Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Pølsevognen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Pølsevognen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:36

"Rolig nu, det var et uheld" siger Daniel meget beklageligtbeklageligt#¤#
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:37

Kian så ondt ned på ham.. "jeg føler mig svag.." han tog sig til hovedet "jeg må finde mig en sjæl"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:43

"det ar ikke min skyld at jeg tabte dig" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:44

"... hvis skyld var det så?" spurgte Kian, og så på Daniel som om han var dum.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:45

"det var.......din" siger Daniel forsigtigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:45

". . ." Kian trækker en kniv op af lommen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:48

Daniel gør sig usynlig og flyver op i luften "så, nu lægger vi den kniv væk" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:49

Kian så sig lidt omkring.. men kunne ikke se ham. *Glem det, jeg stikker bare af..* han satte i løb.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:50

Daniel følger efter Kian i luften
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:51

Kian løb om bag et hjørne.. og satte sig hurtigt ind i sin bil. Han startede den, og begyndte at køre!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:53

*damn* tænker Daniel men følger stadigvæk efter Kian
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:54

Kian kørte hurtigt igennem byen, langt hurtigere end tilladt. Han stoppede først da han nåede sin lejlighed, skyndte sig at låse den op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:00

Daniel har fulgt efter Kian hele vej, Daniel går med ind i lejligheden stadigvæk usynlig *nu ved jag hvor han bor og hedder* Daniel har læst Kians navn på døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:01

Kian sukker og trækker sin trøje af. Han kigger lidt ned over sin overkrop.. alle sårene var forsvundet, kun et enkelt ar var der stadig, og det var ikke for denne her omgang. Han smed sig i sofaen og lukkede øjnene.. "så slap jeg endelig af med den freak.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:06

Daniel Snøfter over af hjørnet af "jeg er ikke nogen freak" siger Daniel stille og lidt såret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:08

"HVAD?!" Kian rejste sig hurtigt, og væltede ind i en reol. Han åbnede panisk en af skufferne, og gennemroede den. Endelig fandt han det han ville, trak en pistol frem "så er det nok!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:11

"argh!!! Rolig nu, jeg sagde jo at jeg skal være sammen ed dig" siger Daniel nervøs
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:11

Kian rettede pistolen i retningen af hans stemme "nu skyder jeg dig fandme ned!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:13

Daniel lister ssig over i den modsatte ind pistolen peger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:14

Kian skyder hen i det hjørne, hvor Daniel stod for et øjeblik siden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:21

"DU SKUDT" siger Daniel forskrækket
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:22

Kian vender pistolen i retning af hans stemme "det var dog helt vildt?!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:23

Daniel løbe hen i den anden side
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:25

Kian skød igen!.. så lidt på kuglen der havde ramt væggen *det var dog utroligt?* tænkte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 23:29

"Tag det nu lidt roligt" siger Daniel og tager fat i pistolen og prøver at tage den ud af Kians hånd "giv så slip Kian"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 4 Icon_minitime

Pølsevognen
Tilbage til toppen 
Side 4 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: