|
| Grinern over stres! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 11:54 | |
| Hun stoppede udenfor butikken, og så lidt rundt. Der var næsten ingen mennesker tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:06 | |
| Yo kom til efter ud og så på hende, han prøvede at smile men kunne ikke |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:26 | |
| Hun så på ham og smilte. "Har du det bedre?"spurgte hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:30 | |
| han rystede på hovedet "ikke endnu" mumlede han og tog et en flaske sprut op af en pose han havde kommet ud med fra butikken, han gik stille hen til en bænk og satte sig ned. han åbnede flasken og begynde at drikke |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:38 | |
| Hun så på ham, og nikkede kort. "Okay"sagde hun, og gik hen til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:41 | |
| Yo så på hende og smilte lidt mere nu "vil du havde nået ?" spurgte han om og rakte flasken til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:42 | |
| Hun smilte, og satte sig ved siden af ham. "Jaaa"sagde hun glad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:46 | |
| "ikke drik for meget, du skal ikke blive fuld" sagde han hurtigt og holde stadig flasken mod hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:47 | |
| Hun så på ham, og smilte skævt. "Jeg kan ik blive rigtig fuld"sagde hun stille, og tog flasken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:49 | |
| Yo rystede på hovedet og så på hende "jeg er ligeglad" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:53 | |
| Hun smilte lidt, "Nå nå"grinede hun. Hun tog en tår af flasken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:55 | |
| "hvis du bliver fuld så.. slår jeg op" hviskede han og bed sig hårdt i læben, inden han så den anden vej |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 12:58 | |
| Hun så på ham, "Jeg blir sg ik fuld!"sagde hun, og så på ham. "Og hvorfor slår du så op?"spurgte hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 13:00 | |
| Yo tænkte sig om "du er dummet dig lidt meget indtil videre, og hvis du ikke lytter til mig nu.. så kan jeg ikke mere" hviskede han og bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 13:01 | |
| Hun på ham, og gav ham flasken. Hun rejste sig, og begyndte at gå mod en butik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 13:06 | |
| Yo så efter hende og lag sit hoved på skrå
//jeg logger// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 13:08 | |
| Hun gik ind i butikken, og kom så hurtigt ud igen. Hun havde en pakke smøger i hånden, og et kæmpe smil i facet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Søn 13 Dec 2009, 23:26 | |
| Yo så på hende og lag sit hoved på skrå "hvad har du tænkt dig ?" mumlede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 05:17 | |
| Fie så på ham, og smilte lidt. "hvad ligner det?"spurgte hun og gik hen til ham. Hun satte sig ved siden af ham, og smilte stort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 05:39 | |
| Yo tog hurtigt pakken ud af hendes hånd "nej" brummede han og holde den væk fra hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 05:45 | |
| Fie så på ham, med store øjne. "Hvorfor? Giv mig den"sagde hun og så rakte ud efter pakken. "Man kan jo ligsom ik blive fuld af smøger"sagde hun og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 05:48 | |
| "det skal du ikke, jeg er ligeglad med om man ikke kan det, de er farlige" brummede han og rakte dem op i luften så hun ikke kunne nå dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 05:54 | |
| Hun så på ham, og sukkede. "jeg kan jo ik dø af det"sagde hun og så på ham. Hun kyssede ham blidt på kinden, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 06:08 | |
| "Fie nej" brummede han og lag pakken ved siden af sig men væk fra hende, han så på hende og rystede på hovedet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Man 14 Dec 2009, 06:13 | |
| Hun så på ham, og sukkede lydløst. "Hvorfor er du så overbeskyttende?"spurgte hun og så ned. Hun lagde armene om ham, og så på ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Grinern over stres! | |
| |
| | | | Grinern over stres! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|