| et nyt ansigt | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Søn 27 Mar 2011, 09:18 | |
| Abigor smilede til hende "vil du så tage min hånd mens vi går op ad trappen" sagde han og rakte sin hånd frem mod hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Søn 27 Mar 2011, 10:40 | |
| Tazz nikkede stille og rakte sin hånd frem til hans og tog stille fat om den og smilede sødt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Man 28 Mar 2011, 05:10 | |
| Abigor fuldte hende op ad trappen til hans lejlighed. han låste døren op og viste hende ind i lejligheden. lejligheden havde store vinduer sorte vægge og selve stedet var meget gotisk indrattet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Man 28 Mar 2011, 07:28 | |
| Tazz smilede sødt til ham og gik stille rundt der inde med sine sko i den ene hånd og kiggede lidt på hele og smilede bare |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Man 28 Mar 2011, 08:00 | |
| Abigor kiggede sødt på hende i et stykke tid hvori han sagde " du kal ligge dine sko her så kan jeg lave dem i morgen" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Man 28 Mar 2011, 19:30 | |
| Tazz smilede sødt og lagde dem der hvor han sagde at hun kunne lægge dem "Mange taak" sagde hun venligt og smilede til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Man 28 Mar 2011, 19:59 | |
| Abigor gik hen til hende " det var så lidt" han smilede til hende og nu stod han lige foran hende. han lagde sine arme om hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 29 Mar 2011, 19:07 | |
| Tazz smilede sødt til ham og rødmede lidt og lagde stille sine hænder på hans skulder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 29 Mar 2011, 19:49 | |
| han kiggede hende i øjnene og begyndte at kysse hende. han holdt om hende og med den anden arm nussede han hendes ryg |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 29 Mar 2011, 20:13 | |
| Tazz smilede sødt til ham og kyssede blidt med og nussede stille hans skulder og nød at han nussede hendes ryg |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 30 Mar 2011, 21:10 | |
| han stoppede kysset så llænge på hende med et sødt blik. han tog sin longcoat af og stod nu i t-shirt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 31 Mar 2011, 20:13 | |
| Tazz smilede sødt da han stoppede med at kysse hende og lagde stille sine hånde op bag hans nakke og han kunne mærke at hun havde rigtig varm hud men det havde alle varulve. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 31 Mar 2011, 22:55 | |
| Abigor kiggede på hende et stykke tid hun var smuk."du smuk" sagde han og kyssede hende så inden hun kunne nå at svare han tog sin t-shirt af mens de kyssede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 05 Apr 2011, 19:07 | |
| Tazz rødmede lidt og kyssede blidt med og nød det meget og lukkede stille sine øjne og nussede ham blidt i nakken og lidt på hans skulder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Lør 09 Apr 2011, 07:14 | |
| han kørte sine hænder ned mod hendes balder og tog fat i dem " må man tage sit overtøj af" spurgte han og kyssede hende på halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Man 11 Apr 2011, 07:13 | |
| Tazz rødmede meget da han begyndte at tag på hendes numse og kiggede stille på ham og nikkede stille til ham og nød at han kyssede hende på halsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Man 11 Apr 2011, 19:01 | |
| Abigor tog sit overtøj af og stod nu kun i bukser han kyssede hende stadig på halsen og kørte hånden op ad hendes lår til hendes numse. han nød hendes bløde hud og begyndte a tage kjolen lidt af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 12 Apr 2011, 07:43 | |
| Tazz rødmede rigtig meget og var meget genert men nød meget at mærke hans kys på halsen og hans hænder ved hendes numse. Det følte så dejligt for hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 12 Apr 2011, 09:03 | |
| han tog kjolen af hende og lagde hende på spisebordet. han kyssede hende længe hvorefter han sagde "her eller inde i dobbelt sengen søde" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 13 Apr 2011, 07:42 | |
| Tazz kiggede stille på ham og rødmede meget "ved iik om det her er så smart søde" hviskede hun stille og kiggede lidt væk og blev lidt ked |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 13 Apr 2011, 08:00 | |
| "er det noget der plager dig eller har du ikke lyst?" spurgte han. han kiggede på hende længe hans hvide øjne blev mørke og han så trist ud ved synet af hendes triste ansigt. han kiggede dog stadig på hende længe han blinkede ikke på noget tidspunkt for han ville vide hvad der var i vejen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 13 Apr 2011, 08:21 | |
| Tazz kiggede lidt ned og snoftede lidt "jeg vil vildt gerne men..." sagde hun stille og stoppede op midt i det hele og kiggede op på ham med triste øjne "jeg har en lille datter der hjemme... Undskyld" tilføjede hun efter lidt og kiggede ned igen og græd lidt over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 13 Apr 2011, 08:37 | |
| han gav hende et kram "vil du gerne hjem til hende eller er du bange for at noget er i vejen" spurgte han hans øjne var nu helt sorte han så stadig trist ud men han havde fået et bekymrende ansigts udtryk. han gav slip på hende og gik tilbage " jeg vil ikke stoppe dig vis du vil gå" han kiggede ned i gulvet og han holdt om sig selv med sine arme |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 13 Apr 2011, 22:09 | |
| Tazz rejste sig stille op og gik stille over til ham og løftede stille hans hoved op og kyssede ham blidt på munden og holdte stille om ham og stoppede stille kysset "Neej jeg vil iik hjem troede bare at du iik gad hvis du vistet jeg havde et barn for sådn er det med de fleste" sagde hun kært og kiggede lidt ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 14 Apr 2011, 18:30 | |
| Han to fat om hende hurtigt og kyssede hende han holdt hende tæt op af kroppen. "det gør ikke mig noget at du har en datter " sagde han og kiggede hende efter hendes øjne. hans øjne var nu hvide igen og han havde et sødt smil på læben |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: et nyt ansigt | |
| |
|
| |
| et nyt ansigt | |
|