|
| Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) Man 02 Maj 2011, 07:33 | |
| Luciefar var stille til de komme ud på en lille vej som gik op til det hun hvor han havde hjem, han kiggede stille op og der var kun få lyse i det stor hus da han tit slukkede det hele når han nu var væk hele natten..
//billede af mit hjem kan ses på profile// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) Man 02 Maj 2011, 07:34 | |
| Hun fulgte stadig roligt efter ham, ind til de kom hjem til ham. Hun betragtede stille stedet, hvor efter hun kiggede på ham.
//Okay/// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) Man 02 Maj 2011, 07:41 | |
| Luciefar gik roligt op mod porten som der vare udenfor huset og han gik stille i lommen efter nøglen til den stor port *hvorfor skulle jeg os finde et sted med en port* tænkte han kort for sig selv mens han stille låst døren op.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) Man 02 Maj 2011, 07:42 | |
| Hun smilede stille men roligt til ham, og gik hen til ham. Hun anede ikke roligt om hvad hun skulle sige, elelr overhoved gøre noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) Man 02 Maj 2011, 07:52 | |
| Luciefar fik enlig døren op og han gik roligt ind af den og holdt den for hende "velkommen til mit lille hjem" sagde han mens han kiggede på hende, han trak vejet enlig vejet efter ikke og have gjord det i den tid de havde gået.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) Man 02 Maj 2011, 07:53 | |
| Hun gik stille ind efter ham, og kiggede stille sig om, "fint sted" sagde hun og kiggede på ham med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) Man 02 Maj 2011, 08:10 | |
| han trak på skulderne i et øjeblik "det hvad man kan få for lidt af den rigdom man har haft i en del år eller måske længer jeg har bare ikke bruget den på det store" sagde Luciefar mens han kiggede på hende med et roligt blik.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) Søn 08 Maj 2011, 07:21 | |
| "Okay" sagde hun og kiggede på ham, hun anede ikke rigtig hvad hun overhoved hun skulle sige. Så hun stod bare lige så stille og kiggede på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) Søn 15 Maj 2011, 21:43 | |
| Luciefar havde blikke frem for sig mens han tænkte over en masse ting da han ikke havde så meget mere og sige til hende eller han i gang med og lede efter emne som man kun snakke om men han havde ikke et i øjeblik.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) | |
| |
| | | | Kom gerne ind på den mørke siden -Sandra (private) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|