Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nysgerrig.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:58

Austin hørte ikke så meget af hvad han sagde og gned sig træt i øjet "Ehmm.." svarede han som et ja på han var træt og satte sig ned på gulvet "Du behøver ikke gå?" sagde han så stille og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:05

"okay så bliver jeg, men du skal sove" sagde han
og tog dynen til siden, han tog ham stille op i sine arme og lag ham i sengen. han lag dynen omkring ham, inden han lag sig ved siden af ham og så på ham mens han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:08

Austin sukkede træt og lagde sig ind til ham, han lukkede stille øjnene og mumlede "Godnat" før han faldt i søvn med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:09

Yo lag stille en arm om ham og smilte lidt
"godnat" hviskede han
og kyssede ham en enkel gang i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:15

//senere ^^'?//

Austin mumlede lidt og bevægede sig lidt, han vågnede så stille og så op i loftet, her var stadig mørkt, så det måtte stadig være nat?, han sukkede stille over sin drøm og gned sig i det ene øje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:19

Yo så på ham og smilte
"skal du ikke sove længere ?" spurgte han blidt om
og smilte til ham, mens han stille fjernede sin arm om ham og rodet sig selv lidt i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:22

Austin sukkede stille og troede kort han ikke var der "Jo .. Det nok bedst" gabte han og måtte nok hellere sove resten af natten, han lagde sig indtil ham igen og lukkede øjnene i for at sove.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:27

Yo nikkede og lag sin arm omkring ham igen, han kyssede ham blidt i håret. og så bare på ham mens han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:39

Austin åbnede dem så alligevel igen og så o¨p på ham "Jeg kan ikke sove mere .. " indrømmede han, han smilede søvning "Jeg er sulten .. " Indrømmede han også og tog sig til maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:44

Yo nikkede og rejste sig op
"så skal jeg finde nået og spise til dig" hviskede han
og gik ud til sit køleskab
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:49

Austin satte sig op i sengen og sagde stille "Tak" i håb om at han nåede at høre det, han så efter ham og sukkede stille, han tog sig til halsen og mærkede arene, han trykkede på dem, men fjernede så hånden og tog sig små frustrerret til hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:53

Lidt efter kom Yo ind igen, med et glas og en tallerken i hånden
"håber dette er okay" sagde han
og satte sig i sengen, og rakte det hen mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:57

Austin rettede sig op og tog imod det "Det fint .. " sagde han stille og drak lidt af vandet og begyndte at spise, han smilede svagt til ham "Tak fordi du passer sådan på mig .. " sagde han taknemmeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:01

"var det ikke dig der havde nået imod det før ?" lo han lidt
og lag sig ned i sengen og smilte
"smager det godt ?" spurgte han stille om
mens han lukkede sine øjne i og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:04

Austin smilede skævt "Det bedre end hvis du bed mig" mumlede han og spiste videre, han nikkede til om det smagte godt da han ikke ville snakke med mad i munde,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:07

Yo åbnede sine øjne og så på ham
"jeg bider altså ikke, jeg er ingen vampyr" sagde han
og lo lidt af ham, han rystede på hovedet. han satte sig stille op og så på ham
"du må godt gætte på hvad jeg er, men jeg er ikke en af de lyse moster" hviskede han
og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:09

Austin rystede på hovedet og fik spis t færdigt "Jeg har ikke lyst til at gætte" mumlede han og stilte talkernen fra sig, han lagde sig ned igen og då på ham "Min hjerne er allerede ved at springe i luften" sagde han í et suk og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:16

Yo nikkede
"så må du bare tænke på mig som et menneske" hviskede han
og så på ham mens han smilte
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nysgerrig. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nysgerrig.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Biseksuel eller nysgerrig??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: