|
| Grinern over stres! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 06:10 | |
| Yo lag stille sine arme om på hende ryg, og trykkede hendes overkrop ind mod hans. men han stønne så stille han kunne, selv om det var svært da han nød at være så tæt på hende formeget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 06:14 | |
| Hun stønnede stille, og kyssede ham blidt på halsen og op på kinden. Hun kørte sit under liv lidt hurtiger op og ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 06:37 | |
| Yo gispede og kyssede hende tilbage så godt han kunne, han stønnede lidt højere han rørte så godt ved hende som han nu kunne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 06:41 | |
| Hun smilte lidt, og kyssede ham blidt ved øret. "Du er så skøn"hviskede hun i en lav stønnen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 06:48 | |
| Yo elskede virkelig at høre hendes stemme "je.. jeg elsker dig" stønnede han han gispede hurtigere og hurtigere, mens han kunne mærke at han snart ville komme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 06:52 | |
| Hun stønnede, lidt hurtigere. Hun smilte lykkeligt, og kyssede ham blidt på kinden. "Jeg elsker også dig"stønnede hun ind i hans øre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 06:57 | |
| Yo gispede hurtigere og stønnede lidt højere "nej ikke nu" stønnede han men kunne ikke stoppe sig selv ved at komme, han så på hende og kyssede hende hurtigt på munden. inden han lag sig ned på sengen, og gispede stadig lidt efter vejret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 07:10 | |
| Hun gengældte kysset, og så på ham. Hun lagde blidt sin hånd på hans bryst, og smilte roligt til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 07:24 | |
| han så op på hende og smilte, han lag stille sin ene hånd oven på hendes "hvor er du dejlig" hviskede han til hende han strøj stille en hånd igennem sit hår, mens han stadig gispede efter vejret. han prøvede at trække vejret normalt selv om det var svært |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 07:29 | |
| Hun smilte til ham, og nussede ham blidt på brystet. Hun kyssede ham blidt på munden, men så så ham bare i øjenene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 07:58 | |
| Yo kyssede hende tilbage og lavede en hurtigt bevægelse, så hun kom til at ligge ved siden af ham. han kyssede hende blidt på næsen inden han hev dynen over hende, han satte sig op og tog sine bukser og tog på. så rejste han sig stille op og strøj en hånd igennem sit hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 08:06 | |
| Hun så op på ham, og smilte. Hun greb ud efter sin bh, og tog den på. Hun gik over til et lille skab, hun hev en skuffe lidt ud og fandt et par trusser frem. Hun tog dem på, og lukkede skuffen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 08:15 | |
| Yo så efter hende han bed sig i læben og gik stille hen til hende, han lag stille sine arme om livet på hende og kyssede hende i nakken. han pressede sit underliv mod hende "du er skøn" hviskede han og kyssede hende igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 08:21 | |
| Hun smilte, og lagde sine hænder på hans. "Hvis jeg er skøn er du dejlig" sagde hun, og smilte lykkeligt. Hun drejede hovedet lidt og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 08:30 | |
| Yo så ned på hende og kyssede hende en enkel gang på munden, han vende hende hurtigt rundt. og tog hende op til sig, han holde godt fat i hende mens han kyssede hende og gik ud i stuen. han satte sig stille ned i sofa'en, mens han blev ved med at kysse hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 08:36 | |
| Hun kyssede blidt hans læber, imens hun satte sig til rette i hans skød. Hun lagde sin ene hånd på hans bryst, og den anden blidt på hans kind. Hun nussede blidt hans brystkasse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 08:38 | |
| "jeg kunne være sammen med dig, altid" hviskede han og kyssede hende igen, han lag stille sin ene hånd på hendes kind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 08:44 | |
| Hun smilte, og kyssede ham blidt. "Så vær det" hviskede hun stille, selvom hun godt vidste at han ville få brug for at gå et andet sted hen. Hun vidste at han ik hele tiden kunne være ved hendes side. Hun kyssede ham blidt, og kærtegnede hans kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 08:50 | |
| han så op på hende og rystede på hovedet "det ved du godt at jeg ikke kan" hviskede han og puffede hende blidt væk, da det sårede ham at han var den han var. han rejste sig op og gik ind i soveværelset, for at hente resten af sit tøj. han satte sig på sengen og begynde at tage sin skjorte på uden at lukke den, derefter tog han sit slips på og gav et suk fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 08:59 | |
| Hun så efter ham. Hun rejste sig og gik ind i soveværelset, og stildte sig lænt op af dørkarmen. Hun så på ham, "søde skat jeg elsker dig, ligemeget om du er her eller et andet sted"sagde hun stille, og smilte varmt til ham. Hun ville ik have at han blev ked af det, så hun prøvede så godt hun kunne at trøste ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 09:01 | |
| Yo blev siddende på sengen og så på hende "jeg forstår dig ikke, hvad du ser i mig, du kunne få så mange andre fyre der er meget bedre end mig" sagde han han rejste sig stille op og gik hen til døren og strøj en hånd igennem sit hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 09:14 | |
| Hun så på ham, og smilte. "Jeg ser dig din personlighed... Jeg ved ik lige hvorfor dig, men alle andre drenge jeg har mødt og kendt, har jeg kun været forelsket en gang.... Og det er i dig" sagde hun stille, og så ham i øjnene. "Du er smuk, sød, og sjov"sagde hun stille, "og du har noget som alle de andre drenge ik har... Men hvad det er ved jeg ik helt" sagde hun og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 09:20 | |
| Yo så på hende og så derefter ned på jorden og gav et suk fra sig "men jeg kan ikke give dig det, som mange andre drenge kan. der findes mange der vil være der for dig altid, og det kan jeg jo ikke" hviskede han han gik hurtigt forbi hende, da han ikke kunne klare at han ikke kunne være den hun fortjente. han gik hurtigt ud for at tage sine sko på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 09:43 | |
| Fie så efter ham, og sukkede trist. Hun havde håbet at hunkunne gøre ham bare lidt glad igen. Hun gik over og satte sig på sengen, "men jeg vil jo kun have dig Yo"sagde hun stille, og så ned med et trist blik. *Hvorfor vil han ik bare forstå det?...*tænkte hun og så lidt ind i stuen fra sengen af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Tors 10 Dec 2009, 09:45 | |
| Yo tog hurtigt sine sko på og gik ind til hende igen, han stod i døren og gav et suk fra sig "Fie jeg forstår dig bare ikke" hviskede han og så derefter ned på sine fødder |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Grinern over stres! | |
| |
| | | | Grinern over stres! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|