Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Nysgerrig.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Nysgerrig. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:47

Austin gik et skridt tilbage væk fra ham "Nej, Hvad .. men .. Hvad er du så?!" spurgte han forvirret, han havde endnu ikke forstået det med vampyrer helt og blev kune endnu mere forvirret over at han sagde han var noget andet, han sank kort og tog sig lidt til hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:49

Yo så efter ham og rystede på hovedet
"kan ikke fortælle dig, men jeg lover dig at jeg intet gør dig" hviskede han
og gik lidt tætter på ham mens han bed sig i læben
"jeg har ikke lyst til at gøre dig nået, selv om du er et menneske, jeg vil passe på dig" hviskede han
og så på ham med triste øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:11

Austin så på ham og så så lidt ned "Jeg forstår det ikke .. men bare .. du ikke gør mig fortræd " sagde han og var ret ræd for at han kunne finde på at sætte tænderne i ham, han havde allerede prøvet det to gange nu, han tog sig kort til halsen og tog fat i hans hånd og trak ham helt hen til skoven "Jeg vil ikke bekymre mig om det .. mit hoved er allerede ét stort kaos lige for tiden" sagde han i et suk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:16

Yo gav hans hånd et lille klem
"jeg bider ikke, eller jeg suger ikke blod, eller jeg er ikke nogen slags vampyr" sagde han
mens han tænkte over hvad han sagde selv om det ikke gik særlig godt
"jeg vil passe på dig" hviskede han
mens han bare skynde sig med ham, mens han smilte over at få hans duft ind i hovedet
"hvorfor er det, det ? hvad er der da sket ?" spurgte han om
mens han bare skynde sig med, da han ikke kunne sætte farten ned
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:52

Austin stoppede lidt op i et suk da de var kommet ind i skoven "Der er mange gode grunde .. " sagde han i et suk og tog sig kort til halsen før han satte sig på en slidt trabænk og holdte ham stadig i hånden "Men som jeg sagde .. jeg vil helst ikke tænke på det" sagde han stille og så rundt i den smukke skov der var på øen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:58

Yo satte sig stille ned ved siden af ham
"okay, men jeg er her hvis du har lyst til at snakke med mig" hviskede han
og kyssede ham i håret uden at tænke sig over det, han skubbede sig tilbage og røg ned i græsset
"undskyld" gispede han
mens han blev liggende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:03

Austin så en smule forbavset over på ham, men ikke fordi han kyssede ham, men fordi han væltede ned af bænken "Det .. gør ikke noget" sagde han i et svagt smil og rykkede længere hen på bænken så han sad på bænken ved siden af ham "Det var jo ikke ondt ment?" sagde han så og rakte ham hånden så han kunne komme op igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:07

Yo så på ham og smilte lidt, han tog hans hånd og hev sig op. men fald ind i ham istedet
"hov undskyld, dette går ikke særlig godt for mig" hviskede han
mens han holde fast i hans trøje og så op på ham, han bed sig lidt i læben inden han slap den igen
"nej jeg ville aldrig kysse en og mene det ondt, og slet ikke dig" hviskede han
og gemte sit hoved ind mod hans bryst, han lugtede så meget til ham som han kunne
"dufter så godt" hviskede han
mest til sig selv, han rykkede sig hurtigt tilbage og slap ham
"undskyld" hviskede han
og rodet sig i håret, da det sikker havde set sjovt ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:12

Austin blinkede kort med øjnene og så små forvirret "Du skør Yo .. " sagde han i et smil og så på ham " .. Men på den gode måde" sagde han og nikkede lidt "Og det gør ikke noget .. du kan .. dufte så meget du vil til mig, hvis du synes det sjovt" sagde han i et lille smil og synes selv han duftede ret normalt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:19

Yo rystede på hovedet
"jeg er ikke skør på en god måde" hviskede han
og så ned i sit skød inden han så op på ham igen
"det er lidt farligt at være tæt på mig, men jeg vil heller ikke lade dig være uden mig" fortalte han
og rodet lidt med sine fingere
"jeg har sådan en stor lyst til at kysse dig" hviskede han
og bed sig hårdt i læben
*Yo klap så i* skrig han inde i sit hoved
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:12

Austin så lidt væk i et suk og så ret tænksom ud "... Jeg .. " sagde han en smule forvirret og så igen på ham " .. Ehm .. " sagde han tænksomt og bed sig diskret i læben, han var en smule forvirret i sit hoved og var ikke sikker på hvad han skulle sige eller synes.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:20

"undskyld, skal nok lade være med at sige hvad jeg tænker" hviskede han
og rejste sig op og begynde at gå ned mod sin båd igen, mens han tænkte over hvad han havde gang i. han skynde sig at gå videre, og strøj sin ene hånd igennem sit hår, han tog sine hænder ned i sine lommer mens han gik videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:29

Austin så forvirret efter ham og sprang så op fra bænken og løb efter ham "Y-Yo vente, nej du må ikke gå!" sagde han lidt i panik og lagde armende om ham og lagde hovedet mod hans ryg for at stoppe ham "Du må ikke bare gå .. bliv" sagde han stille, han kunne jo godt lide Yo, men alting var forvirende lige for tiden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:33

Yo stoppede op og så ned på hans arme, han lag stille sine hænder på hans arme
"hvis du gerne vil havde jeg bliver her, så gør jeg med glæde det, og skal nok kæmpe mod min lyst til dig. hvis det er det bedste" hviskede han
og blev stående da han ikke kunne gøre andet, hans øjne lukke stille i da han mærkede hans varme mod sig. han træk vejret dybt
*fantastisk duft* tænkte han
og bed sig hårdt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:46

Austin slap ham ikke og lukkede øjnene "Så længe du bliver .. Du må kysse mig gøre næsten hvad du viil, bare du bliver, det det eneste jeg forlanger .. jeg har ikke lyst til at være alene lige nu" sagde han stille og sukkede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:47

Yo vende sig stille om og rystede på hovedet
"jeg vil helst ikke kysse dig hvis du ikke har lyst til at kysse mig" hviskede han
og bed sig i læben, mens han lag sine arme tæt omkring ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 10:48

Austin lagde panden mod hans bryst og sukkede atter igen "Jeg ved ikke hvad jeg vil .. " sagde han stille og pillede lidt ved hans trøje kant med fingrende, han lukkede kort øjnene og så stille op på ham med et opgivende udtryk i ansigtet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 10:52

Yo så ned på ham og nikkede, han tog stille fat i vært et lår og løftede ham op til sig. han gik stille hen til bænken og satte ham ned, han satte sig derefter ved siden af ham
"fortæl Yo hvad der sker" hviskede han
og bed sig lidt i læben, inden han lag en arm om ham og hev ham lidt ind til sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 10:56

Austin lagde sit hoved mod hans skulder og så frem for sig " Alt det med vampyrer .. " sagde han stille og så lidt ned " .. og andre ting jeg ikke har lyst til at snakke om" sagde han og så ned på sin hænder ".. Jeg ved jeg kommer til at græde" mumlede han stille og så ikke op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 10:59

Yo så lidt på ham og kyssede ham en enkel gang i håret
"ha... har de bidt dig ?" spurgte han
så godt han kunne om, selv om det var svært da overhovedet tænke over det. han lag sin arm tæt omkring ham, han strøj den anden hånd igennem sit hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 11:03

Austin nikkede og så stadig ikke på ham "Også det.. " sagde han og blottede sin hals så fire ar kom frem, han var blevet bidt to gange " og nu har jeg fået en vane med at tag mig til halsen .. " sukkede han og tog sig til halsen " .. Men .. det bare .. alting var nok i kaos inden alle skræk historierne om Vampyrer blev til virkelighed .. " sagde han i et suk og tog sig igen til halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 11:07

Yo så chokket og mærkede at han begynde at koge
"hvem ? har du navne på dem ?" spurgte han
hurtigt om, mens hans krop blev helt stiv i det. han viste ikke hvorfor men han ville med glæde slå ihjel for Austin
"hvad er der ellers sket ?" spurgte han
hurtigt om og bed sine tænder hårdt sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 11:18

Austin mærkede hvordan han blev helt anspændt "Altså .. Jeg .. " sagde han usikkert og så stadig ikke på ham " .. han .. ehm .. " sagde han og havde svært ved at holde de tåre tilbage der banede sig vej ud af hans øjne, de trillede lydløst ned af hans kinder og faldt ned i skødet på ham, han prøvede at presse dem tilbage og tørte hurtig de tåre der allerede havde undsluppet hans øjne væk og sank kort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 11:23

Yo så på ham og kyssede ham i håret
"hvem har bidt dig" hviskede han
og lag en hånd på hans kind, og løftede hans hoved op så han så ham ind i øjnene
"fortæl Yo det hele" hviskede han
og rykkede sine læber hen mod hans, så de bare var et par centimeter fra hans. han lag en hånd på hans kind, og kunne mærke at den blev lidt våd
"ikke græd" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 11:27

Austin kunne ikke stoppe tårende når de først var gået i gang med at trille, han fjernede blikket, han kunne ikke se ham i øjnene mens han sagde deg " .. Han voldtog mig" hviskede han næsten i en mumlen " ... Hvis jeg fortæller det .. gør du bare en jeg holder af fotræd .. men ham den anden, hader jeg som pesten" sagde han med små grådig stemme.

//må logge kommer igen i morgen.//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 3 Icon_minitime

Nysgerrig.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Biseksuel eller nysgerrig??