| hjemme ved mig (tazz=privat) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 19 Mar 2011, 10:21 | |
| Tazz bed sig stille i underlæben og nikkede stille til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 19 Mar 2011, 10:30 | |
| han smilte "okay"sagde han og tog på hendes numse og klemte den engang imellem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 19 Mar 2011, 10:46 | |
| Tazz bed sig frækr underlæben og kiggede stille på ham og var ved at blive liderlige af ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 06:06 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog på hende og fik så kjolen stille helt af hende og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 06:50 | |
| Tazz kiggede stille op på ham og rødmede lidt da hun stod helt nøgen nu og det var lidt mærkeligt at stå der nøgen når han havde alt sit tøj på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 07:22 | |
| Han kiggede på hende "du ser godt ud"sagde han og gav sig til at tage tøjet af "lig dig ned og ornanere"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber mens han tog sit tøj af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 07:26 | |
| Tazz kiggede stille "Mange taak" hviskede hun stille og nikkede stille til ham og lagde sig på sofaen og gjorde som han sagde mens hun bed sig i sin ene finger. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 07:33 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen til hende da han havde fået sit tøj af og kiggede på hende "hvad har du mest lyst til at gøre ved mig"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 07:40 | |
| Tazz kiggede stille op på ham og tog sin hånd væk "Lige hva du har lyst til miin herre" stønnede hun stille mens hun blev ved. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 07:47 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så kom op og smag før den fare der op"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:07 | |
| Tazz nikkede stille og sæt sig ned på gulvet og tog stille fat om hans lem og slikkede stille på det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:15 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød da han mærkede "du skøn søde"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:17 | |
| Tazz blev stille ved og tog stille fat om hans kugler og masserede dem lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:19 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "og tænk du kan ha den oppe i dig"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:28 | |
| Tazz tog stille hans lem i munden og kiggede stille op på ham mens hun suttede ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:30 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og stod og nød det stille og roligt og kiggede på hende *mon der sker noget mellem hendes ben mon*tænkte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:33 | |
| Tazz blev stille ved og lukkede sine øjne stille og hun kunne mærke at hun var ved at blive våd nede mellem sine ben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:36 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det bare stille og roligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:43 | |
| Tazz blev stille ved og gjorde sit bedste for at gøre ham glad. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:47 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så jeg klar så det håber jeg også"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:54 | |
| Tazz stoppede stille og kiggede op på ham og smilede stille til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 08:57 | |
| "at du er"sagde han som den afsluttende på hans sætning og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 09:04 | |
| Tazz rejste sig stille og tog hans hånd ned til hendes underliv "Du kan joo mærke efter herre" hviskede hun stille og bed sig lidt i fingeren. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 09:07 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og mærkede hvor våd hun var blevet og smil til hende "kan jeg virkelig gøre dig så våd"sagde han og nussede hendes underliv stille og lod en finger komme op i hende stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 20 Mar 2011, 09:15 | |
| Tazz bed sig frækt i fingen og nikkede stille til ham og nød det meget og vred sig lidt da han lod en finger glider op i hendes underliv. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) | |
| |
|
| |
| hjemme ved mig (tazz=privat) | |
|