|
| Grinern over stres! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 04:17 | |
| Dag : irl Dato : irl Tid : aften? Årstid : irl Omgivelser : lidt væsner og mennsker det køber jule ting... Sted : Foran sin lejlighed Vejr : sne Påklædning : et par stramme jeans, en hættetrøje, og nogle sorte læder støvler.
Fie så op på sin lejlighed, og smilte for sig selv. "Endelig"mumlede hun, og så lidt rundt. Hendes blik landede på en ung kvinde der gik ind i en butik. Fie smilte koldt, og gik ind i en butik, og købte en cider. Hun gik ud igen og satte sig på en bænk foran det hus hendes lejlighed lå i. Hun så på alle de dumme mennesker der købte gaver og mad, hun smilte for sig selv over deres stres. Hvad angik jul og familie var hun gled for at hun ik havde nogen at holde det med... Ingen familie sådan rigtig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 05:24 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 06:03 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 06:09 | |
| Hun drak lidt af sin cider, og smilte for sig selv. Hendes blik endte på Yo, hun smilte glad. Hun rejste sig, men tøvede så. Hun vidste ik helt om hun skulle gå over til ham. "Yo, skat"sagde hun roligt, og gik hen mod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 06:11 | |
| Yo fik et lille chok før han fik øje på Fie "hey" sagde han glad og gik hen til hende og lag sine arme om livet på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 06:13 | |
| Hun smilte til ham, "Hvad laver du her?"spurgte hun stille, og så på ham. Hun kyssede ham blidt på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 06:15 | |
| "ville købe en julegave til dig, men ham i butikken kunne huske mig fra de gange jeg har stjålet der fra" mumlede han lidt og kyssede hende på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 06:17 | |
| Hun så på ham, med store øjne. "Julegave, det behøver du altså ik"sagde hun stille, og smilte til ham. "Jeg har jo ik noget til dig"mumlede hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 06:19 | |
| "det er ligemeget" hviskede han og kyssede hende på næsten "jeg fik jo heller ikke købt nået" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 07:51 | |
| Hun smilte glad til ham, "hvad ville du have købt"spurgte hun nysgerrigt. Hun kyssede ham blidt på kinden igen, og smilte.
///sry' jeg bare loggede af /// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 07:56 | |
| "en halskæde" hviskede han og smilte " hvad laver smukke dig her" spurgte han om og kyssede hende blidt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 08:13 | |
| Hun smilte til ham, og så lidt hen på et højt hus med en masse lejligheder i. "Jeg bor her" sagde hun, og pegede op på et af vinduerne i den høje bygning. "og så ville jeg bare lige lidt ud"sagde hun stille, og så på ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 08:20 | |
| Yo så op og tog hende i hånden, inden han så ned på hende igen "så lad mig se hvordan du bor" hviskede han og kyssede hende på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 08:25 | |
| Hun så på ham, og smilte. "Det er ik noget særligt det er bare en lille lejlighed"sagde hun stille. Hun begyndte roligt at gå mod sin lejlighed. Hun var jo ik så tit i den så den var ik så stor. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 08:29 | |
| Yo gik med og lidt efter var de i lejligheden "ej den er jo fed" sagde han lidt for højt og så ned på hende og kyssede hende i håret "må jeg se din seng" spurgte han drillende om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 08:40 | |
| Hun så på ham, og smilte stort. "den er da ik fed den er bare en lejlighed"grinede hun. Hun smilte skævt og så på ham. "min seng" sagde hun og så på ham, hun hev ham i et mindre rum med et himmel seng. Hun smilte lidt over den, hun brugte den jo ik, men hun havde den alligevel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 08:42 | |
| "jeg syntes den er fed" sagde han han gik stille med hende og så hen på sengen og smilte "sikke en flot seng" hviskede han han gik hen til den og satte sig ned og så tilbage på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 08:48 | |
| Hun smilte og kyssede ham blidt på kinden. "jeg har aldrig brugt den" grinede hun lidt, hendes race sov jo ik så hun havde faktisk slet ik brug for den. Hun satte sig ved sidden af ham, og kyssede ham blidt på munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 08:49 | |
| Yo lo lidt "man kan bruge en seng til mange ting" hviskede han og kyssede hende tilbage mens han lag en hånd på hendes lår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 08:57 | |
| Hun kyssede ham bildt, "det ved jeg godt" sagde hun kort og kyssede ham igen blidt. Hun lagde roligt armene om halsen på ham, og blidt trak sig op i hans skød. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 08:59 | |
| Yo smilte lidt mens han kyssede videre, han lod sine hænder glide op under hendes trøje. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 09:03 | |
| Hun lod ham gøre det, og kyssede ham stadig blidt. Hun nussede ham blidt i nakken, og lidt i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 09:05 | |
| Yo tog stille hendes trøje af, og smilte lidt mens han så ned af hende. derefter kyssede han hende på halsen og strøj hende op og ned af den ene side |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 09:10 | |
| Hun smilte roligt til ham. Hun kyssede ham blidt på kinden, og bandt hans slips op. Hun knappede med lethed hans skjorte op, og kyssede ham bildt på munden igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Ons 09 Dec 2009, 09:16 | |
| Yo så på hende og smilte, han kyssede hende tilbage. han tog godt fat i hende og rejste sig op, så vende han sig om sengen og lag hende stille ned. han lag sig stille oven på hende og begynde at kysse hende igen |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Grinern over stres! | |
| |
| | | | Grinern over stres! | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|