Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

et nyt ansigt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

et nyt ansigt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 19:52

Tazz rødmede lidt og kiggede stille op på ham og lagde sine hænder på hans skulder "det må du undskylde" sagde hun stille og kiggede sødt ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 20:33

Abigor smilte til hende " det er helt okay" svarede han sødt mens han kiggede hende i øjnene han ryggede sig tættere ind mod hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 20:53

Tazz rødmede rigtig meget og kiggede lidt væk men kiggede stille op på ham igen med søde glimtende øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 20:10

Abigor ryggede ansigtet tættere på hende og med et sødt smil sagde han " du har de smukkeste øjne"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 20:20

Tazz rødmede rigtig meget og blev rart genert "mange taak" sagde hun stille og kiggede stadig sødt på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 21:39

Abigor rødmede kiggede stadig in i hendes øjne han ryggede sig helt tæt til hende blev meget genert
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 21:42

Tazz blev helt rød i hovedet og kiggede stadig ind i hans øjne med søde øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 22:41

abigor kiggede på hende tænkte *hun er smuk* også kyssede han hende på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 19:06

Tazz rødmede vildt meget da hun kunne mærke hans læber mod hendes og lukkede stille sine øjne og kyssede blidt med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 20:33

Abigor kyssede hende i lang tid mens han holdt om hende. han kunne mærke hendes bløde læber og kunne ikke andet end rødme og smile idet han stoppede kysset og så på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 20:52

Tazz kyssede blidt med og var helt rød i hovedet og smilede venligt da de stoppede med at kysse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 21:59

"du er smuk" sagde han og smilede med et mystisk men venligt smil til hende. han rødmede og trak værret. han kiggede hende ind i øjnene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 22:31

Tazz var helt rød i hovedet og kiggede sødt på ham "mange taak" sagde hun stille og nussede ham blidt på skulderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 06:30

Abigor kiggede på hende et stykke tid. han tænkte på hende og et smil brød op på hans læber da han høfligt sagde " skal vi gå videre ned til parken eller vil du hjem til mig " han kyssede hende på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 06:34

Tazz smilede sødt "Jeg tror iik at jeg komme så langt i de her sko" sagde hun stille og kiggede ned på sin hæl der lå på jorden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 09:47

"Stakkel jeg kunne bære dem jeg bor ikke så langt herfra" sagde han og pegede mod en høj bygning i baggrunden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 21:05

Tazz kiggede den vej han pegede og smilede sødt "jeg kunne oqså bare tag mine sko og gå på bare fødder?" sagde hun stille og kiggede stille på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 21:11

"det er da en mulighed men mit tilbud vil altid værre der for dem" sagde han og smilede sødt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 22:04

Tazz smilede sødt "mange taak" sagde hun venligt og gav slip på ham og tog sine sko af og kiggede venligt på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 03:56

Abigor tog fat om hende og løftede hende op på ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 06:23

Tazz fik lidt et chok og tog arme hurtigt om hm "Hey jeg sagde iik at skulle bager miq" sagde hun venligt og kyssede ham på kinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 11:31

" jeg kunne ikke lade værre" sagde han høfligt og kyssede hendes hånd idet et sødt smil kom frem på hans læber " men vis du gerne vil ned kan du jo bare sige til" Abigor begyndte at gå mod højhuset hvor han boede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:12

Tazz smilede sødt og lagde stille sit hoved på hans skulder og slappede lidt af mens hun holdte fast om ham for iik at falde ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:36

Abigor gik hen til opgangen og åbnede døren " sid godt fast vi skal et stykke op " sagde han og begyndte at gå op ad trappen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 03:36

Tazz kiggede stille på ham "Neej du iik bære miq op af trappen du ødelægger bare diin ryg søde" sagde hun stille og hoppede af hans ryg.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: et nyt ansigt   et nyt ansigt - Page 3 Icon_minitime

et nyt ansigt
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» juletræspynt i mit ansigt, gå væk - Lima
» Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle)
» Måneskinnets smukke ansigt. (Jaster )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: