|
| Lørdag aften | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Søn 13 Dec 2009, 12:50 | |
| Dean smilede til ham "Jeg kan godt lide det" sagde han stønnene og kom til og stønne igen, han bed sig lidt i læben og lukkede øjene
//Sorry logger.. Men vi ses i morgen ^^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Søn 13 Dec 2009, 12:54 | |
| Yo smilte lidt af ham, og prøvede at bevæge sig lidt hurtigere selv om det var svært "dine støn er søde" hviskede han og bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Søn 13 Dec 2009, 21:48 | |
| Dean bed sig i læben, og fik holdt et støn tilbage, "Tak, i lige måde" sagde han stillet og smilede, inden han bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Søn 13 Dec 2009, 23:33 | |
| Yo tog fat rundt om ham og hev ham op til sig, han lag sine arme tæt omkring ham. og begynde at kysse ham vådt på munden, så godt han kunne mens han blev ved med at bevæge sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Søn 13 Dec 2009, 23:48 | |
| Dean lukkede øjene og lagde armene om ham, og kyssede ham vådt tilbage, og nød ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Søn 13 Dec 2009, 23:52 | |
| Yo lag sine arme tætter om ham mens han hev lidt i hans hud på ryggen, mens han blev ved med at bevæge sig. han gjorte det så hurtigt han kunne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Søn 13 Dec 2009, 23:54 | |
| Dean klemte øjne hårdt sammen da han tog fat i noget af hans hud, og stræmte kort musklerne, indne han slappede af og kyssede vider |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:00 | |
| "du tænder mig" hviskede han og kyssede videre, han lod stille sin tunge glide ind i hans mund. han bevægede sig lidt langsommer, da han var begynd at blive træt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:06 | |
| Dean smilede og stak sin tunge hen til hans, og kyssede med i tungekysset, han belv selv ret tændt af Yo, og nussede ham op af ryggen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:13 | |
| Yo hev sit hoved tilbage for at få vejret, Yo gjorte sine bevægelser langsommer. til sidst trak han den ud og lag sig ned ved siden af ham "kan ikke mere" hviskede han af træthed, da han ikke kunne mærke sine ben mere |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:17 | |
| Dean smilede og lagde sig ned han lagde sig om på maven og nussede Yo på maven "Det er også okay" sagde han stillet, og nussede ham vider |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:20 | |
| Yo så hen på ham og smilte lidt "godt" hviskede han og lag sin hånd oven på hans |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:22 | |
| Dean smilede bare til ham, "Det er længe siden, jeg har haft sex med en dreng" sagde han og smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:25 | |
| "er det ?" spurgte han ham om, og så blidt på ham. han tog fat i hans hånd og tog den op til sit hoved og kyssede den blidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:27 | |
| Han nikkede "Altså, vis vi ser væk her fra" sagde han og smilede "Men det var fantastisk" sagde han og smilede da han kyssede hans hånd |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:33 | |
| Yo så på ham og lo lidt "jeg syntes selv at sex med fyre er bedre end sex med piger" sagde han mens han tænkte over alt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:38 | |
| Dean tænkte lidt og bed sig kort i læben men smilede så sit syge smil "Hvad med din kæreste" sagde han med sin mørke stemme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:42 | |
| "bare lad være med at snakke om hende" mumlede han og så på ham og bed sig i læben, da han ikke var glad for at snakke om hende når han var sammen med andre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:44 | |
| Han nikkede og bed sig også i læben, men trak så bare på skulderne og smilede, han kiggede på Yo's mave, og faldt lidt i staver |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:48 | |
| Yo så på ham og strøj ham igennem håret "du er ikke så slem man ville tro" hviskede han og lo lidt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:51 | |
| Han sukkede og kiggede på Yo "Det er kun nogle dag, jeg er så rolig, som jeg er nu" sagde han stillet og lød blikket falde ned på Yo's bryst, han var næsten aldrig så stille som han var nu |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:55 | |
| Yo nikkede og smilte lidt "hvordan er du ellers ?" spurgte han blidt om og lod sin hånd blive i hans hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 00:58 | |
| Han sukkede og bed sig kort i læben "Jeg voldtæger, samder folk, drikker blod for sjov" han holdte en pause "Elsker og give folk smerte, men bliver totalt sur, vis folk pisser på mig, og har igen problemer med og slå folk ihjel synes det er sjovt" han kigged nu op på Yo |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 01:00 | |
| Yo så chokket på ham "voldtager du ?" spurgte han stille om og bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 01:03 | |
| Han nikkede "Da jeg blev sendt tilbage fra helved fik jeg den opgave, men det kan du være ligeglad med" sagde han hårdt "Jeg har jo ikke tænkt mig og røre dig" sadgde han lidt mere roligt, Dean havdet og snakke om ham selv |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lørdag aften | |
| |
| | | | Lørdag aften | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|