Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nysgerrig.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:00

Dato : 12. dec.
Årstid : Vinter
Dag : Lørdag.
Vejr : blæsende, koldt men dog tørt.
Sted : På bådebroen.
Tid : 01.44 ca.
Omgivelser: Både og ligende.

Austin gik nysgerrigt ned af både broen og standsede ved en stor flot båd, han så sig lidt omkring og lod sin nysgerrighed tage over, han kravlede forisgtigt op på båden og sørgede for ikke at falde i det kolde vand, han så sig nysgerrigt omkring, bådende facinerede ham fordi han aldrig rigtig selv havde været ude at sejle, han så sig hele tiden opmærksomt omkring, det ville ikke være godt hvis han blev opdaget i at kravle rundt på fremmedes båden, ligsom han gjore sidste gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:10

¤tøj: http://darialois.files.wordpress.com/2008/05/jj.jpg

Yo kom stille gående ned af broen, han havde en smøg i munden og en pose i den ene hånd. hans anden hånd var nede i hans lomme, Yo fik øje på en dreng og smilte til da han havde nået hen til sin båd. han tog sin smøg ud af munden mens han stille gik ind på sin båd
"hyggeligt at være på andre's både ?" spurgte han blidt om
han lo lidt over at se på hans nysgerrighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:14

Austin så hurtigt hen mod ham og åbnede munden for at forklare, men lukkede den igen og vendte sig mod ham "Hvem siger det er en fremmeds?" spurgte han så og sank stille, han prøvede at lade vær med at virke for usikker og skjule sin skræk for at han ville sige det til nogen eller endnu værre politiet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:18

"jeg kender dig ikke ligefrem" lo han
og gik hen og lag sin pose på en sofa, han gik derefter hurtigt hen til ham for ikke få ham til at flugte
"hey jeg hedder Yo... Yo Trace Musso hvis du vil havde hele navnet. og dette er min båd" sagde han
og rakte sin hånd hen imod ham mens han smilte så godt han kunne
"hvad er dit navn ?" spurgte han om
og prøvede alt for at lade være med at trække så meget af hans duft ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:24

Austin blinkede kort og hurtigt med øjnene da han sagde det var hans båd, han rømede flovt og så ned "Austin .. Austin Anderton Willis" mumlede han skamfuldt og trykkede kort hans hånd, han skulle nok lige ha' haft tjekket om han ejede båden inden han løj om at han kendte ham der ejede båden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:29

Yo lo lidt og tog lidt efter sin hånd til sig
"flot navn du har,, men nu kender du mit navn så jeg er ikke en fremmede mere" lo han over ham
han lod sin hånd glide igennem sit hår, mens han stadig lo lidt. han tog et sidste hiv fra sin smøg inden han kastede den ned i vandet
"er du sulten eller nået ?" spurgte han om
og gik hen og tog posen og gik ind til sit køkken og smed tingene ind, mens han nynnede for sig selv
"for jeg håber ikke du smutter, bare for at du ikke var særlig god til at lyve overfor mig" sagde han højt ud til ham, han lukkede køleskabet og gik ud til ham igen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:33

Austin så efter ham og blev en smule overasket over at han var så venlig mod ham, selvom han bare var gået op på hans båd uden tilladelse "En smule .. " sagde han og så lidt rundt på båden, han var stadig en smule flov over det, men ville nu gerne blive og Yo virkede også rar " .. Jeg vil gerne blive .. hvis jeg må?" sagde han så og så sig lidt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:36

Yo nikkede
"du må med glæde blive, jeg har intet andet at lave" sagde han
og gik hen og satte sig i sofa'en, han lag sit hoved tilbage for at slappe lidt af
"hvis du er tørsig så er der i køleskabet, eller i det store skab" fortalte han
og pejede ind mod døren, mens han smilte. han elskede bare at få selvskab selv om det var på mærkelige måder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:41

Austin nikkede kort men havde ikke lyst til noget og blev bare stående hvor han stod, han så hen på ham, men slog så blikket ned og følte stadig en smule skam, hvad tænkte Yo mon ikke om ham?, det kunne han selvfølgelig ikke vide men, han var sikker på det ikke var godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:44

Yo lo lidt af ham, han satte sig op igen og så hen på ham
"står du godt eller vil du sidde ned ?" spurgte han om
mens han prøvede alt for ikke at gøre nået dumt, han klappede på sofa'en ved siden af sig og smilte
"det er da godt at du ikke kunne holde dine fingere for dig selv for så ville jeg jo ikke havde mødt dig" sagde han og bed sig lidt i læben da han hadet når han sagde det han mere ville tænke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:49

Austin smilede svagt og kort og satte sig stille hen ved siden af ham "Du har nok ret .. Men jeg er .. lidt for .. Nysgerrig, Nogen gange" sagde han og så på ham, han havde det med at volde sig problemer konstant, han sad helt stille og ville ikke gøre et eller andet forkert eller dumt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:53

Yo lo lidt af ham og så på ham uden at fjerne sit blik fra ham
"det er jo ikke altid smart, men i dette tilfælde, så er det vel.. eller ved ikke, nogen ville mene det andre ikke" fortalte han
og prøvede selv at forstå hvad han sagde, han så bare på ham uden at røre sig. og smilte så venligt han kunne selv om det var svært, men han nød os lidt at være sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:55

Austin så lidt op på ham og trak kort på skuldern "Det er vel meget godt .. " sagde han i et lille smil og synes selv det var godt denne ene gang at han var nysgerrig, Yo's selskab var behaligt, for han virkede rigtig glad og venlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 12:58

"hvis du syntes så er det nok" sagde han
og tænkte sig lidt om, han strøj en hånd igennem sit hår mens han tænkte over tingene.
"hvor gammel er du ? og hvor kommer du fra ?" sagde han tænkene
mens han lod sin hånd blive i sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 13:01

Austin smilede svagt og så stadig på ham "Ehm .. Jeg er 16" sagde han og vidste godt han var ret ung, han kløede sig kort i nakken og svarede på det andet "Kommer fra Sheria .. " sagde han stille og så lidt ned "Hva' med dig?" spurgte han så og så igen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 13:05

Yo tog sin hånd ud af sit hår og tog den over i hans hår og rodet lidt i det
"jeg er 20.. lille ven" drillede han lidt
og tog sin hånd til sig igen, og lod som om han havde svaret på det hele spørgsmål. Yo mærkede en lyst men det kunne ikke være lyset til sjæle da han lige havde fået en, inden han var kommet tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 22:53

Austin smilede svagt " Det ikke sjovt .. " surmulede han og så på ham, han så lidt rundt på båden og hen på ham igen "Sejler du tit?" spurgte han så for at de ikke skulle snakke mere om hvor lille han var, han pustede lidt hår væk fra øjnene som var faldet ned da han havde rodet i hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 23:46

"jeg syntes det er en flot alder, mest når du ser ældre ud" svarede han blidt
Yo tog en dyb indånding af hans duft, han havde ikke den store lyst til at tage hans sjæl. han begynde at gispe efter vejret, for at få lidt luft og ikke for meget af hans
"nogle gange, jeg kan godt lide at rejse uden nogen ved det. jeg er meget af en enspænder" fortalte han
og lag sig tilbage i sofa'en og så op på himlen
"kan du godt lide at sejle, efter som du er her ?" spurgte han om
og smilte over tanker, hvordan han så ud når han fat ud af det var Yo's båd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 23:58

Austin så på ham og fulgte så hans blik op på himmelen "Nej, har aldrig været ude at sejle .. " sagde han i et lydløst suk og så lidt på ham igen, han betragtede kort hans udseende før han slog blikket ned og så på sine sko.
Han tænkte lidt på hvor let ville være bare at sejle væk fra alt når det hele gik galt.
Selvom det selvfølgelig ville være som at flygte, men han kunne bedre lide den tanke end tanken om at blive.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 00:07

Yo vende sit blik hurtigt i mod ham med et chokket blik, han rejste sig hurtigt op og vende sig om mod ham. han rakte stille sin hånd mod ham
"kom, hvis du vil sejle" sagde han blidt
mens han stadig gispede efter vejret, han bed sig lidt i læben mens han smilte. han viste godt at det ville være farligt at tage ud og sejle alene med ham, men når han aldrig har prøvet det så ville han gøre det for hans skyld
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 00:12

Austin så overasket på ham og et smil bredte sig på hans læber "Mener du det, vil du tage mig med ud at sejle?" spurgte han helt overvældet af lykke, han tog imod hans hånd og ville hellere end gerne ud og sejle, især med Yo han var så venlig og sød mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 00:16

Yo nikkede
"når du aldrig har prøvet det, men jeg kan godt være farlig" sagde han
og tog ham med hen til en trappe og pejede op til den
"gå bare der op så kommer jeg om lidt" fortalte han
og slap hans hånd, uden at han havde en stor lyst til det. han gik så hen til broen og hev grebet fri, så båden var fri fra broen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 00:25

Austin smilede og nikkede *Farlig?* tænkte han en smule undrende,men gik så op af trappen og ventede på ham deroppe, han var spændt på at skulle ud at sejle, han var sikker på at det ville blive sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 00:31

Yo kom lidt efter gående op af trappen mens han smilte
"når hvor skal du sejle os hen ?" spurgte han blidt om
han tog blidt fat i hans hånd og hev ham med over til en stol foran roret,
"tag plads kaptajn" sagde han
og pejede på stolen, mens han slap hans hånd eller mere tvang sin hånd til at slippe ham. han tog en dyb indånding af hans duft, han havde endelig ikke lyst til at tage hans sjæl. men der var nået andet der gjorte ham lidt svag overfor ham, men han var ikke sikker på hvad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 00:46

Austin så overasket på ham "Ska-Skal jeg sejle?!" spurgte han usikkert og blev lidt usikker ved det, han vidste slet ikke hvordan man sejlede et skib " .. Jeg ved altså ikke hvordan man sejler et skib?" sagde han og så ned på stolen "Det går bare galt" sagde han og rystede lidt på hovedet og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nysgerrig. Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nysgerrig.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Biseksuel eller nysgerrig??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: