|
| Kian i svømmehal | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Tirs 15 Mar 2011, 04:25 | |
| Micha smilte og kiggede på ray med et frækt blik. ''hehe kan du lide den'' spurte hun ham med et smil op sine læber. hun tog han hånd og smilte bare og kyssede ham på kinden blidt. hun grinede stile. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Tirs 15 Mar 2011, 04:41 | |
| "Hvor er i b-ROLF?!" udbrød Kian da han så den lille dreng glide hen af gulvet og lande i bassinet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Tirs 15 Mar 2011, 04:44 | |
| Rolfs hoved dukkede op til overfladen. "hi kian" sagde han glad. han vinkede bagefter lidt genert til de to andre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Tirs 15 Mar 2011, 04:48 | |
| Han kiggede på micha "hvem ved"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af. Han kiggede på hende også på de andre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Tirs 15 Mar 2011, 04:54 | |
| ''hvad er vi kian!'' sagde hun og kiggede på kian og smilte mod ham hun lænede sig ind til ray. og smilte bare af det og kiggede på ham og grinte over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Tirs 15 Mar 2011, 09:19 | |
| "Rolf, hvad laver du her?" spurgte Kian og smilede ned til den lille.. så, så på de andre to "hm? undskyld hvad sagde du?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Tirs 15 Mar 2011, 09:27 | |
| "jeg bader" sagde han glad. "vi plejede at tage i svømmehalle vær mandag, altså før ..." hans øjne blev triste og blanke. "hun elskede at bade, det gør de andre ogs" sagde han vemodigt og tænkte tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Tirs 15 Mar 2011, 09:29 | |
| Han kiggede på dem *hvad mon det her er for noget*tænkte han og kiggede på dem. "micha hvad skal vi lave lige nu"sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Ons 16 Mar 2011, 07:45 | |
| ''jeg sagde hvad sagde du vi var du skulle til at sige vi var et eller andet'' sagde hun med et smil på sine læber, ''hmm det ved jeg ikke hvad vil du lave'' sagde hun til ray og smilte stille og kiggede på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Tors 17 Mar 2011, 03:34 | |
| ".. nå ja!" Kian smilede lidt til dem "søde sammen, er i et par?" spørg han og nusser Rolf lidt i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Tors 17 Mar 2011, 11:22 | |
| Rolf smiler tilfredst over at blive nusset i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Tors 17 Mar 2011, 17:57 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af *par*tænkte han og kiggede på dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Man 21 Mar 2011, 07:02 | |
| hun kiggede på ham og smilte. ''det ved jeg faktisk ikke om vi er'' sagde hun stille med et smil på sine læber hun kiggede på ray også på kian også på rolf. ''hvorfor kian'' spurte hun ham stille og rolig med et smil på sine læber, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian i svømmehal Man 21 Mar 2011, 10:33 | |
| "I virkede bare sådan?" Kian smilede lidt til dem "men i dater måske bare i øjeblikket?" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kian i svømmehal | |
| |
| | | | Kian i svømmehal | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|