Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 03:29

Camille ville protesterer men da hun mærkede vægten af kassen med ting, vidste hun at hun umuligt kunne have båret mere.Hun vidste at de andre kasser var lige så tunge mindst, og gloede derfor dumt da Zaela med lethed bar to. "Overgået af et..barn" mumlede hun lidt irriteret til sig selv og begyndte turen hjem.
Camille lagde godt mærke til at det næsten var hende der virkede til at være barnet nu, selv om det ikke forholdte sig sådan, bare hun ikke voksede mere i nat, tænkte hun pludselig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 03:38

de begyndte at gå afsted med kasserne men en ting var sikkert. hvis zaela voksede så hurtigt ville hun nå at blive 18 år inden for tre dage. de nåede at komme tilbage til camilles lejelighed og de stillede tingende derinde. med det samme åbnede zaela den kasse camille havde taget og tog en bog frem og lagde sig i sofaen og begyndte at læse i den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 04:03

Camille så hende skønhed sig i sofaen med en bog.
Hun smilede, hvor typisk teen adfærd, det var vel gode tegn.
Camille tænkte lidt over om hun skulle tage hende med til Crsies sted men med alle de farer og personligjedder var det måske ikke noget for en ung pige.
"Hvad læser du?" Spurgte hun int.eresseret Zaela
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 04:12

zaela kiggede lidt på bogen før hun svarede "er ikke sikker der står her på omslaget af bogen. relevant viden om verden og dens væsener. og der står bare en masse historie ting og ting om væsener" sagde hun og læste overnaturligt hurtig videre. hun var faktisk næsten færdig med den bog. men i hvert fald måtte camille finde ud af noget om der var nogen der måske kunne finde ud af mere. crasie kunne måske finde ud af mere men faktisk alle ville måske kunne finde ud af noget eller få zaela til at huske noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 04:51

Hmm, den bog måtte Camille låne og læse...når hun senere fik lidt tid.
Hun ønskede virkelig hjælp,men hun havde ikke mobil nummer på nogen ,kun kolleger de hospitalet og de ville bare panikke, var hun sikker på.
Hun lukkede sine øjne og tænkte på .._Sakref...ville han vide hvad hun skulle gøre ?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 04:56

zaela kiggede lidt på camille og undrede sig over hvad camille tænkte på lige nu. "hvad tænker du på?" spurgte hun bagefter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 05:04

Camille så op. " Jeg tror du muligvis er...dæmon...jeg kender kun to.Den ene er sjæledæmon , han er på ferie...den anden r skyggedæmon...Sakref, mark jeg i tvivl om han kan...vil hjælpe os, når det er mig der spørger" Camille rynkede lidt på næsen."desuden vedjeg ik hvordan jeg skal kontakte ham. hurtigt" hun sukkede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 05:07

"okay hmmm men hvad skla vi så gøre?" spurgte hun venligt og gik hen og tog en bog til og begyndte at læse videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 05:17

Tja, altsår hvis vi ikke kommer på andre ideer må vi tage ud i skoven på hans slot.
Men det kan jo være der kommer mere hukommelse tilbage.Camille så undersøgende på hende, hun tog det ganske roligt....nærmest afslappende? Hvor underligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 05:20

"okay men jeg synes vi skal nok vente til imorgen for hvis det var som den her nat så kommer jeg nok i tanke om noget " sagde hun med et smil. hun rødmede lidt da hendes mave knurrede meget højt. hun var nok sulten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 05:54

Camille var enig.
,
" Hey jeg synes jeg hører lyden a spise tid " grinede hun.
Jeg har jo ikke fået handlet, så det må bare blive spaghetti og kødsovs...jeg håber det er ok?" undskyldte hun og forsvandt ud i køkkenet.
"det som at ha et barn..en teen i huset " mumlede hun små grinede for sig selv. Efter lidt tid , fik de så lidt at spise.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 06:06

zaela spiste faktisk stadig ret meget. det var som om at hun aldrig fik mad. eller var det fordi at hun voksede så hurtigt? men i hvert fald så gik der ikke så lang tid før hun var allerede færdig med at spise. "tak for mad" sagde hun venligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 06:22

Camille smilede og tog al det snavsede ud i køkkenet igen.
Hvad har du lyst til nu? spurgte hun sødt, Efteralt var hun en gæst hos Camille og de skulle gernebefinde sig godt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 06:31

"det ved jeg ikke helt. er mest træt men ved ikke hvad jeg har lyst til" sagde hun venligt. man kunne godt se at hun var lidt træt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 06:41

Jamen så lad os få en god nats søvn, vi har også meget vi skal nå i morgen!
Hun sagde godnat og inden hun gik i seng smittede hun ud inder bruseren.
Hun var nervøs ved at skulle sove, hvad hvis der blev problemer igen eller hun fik mareridt igen.
Hun tog sin lille babydoll nat kjole på, som hun ofte sov i , men inden hun gled under dynen hentede hun sin heckler og lagde den på en hylde i soveværelset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 07:32

igen den her nat hørte hun fodtrin hen til sit værelse og den samme skikkelse men den her gang kunne camille mærke at hun ikke kunne bevæge sig overhovedet som hvis hun var låst. skikkelsen satte sig oven på camilles ben da hun lå på ryggen og skikkelsen lænede sig ind over camilles krop så hun kunne mærke skikkelsens store g-skåle presse på hende. hun mærkede derefter en tvedelt tunge glide op af sin hals og hele vejen op under øret. skikkelsen smilede med et frækt smil og kiggede på camille. "bare rolig du kommer til at nyde det her" sagde skikkelsen med en voksens kvindelig stemme men camille blev pludslig vækket af at hun fik sol lige i øjne fra udenfor vinduet. det var blevet morgen men den her gang havde der ikke været noget skrig eller noget. måske var der ikke sket noget den her gang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 08:08

Camille hørte fodtrin endnu en gang , men fandt ud af at hun.nærmest var lammet.Hun kunne ikke bevæge noget som helst.
Hun lukkede øjnene i og så for sig hvordan hendes pistol forlod sin hylde og landede i hendes hånd.Da hun mærkede den mod hendes hånd blev hun lettet, men da hendes fingre var som lammet og ikke ville lukke sig om den, landede den ed et smæld på gulvet Istedet.
Camille mærkede tungen op a sig, no way....tænkte hun..hvad sker der her og hun nåede lige at mærke panikken begynde at indtage hendes sind...da hun blev vækket af sollyset.
Hun sprang ud og tænkte ...var det en drøm, så var den fandens levende...så hun var stadig på vægt da hun i nattøj gik ind i stuen. Hey vågn op, kaldte hun højt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 08:12

zaela vågnede stille op. nu lignede hun ikke mere en på 13 år. nu lignede hun fandme en på 16. zaela havde dog gået i seng nøgen så intet af camilles tøj var gået i stykker. nu kunne man tydelig se zaelas kvindelige former og figur og hendes horn var nu virkelig store. de måtte være ca 10 censimeter lange nu. og hun havde nu mellemstore D-skåle bryster. zaela kiggede stille på camille "hvad sker der er der brand?" spurgte hun træt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 08:46

Camille der af natur var lidt bly..kiggede den anden vej.Nu var Zaela bestemt ingen lille pige længere.
Hun spidsede munden og grublede lidt, det måtte være en sammenhæng mellem Camilles drømme og Zaela , men hvordan var det muligt?Camille startede at føle sig en smule invaderet...formentlig fordi hun ingen kontrol synes at have over situationen...og ingen udvej så lige i nær fremtid.
"Nej ingen brand, bare en dårlig drøm" vrissede hun mere end hun havde i sinde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 08:50

"okay er du okay?" spurgte zaela med sin nu nogenlunde ældre stemme. zaela trak dynen over sig så hun ikke var helt nøgen igen. men man kunne dog se halen hvordan den lovrede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 09:07

"Jeg er i top form "svarede Camille der på ingen måde havde tænkt sig at fremvise al hendes usikkerhed på om dette nu havde været en god idé.Efteralt var det en lille pige hun havde taget til sig og passe på, nu var her snart en jævnaldetne...hvad..dæmon.
Hun ville ønske Zean var her...eller Tristan....eller Sakref...det gik op for hende hun var ved at blive utryk ved Zaela...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 09:13

zaela nikkede stille også selv om hun ikke selv så helt enig ud med hvad camille sagde. "men jeg kom i tanke om nogen flere ting og jeg fik også læst alt der var i kassen. men der stod der en masse om en bestemt race der skulle være uddøde nu men der lever faktisk mange af dem endnu over hele verden. det er en race der var før dæmoner. nemlig djævle. og der var mange slags djævle fik jeg læst. der var ildspyende djævle og succubus og alle mulige andre og der stod deres udsene er nemt at kende de har nemlig meget perfekte kroppe. horn, hale, vinger, anderledes hudfarve, unaturlig øjenfarve og en tvedelt tunge som en slanges" sagde zaela som om hun var professionel til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 09:53

Camille stirrede på Zaela...hun havde selv haft vendt ideen om en djævle, men hun troede de var opspind.
Camille følte hun sad i en lille gummibåd på det store hav...der var langt til en sikker havn.
Kunne hun overhovedet kontrollerende en djævle, hvis det blev nødvendigt.Hun overvejede kort at bede hede om at gå....men droppede det igen, Zaela skulle ikke betale nogen pris for Camilles egen usikkerhed, hun havde ingen sted at tage hen og havde ikke været andet en sød ved Camille...havde hun ?Ej, det var en drøm..en drøm ! Gentog hun i sit hoved.
"Hvilken type...djævle er du så?" Camille havde lidt svært ved det ord..det klingede ligesom negativt...fandtes der søde og rare djævle ?....det måtte man da håbe for Camille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 09:55

"hmmm jeg mener jeg var en af de mest sjældneste djævle. jeg er nemlig en lyst og begær djævle eller med andre ord en succubus" sagde hun. det lød på en hvis plan ikke godt men ville det overhovedet være godt eller dårligt?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 10:09

Great, så skal jeg bare forhindre hende i at rende rundt og forføre alle og enhver i nabolaget...piece of cake..tænkte Camille ironisk.Men hun havde haft ret i der var sammenhæng med endda drømme.Nu ville hun ikke sove , så længe Zaela var i lejligheden, det var sikkert og vidst.Camille bumpede ned i sofaen ved siden af Zaela "Hvad pokker gør vi?" spurgte hun.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)   En uforståelig drøm ? ( Sakref M.) - Page 3 Icon_minitime

En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» Som en skøn drøm - Markus
» så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth
» drøm gået i opfyldelse
» En vinternat drøm (Åbent For Alle)
» Really? -sakref morladin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum