|
| Grinern over stres! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 04:01 | |
| Hun smilte til ham, "Tak, det du også skat"hviskede hun, og kyssede ham blidt på kinden. Hun nussede blidt hans brystkasse, og smile. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 04:06 | |
| Yo rykkede sit hoved lidt så han kyssede hende på munden, han slap hendes læber hurtigt og tog et sidste hiv inden han kastede smøgen væk. han begynde stille at kysse hende igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 04:27 | |
| Hun gengældte blidt kysset, og smilte lidt. Hun lagde den ene arm om hlasen på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 04:32 | |
| Yo blev ved med at kysse hende, mens han lod sin anden hånd glide fra hendes lår og op under hendes nederdel. han slap ikke kysset men pressede hende tætter ind til sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 04:36 | |
| Hun nussede ham blidt i nakken, og pressede sig blidt ind til ham. hun smilte lidt imens hun stadig kyssede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 04:39 | |
| Yo nød det og kyssede hende tilbage, han nussede hende lidt på låret. da han fik færten af menneske, han skubbede hende væk fra sig og så over mod der hvor han fik færten fra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 08:45 | |
| Hun så på ham, og smilte lidt. Hun kunne også dufte mennesket. Hun så på ham, "Sulten?"spurgte hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 08:51 | |
| Yo så på hende med store øje og rystede på hovedet "ikke rigtigt, eller kan ikke nu" brummede han selv om han ikke mente at brumme af hende, men det gjort han bare når han mærkede mennesker og mest når han var sulten. han blev bare siddende og tog hårdt fat i sine lår, han ville ikke angribe nu ikke når hun kunne se det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 08:53 | |
| Hun så på ham, og rystede på hovedet. "Bare gør det"sagde hun stille, og så på ham med et skævt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 08:54 | |
| han rystede hurtigt på hovedet "Fie nej" brummede han og rejste sig op og begynde at gå væk fra menneskerne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 08:56 | |
| Hun så på ham, og sukkede. "Vil du heller prøve at ungå at tage min sjæl, end at få stillet din sult?"spurgte hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 09:01 | |
| han nikkede hurtigt "jeg vil ikke havde dig til at se mig sådan" brummede han og gik hurtigt videre, mens han tænkte over det hele |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 09:07 | |
| Hun rejste sig, og gik med ham. "Jamen..."hun tav, og så ned da hun ik lige vidste hvad hun ville sige alligevel. Hun så på ham, og holdt ham i hånden. Hun gav hans hånd et blidt klem, og smilte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 09:16 | |
| "ikke nået jamen" hviskede han han bed sig i læben og så ned i jorden med et mørkt og sulten blik, han prøvede at gemme det for hende ved at se væk fra hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 09:30 | |
| Hun så på ham, og sukkede stille. Hun ville helst kysse ham nu, men hun ville heller ik gøre det svære for ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 09:32 | |
| Yo hev hende ind til sig og kyssede hende en enkel gang, inden han gik videre igen som intet var sket |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 09:42 | |
| Hun så på ham, og sukkede. "Vil du ik nok tage en sjæl"sagde hun og syntes det lød lidt underligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 09:48 | |
| han rystede hurtigt på hovedet "ikke når jeg er sammen med dig" hviskede han og så den anden vej |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 10:06 | |
| Hun så på ham, og rystede på hovedet. "Gør det nu bare, jeg er ligeglad med hvordan du gør det"sagde hun og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 10:11 | |
| Yo stoppede op og bankede sin hånd ind i en mur, mens han så ned i jorden "kan du ikke høre hvad jeg siger" brummede han surt og blev stående |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 10:26 | |
| Hun så på ham, og sukkede. "Undskyld"sagde hun stille, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 10:27 | |
| Yo tog sin hånd væk fra muren, inden han gik videre uden at svare hende. da han ikke kunne uden at svare hende surt, og det ville han helst ikke gøre mod hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 10:41 | |
| Hun dumpede ned på jorden, og så efter ham. "Jeg ville ik gøre dig sur, jeg ville bare..."hun tav, og så ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 10:47 | |
| Yo vende sig om og prøvede at trække vejret "hvad ?" spurgte han hurtigt om, da han viste hvis han gjort det langsommer så ville han gøre det surt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grinern over stres! Lør 12 Dec 2009, 10:51 | |
| Hun så på ham, "Jeg ville bare hjælpe"sagde hun stille. Hun så igen mod jorden, med et trist blik. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Grinern over stres! | |
| |
| | | | Grinern over stres! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|