|
| Lørdag aften | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 02:55 | |
| Dean smilede og rejste sig op "Og hvorfor ikke, så meget værd kan je sgu da heller ikke være" Han begyndte iegn og gå hen mod døren, han havde ikke sin sko heller sin trøje på men kun sine bukser |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 02:58 | |
| Yo rejste sig hurtigt op da han havde fået sine sko på "jov du er, jeg elsker virkelig at være sammen med dig" brummede han og slog sin hånd ind i døren så han ikke kunne komme ud, uden at fjerne Yo først |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:04 | |
| Dean kiggede på ham og vendte sig om og gik ind på værelset og satte sig ned i sengen, "Bare stå der så længe du vil" hans stemme stak og den var rigtig kold, han smilede bare sygt og kiggede ud på Yo |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:09 | |
| Yo gik stille ind til ham igen og satte sig i hans skød, han lag sine arme om ham og kyssede ham blidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:16 | |
| Dean sukkede men kyssede ham blidt igen, imens han valgt og ligge hans tænker til side |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:22 | |
| Yo slap ham med den ene hånd og lod den stille røre hans ar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:24 | |
| Dean klemte kort øjne hårdt i, og slappede så af igen, han lagde sin hænder på Yo's sider og kørte hænderne ind under hans trøje og nussede ham op af maven |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:30 | |
| Yo blev bare ved, han stoppede lidt efter kysset og så ned på hans ar. uden at sige nået |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:31 | |
| Dean tog sine hænder til sig og fuglte hans blik, og bed sig lidt i læben, han kiggede så op på Yo igen, og trak lidt på skulderne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:37 | |
| "jeg elsker at være sammen med dig" hviskede han uden at fjerne sit blik fra hans ar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:40 | |
| Dean kiggede bare på ham "Men hvorfor" sagde han stillet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:46 | |
| "ved jeg ikke, føler mig bare tryg" hviskede han og så op på ham med triste øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:50 | |
| Dean tænkte lidt "Tryg" han trykkede lidt på ordert "Men alligevel så trist" Sagde han koldt da han var blevet sig selv igen, som sagt den kolde, urar idiot
//Skal ud og spise, men vi skrives xD // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 03:52 | |
| han nikkede "for jeg ved at på et tidspunkt kommer vi ikke til at sidde så tæt" hviskede han og så på ham "jeg elsker dig, men vil ikke komme sammen med dig" hviskede han og kyssede ham hurtigt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 08:47 | |
| Han så underne på ham og smilede så sygt igen "Hmm, så tæt" han tænkte lidt "Elsker, tæt ikke komme sammen" han grinede så sit onde grin "Muhahahaha" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 08:49 | |
| Yo så op på ham "har dette bare været en Joke for dig ?" spurgte han surt om og skubbede ham tilbage i sengen "hvor fanden er den Dean blevet af der var der før, du er latterlig" brummede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 08:55 | |
| Dean lagde sig ned og smilede bare, han kiggede op i lofted "Ja, så må jeg være det" han smilede ondt, "Latterlig, jeg er jo bare Dean" sagde han stillet og slappede lidt mere af, han sukkede og kiggede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 08:58 | |
| "du var meget mere sød og rar før, jeg kunne bedre lide den" brummede han og rejste sig op og begynde at gå hen mod døren "jeg var begynd at blive forelsket i den Dean" hviskede han og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:06 | |
| Dean lukkede og øjne og sukkede "Undskyld" sagde han lavt han ha´de sig selv, og var mega træt af det her liv men han kunne ikke gører noget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:10 | |
| Yo vende sig om, og så hen på ham "Dean jeg forstår dig ikke nogle gange" hviskede han og gik stille hen og satte sig i sengen igen "jeg ved godt det er et svært liv, men du behøver jo ikke ligefrem være så grov overfor mig" hviskede han og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:12 | |
| Han lukkede øjnene hårdt i og sukkede lidt, han mærkede en underlig fornemmelse i kroppen "Jeg var bare bange for du ville få føleser for mig, og det fik du" sagde han stillet og bed sig også i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:21 | |
| Yo nikkede stille og slap sin læbe "men det er ikke din skyld, og du sårer mig bare ved at være så grov" hviskede han og lag sin ene hånd på hans mave |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:28 | |
| Dean slap sin læbe og fugtede sine læber med tungespidsen, og åbnede øjne og kiggede på ham, men sagde ikke noget, i noget tid inden han sagde "Alt er for det meste min skyld" sagde han stillet han slappede meget mere af nu |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:30 | |
| "det er ikke din skyld at jeg er blevet lidt små forelsket i dig" hviskede han han nussede stille hans mave, uden at fjerne blikket fra den, og vende lidt efter blikket mod hans ansigt. hans læber søgte lidt efter hans, selv om han prøvede at holde dem tilbage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:36 | |
| Deam bed sig i læben og kiggede hen på skabet der var inde i romet, han faldt lidt i staver og tænkte nogle ting igemmen |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lørdag aften | |
| |
| | | | Lørdag aften | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|