Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nysgerrig.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 11:32

"voldtog dig" brummede han
han mærkede at han ikke kunne røre sig, og han var næsten sikker på hvem det var
"Dean ?" hviskede han
og bed sig hårdt i læben, mens han så på ham. han så trist på ham
"jeg gør ikke den anden vampyr nået, så længe den ikke røre dig på den måde igen" hviskede han
han lag sin hånd på i hans nakke og begynde at kysse ham på munden, uden at tænke over hvad han lavede. men han havde hellere ikke den store lyst til at slappe hans læber nu

//okay vi ses (: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 11:37

Austin nåede ikke at svare før hans læber var mod hans, han så kort overasket på ham, men lukkede så stille øjnene i og lagde armende om ham, tårende stoppede, han var ikke sikker på det var det rigtige, men kunne ikke lade hver med at kysse med, selvom det nok var det bedste at han lod være, men han kunne ikke få sig selv til at skubbe ham fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 11:41

Yo blev ved lidt men tvang til sidst sine læber til at slippe hans
"undskyld, kan bare ikke klare se dig græde" hviskede han
og fjernede hans sidste tåre
"er det ham ?" spurgte han stille om
og hev ham ind til sig, han kyssede ham et par gange på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 06:15

Austin nikkede lidt som ja og lagde sig så ind mod ham, han følte sig ret sølle og svag, sådan som folk hele tiden ville passe på ham og beskytte ham, han var jo ikke helt hjælpeløs, selvom han ikke var vampyr eller sådan noget, selvom han godt vidste han ikke lige frem var det mest stærkeste menneske og var ret følsom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 06:26

Yo bed sig hårdt i læben og nikkede bare med
*Årh Dean* tænkte han
og så den anden vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 07:08

Austin pillede lidt ved hans trøje kant og lo stadig ind mod ham, han sukkede stille "Hvad er der så specialt ved mig .. siden jeg skal beskyttes sådan? .. " spurgte han stille og forstod det ikke helt, kunne de ikke bare være lige glad med en sølle menneske dreng som ham?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 07:10

"ved det faktisk ikke, man får bare lyst til at passe på ting, som om du var nået man bare prikkede til så ville du gå i stykke" fortalte han
og smilte ned til ham, han strøj en hånd igennem hans hår. mens han fik hans duft op i næsen, han gispede lidt efter vejret og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 07:36

Austin sukkede stille og så ned på sine hænder "Det ville jeg sikkert også" mumlede han næsten lydløst og trak lidt op i sit ærme og så til sin forbavselse blå mærker, han trak hurtigt ned og sank kort, hvor havde han fået dem fra?, var det fra Dean? for det kunne ikke være hans far, da han ikke havde været hjemme i over en uge nu?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 07:39

Yo prikkede ham på hovedet
"du gik ikke i stykke" hviskede han
og smilte lidt, han så sig lidt omkring og bed sig i læben
"skal vi blive siddende her ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 07:46

Austin blinkede kort med øjnene og så så op på ham "Ehm, ja .. nej .. Øh hvad vil du?" spurgte han så og blev kort forvirret da han ikke lige havde hørt efter fordi han tænkte, han tog sig kort til armen og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 07:49

Yo så på hans arm
"jeg vil gerne det du vil" fortalte han
uden at fjerne sit blik mod hans arm
"har du ondt ?" spurgte han
stille om, og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:23

Austin rejste sig og fjernede sin hånd fra sin arm "Nej .. " løj han og så ned på ham "lad os gå tilbage til båden .. jeg fryser " sagde han stille og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:37

Yo rystede på hovedet
"jeg vil finde ud af det på et eller andet tidspunkt" hviskede han
og rejste sig op, han tog stille hans hånd mens han begynde at gå ned mod båden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:40

Austin hørte ikke hans hvisken og fulgte bare med ham ned mod båden, han var tavs og tænkte stadig på de der blå mærker, han kunne ikke huske hvor han havde fundet dem fra, mon han havde flere blå mærker?, han havde ikke følt sig øm eller ligne, men lige nu følte hans sig øm i hele kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:45

Yo gik stille ned i båden og hjalp ham med
"vil du låne en trøje eller nået ?" spurgte han
blidt om, mens han begynde at gå ind af døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:47

Austin gik stille med og holdte om sig selv, han nikkede lidt "Ja tak .. " sagde han og så på ham, han prøvede på ikke at vise smerten i sit ansigt og så lidt væk, han hev meget lidt op i trøjen og endnu et blåt mærke dukkede frem *Men .. hvordan* tænkte han usikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:51

Yo vende sig om og fik øje på blåmærket, han gik med hurtige skridt hen til ham
"hvad er der sket" udbrød han
og bed sig i læben mens han så bare på det
"kom" sagde han
og tog hans hånd og hev ham med din, han gik stille hen til et skab og tog en af sine tykketrøjer frem
"håber du kan passe den" sagde han
og rakte den hen til ham, inden han satte sig på sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:57

Austin trak hurtigt ned i trøjen og sagde hurtigt "Jeg faldt" for han vidste ikke svaret og han ville ikke have Yo skulle bekymre sig, han tog imod trøjen og trak den hurtigt over sig, den var en smule for stor i ærmerne, men ellers var den okay.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:01

Yo rystede på hovedet
"jeg er ikke glad for folk der lyver for mig" hviskede han
og bed sig i læben mens han så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:14

Austin så lidt skamfyldt ned og lagde armende om sig selv "Undskyld .. Men jeg ved ikke hvor jeg har dem fra .. eller jeg kan ikke huske det" sagde han så stille og så ikke op " .. jeg er ikke sikker" sagde han lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:17

"har du flere end det" spurgte han om
og så på ham mens han rodet sig selv i håret, og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:20

Austin bed sig svagt i læben og ville ikke lyve mere, han rullede begge sine ærmer op så der kom flere blå mærker til syne, han så lidt på ham, men rullede dem så ned igen "Men du skal ikke bekymre dig .. det ikke så slemt" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:26

Yo så overrasket på hans arme
"årh tro.. tror du det er Dean ?" spurgte han
stille om, og bed sine tænder hårdt sammen. da han helst ikke ville tro det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:44

Austin så lidt væk "Jeg ved det ikke, men det kan være lige meget.. du skal ikke bekymre dig .. " sagde han stille og gabte, men ikke med vilje han var træt, han havde ikke sovet særligt meget i den her uge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:49

"Jo, hvis Dean har gjort det. så vil jeg snakke med ham om det" fortalte han
og så hen på ham
"jeg kan virkelig godt lide ham.. er du træt ?" sagde han
og bed sine tænder hårdt sammen
"du kan bare lægge dig til at sove så går jeg bare ud hvis det er" sagde han
og rejste sig op
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nysgerrig. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nysgerrig.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Biseksuel eller nysgerrig??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: