| En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 01:10 | |
| pigen satte sig i sofaen og rystede på hovedet. "nej jeg fryser ikke" sagde pigen med et venligt smil. pigen så ikke ud til at være så slem som man kunne have troet at hun var. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 01:15 | |
| Camille hev sin hår elastik ud , da hun var ved at få en hovedpine.Hun kløede lidt i det løsthængende hår...hvad pokker skulle hun stille op med pigen.Politi ?Det var ikke en god idé med den farve og hale...det gik jo ikke. Camille sukkede...hvorfor havde hun ikke mobil nr. På nogen...hverken Crasie, Zean, Tristan ingen hun kunne ringe til som hun vidste ikke ville skade pigen. "Sulten eller tørstig?" Spurgte hun og håbede hendes bekymring ikke kunne høres i stemmen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 01:18 | |
| pigen tænkte lidt. "jeg er lidt sulten" sagde hun med en sød stemme. udenfor kunne man høre hvordan det begyndte at regne og tordne også. sikke et lortevejr og sikke en mærkelig mærkelig dag. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 01:25 | |
| " hvad spiser du....hvad kan du lide ? " Camille tænkte at måske en hjemme lavet burger var noget for pigen,men ville lige hvad ellers hun kunne lide. Hun tændte de 3 lys a sterin ,der stod på sofabordet, det gav hygge og stuen var ved at blive mørk,det blev nok uvejr. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 01:27 | |
| pigen tænkte lidt. "jeg kan godt lide burgers" sagde hun med sin søde børnestemme. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 01:35 | |
| Camille smilede stort og sagde hun lige var væk 5 min. Hun var virkelig ikke et hit i et køkken, men en god burger, det kunne hun snildt lave. Så hun stegte og lunede og snittede henholdsvis bøf,boller og salat.Fik det hele anrettet med både vand, mælk og Zero cola på en bakke. Hun smilede og sagde " gå nu bare til den" da hun satte bakken fra sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 01:41 | |
| pigen smilte venligt da maden kom og hun begyndte med det samme med at spise. hun så ud til at være mere sulten end hun sagde hun var. der gik ikke så lang tid før hun havde spist maden og så ud til at være mæt "tak for mad" sagde hun venligt bagefter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 01:54 | |
| "Så lidt søde skat"Camille tænkte hun havde været meget træt og det var også blevet aften nu. "Zaela ....skal vi sove og få hviler lidt...inden vi finder ud a hvad vi gør for at hjælpe dig...hvad har du lyst til ?". Camille mente udgangspunktet måtte være pigens behov. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 01:58 | |
| pigen nikkede og gabte. "jeg har lyst til at sove ikke andet" sagde hun meget træt lige pludslig og hun lagde sig så i sofaen og der gik ikke så langt tid og så var hun faldet i søvn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 02:04 | |
| Camille hentede sin ene dyne og lagde nænsomt over Zaela. Efter at have siddet lidt og kigge på hende, ville Camille også prøve at få lidt søvn. Hun gik ind i soveværelset, efter lige at have soigneret sig på badeværelset, og krøb under sin dyne.Det var svært at falde i søvn, Camille vendte og drejede sig i sengen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 02:14 | |
| midt om natten imens camille stadig prøvede at sove men det var længe siden zaela havde faldet i søvn så hørte camille pludslig fodtrin nærme sig hendes værelse. det var ikke børne fødder hun hørte der gik hen imod camilles værelse. det lød som voksens fødder. camilles værelsesdør åbnede og fodtrinene nærmede camille. og der stod der en skikkelse af en ung kvinde. hun var høj. lidt højere end camille var når hun stod op. hun var helt nøgen. hun havde en hale. to store horn og små vinger på ryggen. men man kunne ikke se så meget. men man kunne se det lidt frække men onde smil hun havde på munden imens hun kiggede på camille. "nu skal vi have det sjovt" sagde kvinden og begyndte at bevæge hen imod camille men inden camille nåede at gøre noget, blev hun vækket af at zaela begyndte at skrige inde fra stuen af. det var blevet morgen og det camille havde 'set' om natten måtte være en drøm. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 02:20 | |
| Camille sprang ud a din seng og over i et hjørne ,hvor var kvinden blevet af ? Så kom skriget igen fra stuen og hun huskede Zaela derinde..... Imens hun forsøgte hurtigt at rystede drømmen og søvnen ud af hendes system , sprang hun mod stuen og råbte "Zaela hvad er der galt skat ?" Og Camille knælede ved siden a sofaen hvor hun lå. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 02:23 | |
| hun så at zaela lå i sengen og rullede rundt i smerte og man kunne se hvordan hendes ryg så ud til at bevæge sig under huden og pludslig ud af ryggen på zaela kom der to små vinger ud. zaela blødte lidt ud af hvor vingerne lige var kommet ud og hun græd også lidt. det mærkeligste var nu at zaela så ud til at være ældre nu end da camille reddede hende. nu havde zaela flere former og var begyndt at få bryster og hendes horn var også kommet lidt mere ud så man kunne se spidserne af hornene. dog kunne man stadig se de barnlige kendetegn på zaelas krop. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 02:28 | |
| Wow....det var ligegodt....udbrød hun men stoppede med at tale, hun måtte hjælpe Zaela. Drømmen vendte tilbage og hun gøs men skubbede den resolut væk igen. Hun hentede nogle klude og begyndte at vaske ryggen og drysse lokal bedøvende pulver over hendes sår imens hun talte beroligende.Hendes læge uddannelse rummede ikke information om sådanne ting,så hun håbede ikke at gøre noget galt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 02:33 | |
| blødningen var stoppet for længst. det der var tilbage var kun rester af såret. der var faktisk ingen mærker mere af sår eller noget og zaela var stoppet med at græde også. zaela rejste sig op fra sofaen og kiggede på camille. zaela havde allerede fået store a-skåle. men dog så den der mærkelige tatovering ikke ud til at være strukket eller noget. den var stadig meget fin hvor den sad. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 02:38 | |
| Camille så forundret på hende. " Hvorfor vokser du så stærkt...vi må ha dig i noget tøj...det dér går virkelig ikke" mumlede hun og vinkede hende med sig hen til klædeskabet. "bare tag hvad du helst vil ha på " så satte hun sig og så på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 02:41 | |
| zaela gik med og kiggede ind i klædeskabet hun fandt derefter en mørkerød t-shirt frem og et par jeans og tog det på. det passede zaela perfekt. også selv om på visse planer var de lidt for store for hende da hun kun lignede en på 12-13 år nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 02:44 | |
| Camille smilede til hende , "Det var bedre ". " og nu skal vi finde ud a hvor du bør...du kan ikke blive her hos mig jo " hun smilede sødt men var samtidig alvorlig.Hun vidste intet om pigen hun mente måtte være dæmon. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 02:48 | |
| pigen kiggede lidt ned på jorden og kørte det ene ben i små halve cirkler. "ummm der er et problem med det. jeg har faktisk ikke noget hjem. mne jeg kom i tanke om nogen ting imens jeg fik vinger. og sådan noget" sagde pigen med et smil. "jeg kom i tanke om at et eller andet sted i nærheden af her så var der noget der var gemt til mig. men jeg kan ikke huske hvem der gemte det til mig eller hvorfor men jeg kan huske det hvor det er" sagde hun med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 02:54 | |
| Camille havde det ikke så godt med ordet problem, så derfor tog det hende ikke lang til at beslutte de skulle dertil, stedet Zaela kunne huske var deres eneste spor. Camille håbede det ville hjælpe, for hun frygtede at have fået et større ansvar...eller opgave...end hun magtede alene. Hun tog hurtig nogle stramme beige bukser og en stram sort bluse på....hun gav Zaela nogle all stars og tog selv sine vans sko på.De var klar. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 03:00 | |
| zaela begyndte at gå afsted og de nåede hen til en gyde der var i nærheden. hun gik på hug og så fjernede hun nogen mursten fra det ene hus og der inde bag væggen var der nogen par kasser. ca tre. zaela trak dem ud og åbnede den ene. den var FYLDT med 1000 kr sedler. zaela åbnede så den anden kasse. den var fyldt med flot tøj men det var alt alt for stort for zaela. hun måtte være ca 18-20 år før hun ville kunne passe det. og i den tredje var der masser af papire og bøger fyldt med mærkelige ting. gad vide hvem der havde puttet de her tre store flyttekasser fyldt med ting? og hvorfor var tøjet til ca 18-20 år?. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 03:05 | |
| Camille, der følte hun var medvirkende i en film, forstod intet. Hun tyssede på Zaela at hun skulle få gemt de penge væk hvis nogen så dem. Og Camille var bange for hun måske havde lavet noget...kriminelt. "Hvor kommer alle de penge og ting fra?" Spurgte hun lidt anklagende og overvejede om hun skulle indblandet politiet nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 03:12 | |
| zaela sad lidt og tænkte hvorefter det så ud som om at hun kom i tanke om noget. "det er noget min søster havde gemt til mig. hun sagde til mig lang tid siden at hvis jeg kom udenfor og kom i tanke om det her så skulle jeg tage hen og tage det. men kan ikke huske hvorfor. og jeg kan heller ikke huske hvor min søster lever eller om hun lever endnu" sagde hun efter noget tænketid. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 03:20 | |
| Det hele emmede af mystik.Mon der var et sted væsner med hukommelstab kunne henvende dig? Ikke hvad Camille vidste af.Men i det mindste så det ikke ud til at Zaela havde røvet en bank eller noget. Camille ville gerne, som den voksende af de to, bestemme hvad der nu skulle ske.Men hvad skulle hun stille op...hun kunne jo ikke overlade hende til gaden...Sakref dukkede op i hendes tanker, mon han kunne hjælpe?.Men Camille blev trist, for ham kunne hun jo heller ikke så godt ringe til. Hun smilede til Zaela..."What're We doing next?"..."går vi hjem igen?"
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) Man 11 Jul 2011, 03:23 | |
| pigen sad lidt og tænkte. "ja vi kan sagtens tage hjem igen men vi bliver nød til at tage det her med. ellers vil folk kunne finde det. jeg kan godt bære de her to og så kan du bære den sidste" sagde hun og tog kassen med penge og kassen med tøjet og puttede kassen med tøjet op oven på den med pengene og løftede dem. zaela måtte være virkelig stærk efter som om at hun kunne bære de der kasser. det hele var lidt underligt. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) | |
| |
|
| |
| En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) | |
|