Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Lørdag aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Lørdag aften - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:26

Dean kiggede ned i jordern og bed sig i læben
"Et nyt ar" sagde han stillet og bed sig kort i læben, ´han slap den og mumlede
noget utydeligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:28

Yo hev døren op og gik hen til ham
"hvor ?" spurgte han
lidt chokket om og satte sig ned ved siden af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:31

"Fordi jeg ikke tog de stoffer, han sagde jeg skulle tag" sagde han stillet
og kiggede stadig ned i jordern
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:35

"stoffer" udbrød Yo
og så chokket på ham, han rejste sig hurtigt op
"hvor fik du ar'et henne ?" spurgte han
stille om, mens han tog sin hånd frem
"hvor har du stofferne henne ?" spurgte han
lidt efter om og bed sine tænder hårdt sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:38

Dean kiggede nu på ham, hans øjne var røde af smerte,
"Under navlen, Jeg gir dem ikke, gide ikke og have flere ar" sagde han ¨stillet
og kiggede på hans hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:41

"jeg vil ikke havde du taget stoffer" sagde han hårdt
han tog sin hånd længere mod ham, og så på ham med et trist blik. han bed sig hårdt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:44

"Yo jeg tager dem heller ikke" løj han
men kiggede på ham, og linede en der snakkede sandt
han kiggede så ned på hans hånd, og bed sig hårdt i læben,men slap den så
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:46

"så giv mig dem" sagde han
og så bare på ham, uden at fjerne sit blik
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:48

Han rystede bare på hovedet
og "Nej" sagde han bare og kiggede også bare på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:52

Yo tog sin arm til sig og så surt på ham, han gik helt hen til ham og så ned på ham
"hvis du tager dem, så vil jeg aldrig se dig mere" hviskede han
og vende sig om og gik over mod døren igen
"Dean.. jeg vil være der for dig lige meget hvor mange ar de giver dig, så vil jeg elske dig. men hvis du tager de stoffer.. så ved jeg ikke hvad jeg gør" sagde han
højt og så hen mod ham, inden han åbnede døren og gik ind igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:55

Dean hørte hvad han sagde, han tog posen op og kiggede på den
han pillede lidt ved den, han bed tænderne sammen *Undskyld, men jeg bliver nød til det* tænkte han
og åbnede posen, han havde ikke lydt til og miste Yo men han vidste at det næste ar ville være der hvor hans døde hrejte var og det var det værste sted
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:03

Yo så tilbage på døren og mærkede en tåre falde ned fra sin kind, han gik hurtigt op i baren og købte sig en øl. så gik han hen til et tomt bord og satte sig ned, han drak øllen så hurtigt han kunne
*ikke Dean* tænkte han
mens han mærkede tårene der trillede ned af hans kinde, mens han drak så hurtigt han kunne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:14

Dean tog en finger ned i posen og drejede den lidt rundt,han fik så stoffer på fingern
meget lidt, han tog fingern op til næsen og sniffede lidt af det, han lukkede hurtigt posen og lagde den i lommen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:18

Yo satte sin øl på bordet da der ikke var mere i, han så ned mod døren. mens der kom en folk piger og satte sig ved ham
"græder du, han græder" sagde de
Yo rystede på hovedet, og prøvede at se en anden vej men kunne ikke. han bed bare siddende og bed sine tænder hårdt sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:20

Dean rejste sig og gik ind og da han så han sad med en flok piger
bed han sig hårdt i læben, han kiggede ned i gulvet, og gik hen til sam, som var godt fuld
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:25

Yo så efter Dean, og kunne mærke at hans tåre blev der flere og flere af. han havde ikke lyst til at sige farvel til Dean, han elskede ham jo men han kunne ikke klare stoffer. Yo rejste sig hurtigt op og prøvede at komme ud, men det var svært da der var piger over alt
"skrid" råbte han mens han brummede
Pigerne så chokket på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:28

Dean sad med stofferne i hånden og var hlar til og give dem til Yo
han tog sig til hovedet og stirrede ned i bordert med et trist blik, han kunne jo rigtig godt lide
Yo og han vidste ikke hvor lang tid der skulle til inden han, blev forelsket i ham, men ikke særlig lang tid
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:33

Yo skubbede bare til pigerne, han gik hurtigt op og tog Dean i armen. og hev ham med ud på toilettet, han skynde sig og så hvis der var nogen. da der ikke var så skynde han sig at låse døren, selv om der blev taget i håndtaget lidt efter. han gispede lidt efter vejret, lidt efter fik han styr på at trække vejret. han gik stille hen mod ham, og hev hans trøje lidt op for at se ar'et. han bed sine tænder hårdt sammen, da han fik øje på det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:36

Dean tog hans ene hånd og gav ham stofferne,
han sagde ikke noget, han trak heller ikke vejert han var bare helt knust
han kiggede på ham med et trist blik og bed sig i læben "Undskyld" sagde han stillet
Dean følte sig rigtig svag, han kiggede ned på sin mave indne han så på ham igen "Jeg elsker dig" sagde han lavt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:42

Yo så fra stofferne og til ham
"jeg elsker os dig" hviskede han
han kyssede ham blidt på munden, men slap han's læber lidt efter
"jeg er stolt af dig" hviskede han
og krammede ham tæt ind til sig, inden han slap ham lidt efter. han gik stille ind til et wc, og hælde stofferne ned inden han skylde det ud og smed posen væk. han gik stille hen til ham og lag sine arme om livet på ham, inden han kyssede ham blidt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:48

Dean kiggede efter ham og da han kom tilbage kyssede ham ham tilbage
han smilede svagt, i kysset og lagde armene om ham, og slap der efter kysset, "Men hvad skal vi så gører nu
jeg er forelsket i dig og du er forelsket i mig" han kiggede på ham men kyssede ham hurtigt på mundne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:58

Yo kyssede ham tilbage, men slap kysset lidt efter
"vi kan starte med at finde nået is, til det ar" sagde han
og så ned på hans mave, han tog hans hånd i sin og mærkede kulden som fik ham til at smile. han gik hen og åbnede døren, og gik hurtigt ud og tog Dean med før drenge løb ind for at komme på toilettet. han gik stille op og købte nogle isterninger, og tog han ham med over til et tomt bord og puffede ham blidt ned og sidde. han satte sig på knæ foran ham, mens han kunne mærke at folk så på dem. han tog stille hans trøje lidt op og lag en isterning på
"jeg har ikke engang lyst til at tænke over hvad de tænker" mumlede han
og smilte op til Dean, inden han så ned på hans mave igen
"det var nok ikke dette du mente før, hvad mente du endelig med hvad vi skulle gøre ?" spurgte han blidt om
uden at fjerne sit blik fra hans mave
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 11:03

Dean fulgte med han satte sig ned og længte sig tilbage, da Yo lagde isen på hans
mave, han lukkede øjnene "Jeg mente, hvad skal vi gører med Fie, og alle dine ander drenge" han
bed sig lidt i læben men åbnede øjnene og kiggede ned på ham, "Problemet er også, hvor langtid ville du kunne holde mig ud" dean lukkede igen øjnene da folk så på hans mave, men hans mave muskler var spændte da det gjorder ondt, og det gjorder især ondt da han puttede isen på såret

//Logger af xD sees !//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 11:12

"Fie, ved godt at jeg har været sammen med andre,, men problemet er at hun gerne vil beholde mig. også selv om jeg ikke kan holde mine fingere for mig selv, ved ikke hvad jeg skal gøre med hende" fortalte han
og så op på ham mens han smilte lidt
"tror godt jeg kan lære mig at holde mig til en, hvis jeg virkelig gerne vil.. og dig vil jeg jo gerne havde" sagde han stille
og så hen på alle folk der så på dem
"jeg vil sikkert kunne holde dig ud i meget langtid, så længe du lære at voldtægt ikke går" hviskede han
og lag et nyt is på

//okay (: //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 20:11

Han valgt og stoppe med og snakke om Fie, "Øhm jeg kan godt stoppe med og voldtæge folk, vis du lover mig, du kun har mig" sagde han stillet, og da han buttede nyt is på hans mave knyttede han hænderne, og lukkede øjnene hårdt sammen indne han åbnede dem igen og kiggede på ham, han lagde en hånd på hans kind og nussede den blidt, han bukkede sig så frem og kyssede ham en enkel gang på munden og satte sig så tilbage i stolen igen, og hev blusen op igen
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 10 Icon_minitime

Lørdag aften
Tilbage til toppen 
Side 10 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» endnu en lørdag aften..
» Lørdag aften - Devin
» Lørdag aften, fest - Mira
» Lørdag aften som en hver anden, eller? - Angeline
» Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: