde blev blanke og døde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Tirs 22 Mar 2011, 01:42 | |
| Duff ville være stedig nu, ingen af dem skulle lege med hende, og slet ikke sætte tænderne i hendes hud.. Et irreteret blik sendte hun til Cortez og bagefter til Demetri. " Jeg tror ikke jeg har lyst til at lege med ham " Sagde hun vredt også rejste hun sig.. Hun ville kæmpe for det, for Demetri havde bidt hende en gang og den smerte ønskede hun ikke igen.. ET vredt blik sendte hun til Demetri, også kiggede hun på Cortez... " Hvor kender i hinanden fra?" spurgte hun koldt, de lignede hinanden, så hun vidste godt det var ondsvagt at spørge om... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Tirs 22 Mar 2011, 01:51 | |
| Cortez grinte nu rigtig højt så nogen af folkende omkring dem kiggede undrende og lidt mobset på Duff, Demetri og Cortez... "hØR HER lille skat, hvor klog er du lige" Cortez latter forsvandt lige så stille og roligt kom var der stadig hans grumme ubehaglige smil på han læber, hans øjne gnistede svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Tirs 22 Mar 2011, 01:54 | |
| Demetri grinte kort tørt, "Tja Duff.....Vi er brødre, vi er født af samme mor, og har gen fra samme far fra dengang vi levede" sagde han og satte nu neglede ned i bordet han rejste sig nu, og satte sit ansigt helt ned til Duff så hun næsten ikke kunne rykke sig frem af, han var nu på siden af hendes ansigt, "Så tro mig ham, og jeg er ikke så forskellige" hviskede han i hendes øre og satte sig så tilbage på barstolen igen han tog nu det sidste sug af den smug som havde ligget og nærmest røget sig selv, hvoefter han askede den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Tirs 22 Mar 2011, 02:13 | |
| Duff mærkede deres stemning, jov de lignede hinanden så hun trak let på skuldrene.. Hmm de var i hvertfald begge to med at gøre hende rædselvslagen, et smil spillede nervøst på hendes læber og hun følte sig overhovedet ikke tryg.. Hun bed sig hårdt i underlæben, men hun ville ikke bide så hårdt at der ville gå hul.. FOr hun vidste at hun sad sammen med to vampyre, og den ene havde sat tænderne i hende før.. Så hvorfor skulle den anden ikke også forsøge at sætter tænderne i hende?? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Tirs 22 Mar 2011, 04:26 | |
| Cortez nikkede bestemt til Demetri med et smil og han rejste sig nu op og begyndte at gå ud af baren, han forsvandt ude i det svage gadelygte lys, som havde han aldrig været der. Stemingen var stadig trygt eller iværtigfald ville den være det for den lille engel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Tirs 22 Mar 2011, 04:33 | |
| Demetri slikede sig lidt over den ene hjørne tand da Cortez nikkede overefter han rettede blikket mod Duff, "Sødt" sagde han og smilte så at ham blottede sine kniv tænder, hvorefter han rejste sig og begyndte at gå. I det han tog spridt var det som tiden gik i slowmotion, som om at man nærmest man kunne høre de levendes plus og mærke deres blikke på sig, næste sekundt stod Demetri ude på gaden med ryggen til Baren. Han var stoppet op og stod nu og stirrede ind af et vindue. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Tirs 05 Apr 2011, 08:16 | |
| //Du der Duff....du ved godt det er irreterende du ikke svare!!!// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Ons 06 Apr 2011, 06:15 | |
| Duff sad og kiggede rundt, på ingen tid var de begge væk.. I en hurtig bevægelse rejste hun sig og bevægede sig ud af caféen... hun stoppede op da hun fik øje på Demetri, hun ville helst ikke bides.. I hvert fald ikke igen, efter han faktisk havde bidt hende en gang.. Hun kiggede på ham og ville lige undersøge om Cortez han stadigvæk var der.. Nej hun kunne ikke lige se ham her.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Tors 07 Apr 2011, 18:56 | |
| "Jamen dog englen følger os faktisk" sagde Cortez i det at Duff standsede op, stod han pluselig bag hende, han tog fat i hende og pressede hende ind mod sig, hun stod med ryggen til ham så hun ´ ikke ville kunne skubbe sig væk, han duftede først til hendes hår og dernæst til hendes hår, "Kan du forstille dig hvordan det ville være hvis du havde 2 sæt tænder i dig på engang" sagde han og slap hende så hvorefter han skubbede hende væk fra sig, "kUNNE det ikek være lækkert Demetri" Cortes havde et grumt smil på sine læber, efter han havde hvisket i Duff's øre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Fre 08 Apr 2011, 03:51 | |
| Demetri havde lavet en aflednings manøvre for Duff, hun ville sikkert dø i nat, der var ingen mennesker i byen alle sad der hjemme i pubernde og så fodboldt, han grinte lidt,"Tja det kunne være ret lækkert ja" sagde han og smilede lige så lumsk som sin Bror. "Duff fortæl mig ønsker du virkelig at dø eller er du dum" han gik nu frem mod hende da Cortez havde slippet hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Fre 08 Apr 2011, 17:27 | |
| Duff prøvede at skubbe ham væk, men han stod bag hende.. ET suk undslap hendes læber, da han spurgte hende om dette.. " Det ville være heæsligt " Svarede hun vredt. Vred trængte op i hende, men hun var jo meget svag af sig.. Hun ville ikke kunne vinde en kamp over dem.. Da hun blev skubbet frem så hun Demetri for sig.. Pludselig snakkede han også.. " hmm jeg tror bare jeg er dum" Svarede hun.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Fre 08 Apr 2011, 18:36 | |
| Cortez grinte lidt af hendes triste svar, "Løb" sagde han så pluselig, HAN begyndte nu og tælle, "1...2...3...4" jo mere han tælte jo mere dyrisk så ham ud, han slikkede sig om munden og hans øjne glittrede nu som var der hvide flammer i dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Fre 08 Apr 2011, 18:38 | |
| Demetri knak nu med narken, og så lige så uhyggelig ud som Coretz hans øjne glitrede some hvide flammer og han blottede sine tænder i et hvæs, det var som om at begge vampyrer havde glemt at nogen faktisk kunne opdage dem, men selve vampyrern var så elegant at de nærste kunen forsvinde lige så hurtigt som de kom, hvis nogen menensker kom for at forstyrre deres jagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Fre 08 Apr 2011, 19:02 | |
| Duff bed sig hårdt i underlæben, begyndte at løbe, da han sagde det.. Hun ville sikkert ikke kunne nå at slå vingerne ud nu, det var ubehageligt.. Hendes løb var ikke elegant, men mere trakede i det.. Hun spurtede og følte sig let på tå, hun var undervægtig og kunne lette på ingen tid. Men vingerne var en del af at flyve, så hun løb og løb.. Kiggede sig svagt tilbage.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Fre 08 Apr 2011, 19:10 | |
| Cortez kiggede over på Demetri og nikkede så, "Skal vi" sagde han og ventede ikke på et svar han stak nu selv i løb for at komme efter Duff, han vilel være den første der skulle suge den dyrebare livskilde ud af englen, mange tanker slog igemmen hans hoved, han kunne måske bygge et bur og holde Duff fanget der så når han ikke kunne jage om dagen kunne at tage hendes blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Fre 08 Apr 2011, 19:12 | |
| Demetri nåede lige at høre hvad hans bror sagde inden at han løb fra Demetri, Demetri rystede på hoved og smilte, han forsvandt ud i mørket, pluselig bukkede han op foran Duff som havde han været en skygge bag hende, men selvfølge når man dykkede op foran en person der løb løb duff selvfølgelig ind i Demtri. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Fre 08 Apr 2011, 19:19 | |
| Duff løb og løb, så stærkt havde hun aldrig løbet før. Et let suk undslap hendes læber.. Bange var hun, hun kiggede sig tilbage, hun havde ikke en chance.. Vampyre var jo de hurtigste væsner der var.. Der eksisterede.. Hvad?? Den eneste hun kunne se var Cortez, hun var træt og stoppede ikke med at løbe. Faktisk hendes eneste chance var at flyve, at lette, men det tager tid at slå vingerne ud.. Den tid som hun ikke hade, den tid som hun ikke ville kunne skaffe... Pludselig løb hun direkte ind i Demetri.. Og faldt mod jorden.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Tors 19 Maj 2011, 02:18 | |
| //Kan vi aftale at pluselig forsvandt begge vampyrer og Duff blev ikke dræbt denne nat.// Skulle jeg spørger fra mig og Demetri har lavet Cortez om...// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. Man 30 Maj 2011, 07:53 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. | |
| |
| | | | Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|