Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Pølsevognen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Pølsevognen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:23

"jeg synes du skifter emne, men jeg kan godt scorer" siger Daniel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:25

"Hvor mange kærester har du haft?" spørg Kian
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:26

" det er ikke vigtigt" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:27

"0.. og du tror måske at det er godt" sagde Kian og sukkede "lad nu bare os der ser godt ud, nyde livet"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:29

Daniel sidder i noget stykke tid "du er godt nok irriterende" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:29

"I lige måde" sagde Kian, og tændte en ny smøg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:31

"skal vi komme videre?" Spørger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:32

"Det kommer an på om du ødelægger det igen?" han begyndte at køre, så sig om efter nogle der manglede en vogn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:33

"du skal bare ikke kysse med nogle" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:34

"Jo! Hvordan tror du jeg score?" han så irriteret på Daniel "hold dig ude af mine planer"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:36

"hvorfor er det så vigtigt for dig?" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:36

"Fordi jeg er liderlig?" sagde Kian forvirret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:38

"det skal du holde op med det" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:39

"Hvorfor?" Kian kiggede helt forvirret på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:40

"der er ikke noget kærlighed i det" siger Daniel "det skal der være"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:40

"Hvorfor skal der være kærlighed i det, hvorfor kan man ikke bare gøre hvad der gør en glad, fordi det føles godt?" spurgte Kian.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:44

"det er forkert" siger Daniel og ved godt at han tabt diskussionen men inden i ham selv ved han at han har ret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:44

"Giv mig EN god grund til at du har ret" sagde Kian.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:47

Daniel svar ikke. han sidde og prøver at finde på noget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:48

Kian køre afsted, venter tålmodigt på at få et svar..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:49

Daniel tænker som en gal. "jeg kan ikke finde på noget lige nu, men det er forkert" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:51

"nej det er ej, så længe du ikke kan nævne noget.. er jeg sikker på det bare er noget folk har fortalt dig er rigtigt" Kian ryster på hovedet "men det er ikke sandheden"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:56

"jo det er" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:57

"Det er bare noget du har fået fortalt, det er ikke din egen holdning.. når du nogle argumenter? Nej.. så tig stille" sagde Kian vredt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:58

"nej jeg vil ej,"siger Daniel
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 8 Icon_minitime

Pølsevognen
Tilbage til toppen 
Side 8 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Pølsevognen