Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Lørdag aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Lørdag aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:07

Yo satte sig op og så ned på ham med et chokket blik
"hvor mange, hvem ?.. hvordan kan du overhovedet finde på det" spurgte han om
han rejste sig hurtigt op, og prøvede at få fat i sit tøj selv om det var svært da han var i chok
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:12

Dean rejste sig og tog sit tøj på han svarede ham ikke men begyndte og gå
hen mod døren da, han ikke gad og hører på Yo, Dean havde ikke selv valgt hvem han var men
voldtagt var ikke det han gjorder mest, han smaderde mest folk, og fik dem til og lide
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:17

Yo nået at tage sine bukser nogenlunde på, han løb hurtigt efter ham. han tog fat i hans ene arm og lag den anden på hans brystkasse, og skubbede ham op af væggen han tog fat i begge hans arme. og tog dem over hans hoved og holde dem op af væggen
"du må stoppe med det" sagde han hårdt
og så bare på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:20

Dean kiggede bare på ham, og bildt tænderne hårdt sammen "Yo, fejrn dig" sagde han og prøvede og slappe af, da alle hans muskler spændte sig, han kiggede på ham, med et dræber blik, det var det her han mente med folk skulle pisse ham af, folk skulle over hovedet ikke tage fat i ham "Tror du selv at jeg har valgt det her, har du nogle sinde været i helved, og tror du at de her ar, selt ikke har gjordt ondt" halv råbte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:28

Yo rystede på hovedet og så på ham
"hvorfor skal det gå udover folk der ikke har gjort dig nået" spurgte han om
han skubbede sit ene ben mellem hans
"dine ar er jo ikke deres skyld"
han lag sit hoved på skrå og så trist på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:32

Dean rev sine arme til sig "Nej, men jeg har ikke lyst til og tage der ned igen, og det her er den eneste måde, jeg kan blive her på" han lagde hans hænder på Yo's bryst og begyndte og skubbe ham væk,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:35

"jeg vil helst heller ikke se dig der nede, men alligevel. hvad med at gøre det mod folk der fortjener det" hviskede han
og gik hele tiden hen imod ham da han blev skubbet væk
"hvis det var for sex skyld, så ville jeg give dig alt det sex du ville havde" sagde han
og lag sine arme om ham og kyssede ham vådt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:39

Dean kyssede ham ikke tilbage, men stod bare og kiggede på ham
inden han drejede hovedet, "Menså nemt er det ikke" sagde han stillet, "Smerten sidder stadig i arerne og jeg kan ikke gå og have sex med dig, når du har en kærste" sagde han og kiggede på ham, og fugtede sin underlæeb
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:45

Yo lag sit hoved mod hans kind
"gør de ondt ?" spurgte han om
han lod sin ene hånd glide under hans trøje og rørte hans ar, han så stille op på ham med et trist blik
"Dean, jeg vil gerne give det alt det sex du vil havde. så længe voldtægtene bliver stoppet, så må jeg tage den straf der er når jeg fortæller hende det eller hun finder ud af det" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:48

Dean kiggede bare ind i vægen og bed sig i læben, "Jeg kan ikke love dig noget" sagde han
stillet og kigged epå Yo og bed sig så lidt i læben ign, "Ja, en gang imellem gør dig" han trak sig lidt væk fra ham heller han prøvede på det, "Men synes du ikke det er syndt for hende, hvad hedder hun enig" spugerte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:54

"men du kan prøve, og jeg vil bede dig om at love mig at fortælle mig. hvis du kommer til det" hviskede han
han kyssede ham et par gange på kinden
"jo det syntes jeg, men når jeg er sammen med andre. så ligemeget hvor meget jeg tænker på hende så kan jeg ikke holde mine fingere for mig selv, og det er jo ikke for at gøre hende ondt" fortalte han
han lag stille sin anden hånd ind under hans trøje til den anden, han hev ham helt ind til sig og smilte lidt
"hun hedder Fie" hviskede han
og kyssede ham blidt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:00

Dean tænkte lidt imens han kyssede ham, og lukkede øjene *Fie fie fie* tænkte han, efter han havde været i helved havde han glemt alle dem han kendte, der var kun tre han kunne huske, Han åbnede øjene og det gik først nu op for ham at Yo kyssede ham, han kyssede ham blidt igen, men drejede så hovedet og kiggede ind i vægen,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:03

"Dean hvad er der galt ?" spurgte han om
da han mærkede at han flyttede sit hoved, han lag sin ene hånd på hans kind. og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:06

Dean kiggede på ham og trak kort på skulderne
"Du ligger ikke følser i det her vel" spugerte han for ar være sikker
han kiggede væk igen, og bed sig hårdt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:10

"hvad mener du ?" spurgte han om
og bed sig lidt i læben, han så mod hans ansigt
"gør du da ?" spurgte han
lidt efter om, og træk ham tætter ind til sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:15

Han sukkede "Yo, jeg ved ikke hvad kærlighed er" sagde han
og sukekdeigen han mærkede at Yo havde trykket på nogle svage punkter og Dean blev langsomt
den gamle Dean som var sød, rolig og rar
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:17

Yo så lidt på ham
"hvordan tror du selv du ville havde det hvis jeg nu bare gik ud af døren, og du viste du ikke ville se mig i langtid ?" spurgte han blidt om
og puffede ham blidt op af vægen, mens han kunne mærke at hans læber søgte efter hans
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:22

Dean tænkte lidt, og trak på skulderne "Jeg ved det ikke, ville nok bare gå" sagde han
og sukkede han så han søgt efter hans læber, men drejede bare hovedet, Dean kunne ikke elske noge
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:26

"ville du skænke mig en tanke ?" spurgte han stille om
mens han så efter hans læber, han havde sådan en stor lyst til at kysse ham. men når han ikke ville så kunne han jo ikke gøre nået ved det, han pressede sit ene ben imellem hans
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:32

Dean kiggede bare den på vægen, han svarede ham ikke,
men bed sig lidt i læben, og sukkede svagt, han kiggede så på Yo, og lagde hovedet op af vægen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:35

Yo så på ham
"jeg ved hellere ikke hvad kærlighed" hviskede han
og bed sig i læben da han syntes det var flovt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:37

Dean kigged først nu på ham, og smilede svagt, den gamle Dean var væk igen
"Syndt" sagde han koldt og bed sig også i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:43

"Dean.. hold op" sagde han hurtigt
"hvad sker der for dig ?" spurgte han om
og tog ham i armen og hev ham med ind i sengen, og skubbede ham ned og ligge og lag sig oven på. han kyssede han vådt på munden
"hvis dette er kærlighed så er det skønt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:46

Dean kiggede på ham da han lanede i sengen, "Du burde, sgu da vide det, du har en pige" han drejede hovedet
så han kiggede ind i en væg og ikke på Yo
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:53

Yo rejste sig hurtigt op og slog sin hånd ind i den nærmeste væg
"kan du snakke om andet end hende ?" brummede han surt
han tog hurtigt sin trøje på og rystede på hovedet
"jeg gider jo ikke tænke på hende når jeg er sammen med dig" brummede han
og satte sig på sengen for at tage sine sko på
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 5 Icon_minitime

Lørdag aften
Tilbage til toppen 
Side 5 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» endnu en lørdag aften..
» Lørdag aften - Devin
» Lørdag aften, fest - Mira
» Lørdag aften som en hver anden, eller? - Angeline
» Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: