Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 06:24

Tazz kiggede sødt på ham "Jamen søde hun får nok fat i miin datter på et eller tidspunkt" sagde hun lige så stille og fik en lille tåre i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 06:28

Han kiggede på hende "hvordan det hvis du lader dig selv blive usynlig for hende altså gør alt for at undgå hende"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 06:35

Tazz sukkede lidt højt "Det har jeg prøvet lige siden at hun og sin bror slog mine forældre ihjel men det hjælper iik" sagde hun lige så stille og snøftede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 06:39

han kiggede på hende med et stille smil "det da træls"sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 06:46

Tazz nikkede stille til ham "jaa men er van til det nu" sagde hun lige stille og puttede sig lidt ind til ham og holdte lige så blidt om ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 07:34

Han kiggede på hende "Okay søde"sagde han med et smil på sine læber og holdte om hende og slappede bare af stille og roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 18:36

Tazz kiggede lige så stille op på ham "jeg håber iik at jeg kom til at slå imens jeg sov for jeg vred miq sikkert" sagde hun lige så stille og smilede sødt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 03:19

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "gjorde du ikke søde"sagde han og slappede stille og roligt af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 05:13

Tazz smilede venligt til ham "Nåårh okii godt søde var jeg nemlig bange for" sagde hun lige så sødt og smilede kært til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 05:16

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede stille og roligt af "hehe"sagde han stille og nussede hende på ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 05:28

Tazz nød det og smilede lige så kært til ham og slappede stille af i hans arme og holdte blidt om ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 05:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede stille af "hvad så søde"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 05:47

Tazz kiggede stille op på ham "Iik så meget lige nu andet end jeg er ked over at du skulle opleve miq sådn her" sagde hun lige stille og kiggede lidt trist på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 05:51

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det gør da ikke noget søde du er velkommen til at være som du vil her ved mig"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 05:57

Tazz smilede et rigtig glad smil og krammede ham og klemte sig lidt ind til ham "Mange taak søde du er så sød mod miq" Hviskede hun lige så stille og lukkede sine øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 05:59

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da så lidt"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 06:03

Tazz smilede lige så kært til ham og slappede bare af mens hun holdte om ham og syntes at han var så sød mod hende og han var oqså meget dejlig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 06:47

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede stille og roligt af "hvad skal vi lave"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 07:01

Tazz kiggede sødt op på ham "Lige hva du har lyst til søde" sagde hun med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 07:06

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede af "men hvad har du lyst til søde"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 19:28

Tazz kiggede stille på ham og tænkte lidt over det "hm... Ved jeg iik helt søde" sagde hun venligt og smilede sødt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 22:03

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tænkte lidt på hvad de skulle lave sammen lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 22:49

Tazz smilede kært til ham og slappede stille af i hans arme og tænkte lidt på lidt af hvert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 22:55

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og holdte bare om hende mens han tænkte på nogen ting som de kunne lave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitimeLør 14 Maj 2011, 00:15

Tazz puttede sig stille ind til ham og smilede sødt for sig selv og tænkte stadig lidt over nogle ting de kunne lave sammen for hvis det var rigtig skulle hun ind og rydde lidt op da det rodede rigtig meget.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 22 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 22 af 30Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: