|
| Grinern over stres! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 06:18 | |
| Yo så ned på hende og rystede på hovedet "for sådan er jeg, det var dig der valgte at sige ja til mig" sagde han og lag sine arme om hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 06:27 | |
| Fie smilte lidt til ham, og kyssede ham blidt på kinden. "Jeg er glad for jeg sagde ja"sagde hun stille og så på ham. Hun nussede ham blidt på skuldern, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 06:32 | |
| "det er jo altid nået" hviskede han og kyssede hende på munden, mens han lag sine arme tæt om hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 06:40 | |
| Hun kyssede ham blidt tilbage. Hun stoppede blidt kysset, og så på ham. "har du det bedre nu skat?"spurgte hun stille, og kyssede ham blidt på kinden. Hun nussede ham blidt på skuldern og brystet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 06:42 | |
| han så efter hende, uden at svare på hendes spørgsmål. han strøj en hånd igennem sit hår, mens han gispede efter vejret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 06:51 | |
| Fie så på ham, og smilte lidt. "skat?"sagde hun stille og så på ham. Hun Gemte sit ansigt ved hans bryst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 06:55 | |
| "ja" hviskede han og så ned på hende mens han bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 07:02 | |
| Hun så på ham, og smilte. "du er skøn" sagde hun og smilte til ham. Hun gemte igen sit hoved ved hans bryst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 07:03 | |
| "tak" hviskede han og så sig omkring mens han tænkte sig om "så kender du mig ikke helt endnu" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 07:09 | |
| Hun så på ham, "hvad mener du?"spurgte hun stille. Hun slap ham langsomt, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 07:14 | |
| "kan ikke fortælle dig, det nu" hviskede han og rejste sig op, han tog sprut'et og smøgerne i sine arme og begynde at gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 07:21 | |
| Hun så efter ham, og nikkede en enkelt gang. Hun så lidt ned, og sukkede. "Han hader mig..."sagde hun stille, og så ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 07:24 | |
| Yo lod tingene falde ned på jorden, og vende blikket mod hende "jeg har været sammen med en anden" hviskede han inden kan begynde at gå igen, uden at samle tingene op igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 07:34 | |
| Hun så efter ham med store øjne. "hvad?.... Jeg, det, men?... Hvorfor?"spurgte hun stille, også ned. "jeg er ik god nok til dig.."sagde hun stille, og vendte sig om. Hun satte i løb den modsatte vej, han gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 07:37 | |
| Yo så efter hende han rystede på hovedet "jeg er bare ikke god nok for dig, jeg er et sådan stort fjols" hviskede han og så ned i jorden mens han bed sig i læben, han satte sig ned på jorden. og gispede efter vejret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 07:48 | |
| Hun stoppede ved en mørk gyde. Hun gik langsomt ind i gyden, og lod sig dumpe ned ved nogle skraldespande. Hun så ned, og sukkede. "Hvis jeg kunne, ville jeg gøre det... Men jeg kan ik, for de har taget det fra mig... Kun mit smil kan græde, men ingen ser det..."sagde hun stille og så op på den mørke himmel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 07:49 | |
| Yo rejste sig op og begynde at gå hen til der hvor hun sad, han gik stille der ind og så på hende "undskyld" hviskede han mens han fald ned på sine knæ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 08:04 | |
| Hun så ned, "ingen ser det, for ingen elsker hende..."hviskede hun, og sukkede. "du har ikke knust mit hjerte.."sagde hun stille, "men hvis jeg tilgiver dig..."hun tarv og så på ham med et trist blik. Hendes øjne virkede mørke og ikke længre dyb grønne, men sorte og alene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 08:10 | |
| Yo så hen på hende og bed sig i læben "jeg fortjener dig ikke, jeg har været et fjols, og har ikke ligefrem behandlet dig som en prinsesse, men jeg har jo altid været alene, kunne gøre det jeg ville uden at tænke på nogen" hviskede han og rejste sig hurtigt "Fie, du behøver ikke tilgive mig, men jeg elsker dig, og kan ikke gøre for at jeg er et fjols, jeg kan ikke være her mere, jeg er nød til at få nået at spise" hviskede han og bed sig i læben han tog sine hænder ned i sine lommer "undskyld, jeg kommer forbi en dag. så kan vi snakke mere om det" hviskede han og begynde at gå ud af gyden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 08:22 | |
| Hun så efter ham. "jeg har svært ved at forstå og mere svært ved at elske... Du er den første kæreste jeg har haft, og den eneste der ikke kender mig..."sagdt hun stille, "men du er den eneste jeg har elsket sådan her"sagde hun og så ned. "jeg forstår du ik kan være sammen med mig når du mangler en sjæl, og der for kæmper jeg for at få dig til at gøre det, for at være sammen med dig..."mumlede hun stille selvom han nok ik kunne høre det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 08:29 | |
| Han vende sig om og så på hende "Fie, jeg har været et fjols og været sammen med andre.... fyre" hviskede han og bed sig hårdt i læben han tog sin skjorte og slips af og lod dem falde ned på jorden, inden han tog sine vinger ud og fløj væk
//out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 08:35 | |
| Hendes blik fulgte ham indtil hun ik kunne se ham mere. Hun sukkede, og rejste sig. Hun gik med lange skridt tilbage mod sin lejlighed. Hun så op mod himlen, og så solen var på vej op. Der var ingen mennesker ude, kun Fie som gik igennem byen. Hun forsvandt op i sin lejlighed, og rullede alle gardinerne ned.
///out/// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Grinern over stres! | |
| |
| | | | Grinern over stres! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|