| et nyt ansigt | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 22 Mar 2011, 19:52 | |
| Tazz rødmede lidt og kiggede stille op på ham og lagde sine hænder på hans skulder "det må du undskylde" sagde hun stille og kiggede sødt ind i hans øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 22 Mar 2011, 20:33 | |
| Abigor smilte til hende " det er helt okay" svarede han sødt mens han kiggede hende i øjnene han ryggede sig tættere ind mod hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 22 Mar 2011, 20:53 | |
| Tazz rødmede rigtig meget og kiggede lidt væk men kiggede stille op på ham igen med søde glimtende øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 23 Mar 2011, 20:10 | |
| Abigor ryggede ansigtet tættere på hende og med et sødt smil sagde han " du har de smukkeste øjne" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 23 Mar 2011, 20:20 | |
| Tazz rødmede rigtig meget og blev rart genert "mange taak" sagde hun stille og kiggede stadig sødt på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 23 Mar 2011, 21:39 | |
| Abigor rødmede kiggede stadig in i hendes øjne han ryggede sig helt tæt til hende blev meget genert |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 23 Mar 2011, 21:42 | |
| Tazz blev helt rød i hovedet og kiggede stadig ind i hans øjne med søde øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 23 Mar 2011, 22:41 | |
| abigor kiggede på hende tænkte *hun er smuk* også kyssede han hende på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 24 Mar 2011, 19:06 | |
| Tazz rødmede vildt meget da hun kunne mærke hans læber mod hendes og lukkede stille sine øjne og kyssede blidt med |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 24 Mar 2011, 20:33 | |
| Abigor kyssede hende i lang tid mens han holdt om hende. han kunne mærke hendes bløde læber og kunne ikke andet end rødme og smile idet han stoppede kysset og så på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 24 Mar 2011, 20:52 | |
| Tazz kyssede blidt med og var helt rød i hovedet og smilede venligt da de stoppede med at kysse |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 24 Mar 2011, 21:59 | |
| "du er smuk" sagde han og smilede med et mystisk men venligt smil til hende. han rødmede og trak værret. han kiggede hende ind i øjnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 24 Mar 2011, 22:31 | |
| Tazz var helt rød i hovedet og kiggede sødt på ham "mange taak" sagde hun stille og nussede ham blidt på skulderne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Fre 25 Mar 2011, 06:30 | |
| Abigor kiggede på hende et stykke tid. han tænkte på hende og et smil brød op på hans læber da han høfligt sagde " skal vi gå videre ned til parken eller vil du hjem til mig " han kyssede hende på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Fre 25 Mar 2011, 06:34 | |
| Tazz smilede sødt "Jeg tror iik at jeg komme så langt i de her sko" sagde hun stille og kiggede ned på sin hæl der lå på jorden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Fre 25 Mar 2011, 09:47 | |
| "Stakkel jeg kunne bære dem jeg bor ikke så langt herfra" sagde han og pegede mod en høj bygning i baggrunden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Fre 25 Mar 2011, 21:05 | |
| Tazz kiggede den vej han pegede og smilede sødt "jeg kunne oqså bare tag mine sko og gå på bare fødder?" sagde hun stille og kiggede stille på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Fre 25 Mar 2011, 21:11 | |
| "det er da en mulighed men mit tilbud vil altid værre der for dem" sagde han og smilede sødt til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Fre 25 Mar 2011, 22:04 | |
| Tazz smilede sødt "mange taak" sagde hun venligt og gav slip på ham og tog sine sko af og kiggede venligt på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Lør 26 Mar 2011, 03:56 | |
| Abigor tog fat om hende og løftede hende op på ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Lør 26 Mar 2011, 06:23 | |
| Tazz fik lidt et chok og tog arme hurtigt om hm "Hey jeg sagde iik at skulle bager miq" sagde hun venligt og kyssede ham på kinden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Lør 26 Mar 2011, 11:31 | |
| " jeg kunne ikke lade værre" sagde han høfligt og kyssede hendes hånd idet et sødt smil kom frem på hans læber " men vis du gerne vil ned kan du jo bare sige til" Abigor begyndte at gå mod højhuset hvor han boede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Lør 26 Mar 2011, 21:12 | |
| Tazz smilede sødt og lagde stille sit hoved på hans skulder og slappede lidt af mens hun holdte fast om ham for iik at falde ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Søn 27 Mar 2011, 02:36 | |
| Abigor gik hen til opgangen og åbnede døren " sid godt fast vi skal et stykke op " sagde han og begyndte at gå op ad trappen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Søn 27 Mar 2011, 03:36 | |
| Tazz kiggede stille på ham "Neej du iik bære miq op af trappen du ødelægger bare diin ryg søde" sagde hun stille og hoppede af hans ryg. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: et nyt ansigt | |
| |
|
| |
| et nyt ansigt | |
|