Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nysgerrig.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 00:52

Yo tog et fast greb omkring livet på ham
"jeg viser dig hvordan man gør, du havde da ikke regnet med at jeg skulle sejle" sagde han blidt
og hev ham over og sidde i stolen, han lod sine hænder glide ned over hans han tog blidt fat i dem og satte dem på roret
"alt skal nok gå" hviskede han
og satte sig ned på sine knæ, mens han begynde at fortælle om hvordan man gjorte det. han pejede på nogle ting, og tog sine hænder ned i sine lommer hurtigt efter for at kunne holde sine fingere fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 00:56

Austin nikkede og lyttede opmærksom til hvad han sagde, han huskede det hele så godt han kunne og blev helt spændt på at skulle sejle "Jeg er altså stadig ikke helt sikker .. " sagde han en smule usikkert og havde hænderne på roret.

//Skal logge, kommer på senest i aften//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 00:59

Yo rejste sig lidt op og bøjede sig hen over ham, han tænder stille for båden. uden at fjerne blikket fra ham
"alt skal nok gå, tro på dig selv. og jeg er her jo stadig for at hjælpe dig hvis det går galt" hviskede han ind i hans øre
han tog sin anden hånd op af lommen, og lag sine hænder på hans
"tro på dig selv" gentog han

//okay (: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:33

Austin så kort op på ham før han så fremad, han nikkede kort *Tro på mig selv ..* tænkte han beroligende og blev mere rolig når han havde hans hænder på sine, han gjore hvad han havde fortalt ham og båden begyndte langsomt at sejle længere ud på vandet, han smilte næsten helt lykkeligt "Je-jeg sejler" sagde han glad og så kort op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:38

Yo smilte ned til ham
"ja du sejler, fordi du tror på dig selv" sagde han blidt
og tog sine hænder langsomt til sig, selv om han ikke havde lyst til. men han viste jo ikke hvis det gjorte ham nået eller ikke, han satte sig over i en sofa. og så hen på ham med et smil
"hvor skal vi så hen kaptajn ?" spurgte han om
og lag sig tilbage i sofaen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:43

Austin blev med et en smule usikker igen da han gik væk "Ehm .. jeg .. ved det ikker" sagde han usikkert og så fremad, han prøvede at holde hovedet koldt "Vil du ikke komme hen til mig igen ?" spurgte han så en smule flovt og følte sig ikke sikker ved at han ikke stod ved hans side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:48

Yo satte sig hurtigt op og så hen mod ham
"kan jeg godt, men har det svært at holde mine fingere for mig selv, og har aldrig haft det så svært som det er med dig" fortalte han
og rejste sig op, han gik stille hen og stod bag ham. han træk så meget af hans duft ind som han kunne
"du klare det jo rigtigt godt, tro bare på dig selv" hviskede han
og bøjede sig hen over ham igen, og smilte ned til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:52

Austin blev mere rolig og så fremad "bare du er ved siden af mig, .. men Hvor skal jeg sejle hen?" spurgte han og vidste ikke hvor han skulle sejle hen, han havde det sjovt, det var sjovt at sejle båden bare Yo stod ved han side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:57

"det er ikke mig der sidder ved roret" hviskede han ind i hans øre
og smilte lidt
"det er dig der bestemmer, der hvor du vil sejle hen" fortalte han
og tog sine hænder hurtigt ned i sine lommer, da de søgte efter ham
"jeg skal nok blive her, så godt jeg nu kan. tager hårdt på mine kræfter at stå her" sagde han
og bed sig i læben, mens han skiftevis så på ham og hvor de sejlede hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:05

Austin så lidt rundt hvor de sejlede hen, han fik så øje på en lille ø længere henne hvor der bar en bro "Derhen!" sagde han så og pegede, han rettede forsigtigt skibet hen mod øen "Hvis det er okay?" sagde han i et smil "Så kan vi også slappe af .. " sagde han i et smil og kom tættere på øen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:07

"jeg bestemmer ikke, stol nu lidt på dig selv" hviskede han
og så hen mod ø'en, han bed sig i læben og begynde at gå hen ned at trappen. han gik ned af den og gik over til grebet som han tog op i sine arme
"sæt farten lidt ned" råbte han over til ham
inden han vende sit blik mod broen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:23

Austin pustede beroligende ud og satte stille farten, han sørgede hele tiden for at huske sig selv på, at han skulle tro på sig selv, han så på broen og var ret stolt over at der endnu ikke var sket eller andet skidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:28

"stop" råbte
Yo op til ham, da de var tæt på broen. han hoppede hurtigt hen til den og kastede grebet rundt om en stolpe
"du kan godt" råbte han op til ham efter
han hoppede derefter over til båden igen, og gik stille op af trappen og så hen imod ham med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:42

Austin stoppede båden og pustede lettet ud, han så så hen på ham med et smil, han rejste sig og gik hen til ham "Jeg klarede det" sagde han stolt og smilede op til ham " .. Men vil du ikke nok sejle når vi skal hjem?" spurgte han så og ville gerne prøve at stå udenfor mens båden sejlede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:45

Yo nikkede og så på ham mens han smilte
"det skal jeg nok" svare han
og klappede ham på hovedet
"det klarede du godt" sagde han lidt efter
selv om det ikke lige frem var at klappe ham på hovedet, han havde størst lyst til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:56

Austin smilede og tog ham i hånden, han trak ham med neden under igen og ud på dækket "Skal vi ikke se øen?" spurgte han så og holdte stadig i hans hånd, han slap så stille hans hånd og hoppede af båden og ned på broen *bare det ikke er privat grund* tænkte han og så op på skoven der var på øen, det lignede der var en sti som førte længere ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:02

Yo nikkede blidt til ham mens han gik af båden
"det kan vi godt" sagde han
og fjernede ikke blikket fra ham, han tog stille hans hånd uden at tænke over det. han lo lidt over hans tanker
"tror ikke den er privat, ellers må jeg jo købe den" lo han
og så på ham, mens han strøj sin anden hånd igennem sit hår. lidt efter begynde han at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:07

Austin så overasket på ham ".. Hvad?" sagde han forvirret og så på ham, men trak så bare på skuldern og fulgte med "tror du der er noget spændene på øen?" spurgte han så og gik ved siden af ham, han så kort op på ham før han så frem for sig op mod øen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:12

Yo så på ham og lo lidt
"penge er intet, så længe vi ikke bliver taget af politiet" hviskede han
og bed sig i læben, han gav hans hånd et lille klem
"måske findes her monster" sagde med et uhyggelig stemme
og lo der efter, han kunne ikke tænke på andet end på deres hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:14

Austin lo stille og så på ham "det håber jeg ikke .. " sagde han i et smil og så lidt frem *Bare der ikke er vampyrer ..* tænkte han usikkert og tog sig til halsen hvor de fire ar var, han så lidt ned og blev helt tavs ved tanken om at der skulle være nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:21

"kender du til vampyr" udbrød han
og slog hurtigt sin anden hånd på sin mund, da han hadet når han sagde ting han mere skulle tænke. han bed sig i læben og lod sin hånd blive på sin mund, mens han gik videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:31

Austin så forbavset på ham, han havde da ikke sagt det højt, havde han "Hva-Hvad? .. " sagde han en smule forvirret og gik efter ham, han tog så fat i hans arm og stoppede ham " hvad sagde du?" spurgte han så da han skulle være sikker på at han havde hørt rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:34

Yo så på ham med triste øje og gav et suk fra sig
"du hørte godt hvad jeg sagde" hviskede han
og bed sig i læben, han lag stille sine arme om livet på ham uden at tænke over det. han så lidt ned på jorden inden han så op på ham igen
"jeg har vist dummet mig nu ikke ?" spurgte han ham om
og bed sig i læben igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:36

Austin rystede på hovedet og så på ham "Nej, nej du har ikke dummet dig .. " sagde han og var bare blevet overasket over det "Men .. kan du .. så læse tanker?" spurgte han stille og var stadig lidt forvirret over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:42

"jov jeg har, meget" hviskede han
og lag sit hoved på skrå, han gav et suk fra sig mens han nikkede
"jep, det kan jeg" hviskede han
og så ned i jorden igen, mens han hev ham tæt ind til sig
"for nu ved du at jeg ved om vampyr, også tror du sikker at jeg også er vampyr, men jeg er længere ude ville jeg kalde det" hviskede han
og bed sig hårdt i læben
*lad nu være med at sige mere* skrig han inde i sit hoved
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nysgerrig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrig.   Nysgerrig. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nysgerrig.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Biseksuel eller nysgerrig??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: