|
| En tur i bjergende [Demetri] | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i bjergende [Demetri] Tors 11 Aug 2011, 10:13 | |
| //okay//
Stenene hang nu i luften helt stille uden at bevæge sig, selv om hans konsentration ikke var på dem kunne han stadig styre dem med lethed, "Karina hvad er dine tanker på" hviskede han roligt imens han lod stenene falde til jorden langsomt svævede de ned som var de sommerfugle. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i bjergende [Demetri] Tors 11 Aug 2011, 10:18 | |
| Karina smilte stort og rystede så på hovedet "Det vil du ikke vide...." Hun så så på ham igen med lidt mere åbne øjne i sindet og afslørede lidt hun havde lyst til ham. Hun havde stadig sin hånd på hans bryst og ville ikke sådan lige fjerne den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i bjergende [Demetri] Tors 11 Aug 2011, 10:26 | |
| "Jeg søger din ærlighed så jo jeg vil gerne vide det´" sagde han og kiggede afventende på at hun ville svare han på det han sprugte om, men hun skulle tage valget om hun ville dele sine tanker og fantasier med ham, han var lige så fremmet for hende som hun var for ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i bjergende [Demetri] Tors 11 Aug 2011, 10:29 | |
| Karina sukkede og kærtegnede kort hans bryst, smilte så skævt "Se er på dig...at omdig, hvad jeg ved og ikke ved, hvad du kan finde på og ikke..." Hun bed sig i løben og kiggede på hans bryst og sin hånd.
//Logger for i aften, kan svare tidligt, så vi skrives vel imorgen?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i bjergende [Demetri] Tors 11 Aug 2011, 10:31 | |
| //ja//
Han kiggede væk og rejste sig i det samme, "Jeg må gå nu" sagde han og kiggede tilbage på Karina for at se hendes reagtion, han havde et neutralt blik i sine øjne men alligevel lyste han øjne opi mørket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i bjergende [Demetri] Tors 11 Aug 2011, 10:35 | |
| Karina så efter ham med et trist blik og havde stadig sin hånd oppe. Han var jo uforudsigelig. hun valgte at rejse sig og gå hen til hem "Nej...ikke unden dette" Hun tog fat i hans trøje og kyssede ham så roligt.
//Kunne ikke lade være x3// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i bjergende [Demetri] Fre 12 Aug 2011, 08:09 | |
| Demetri skubbede hende hurtigt væk, han kiggede bare på hende der var ingen vrede men heller en glæde, i det samme forvandlede han sig til en sommerfugl og fløj ud i natten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i bjergende [Demetri] Fre 12 Aug 2011, 08:26 | |
| Karine så roligt efter ham og trak så på skuldrene og gik hen til stenen hvor hun havde stilt sine sko og tog dem i hånden, hun begyndte igen at nynne og gå ned af bjerget. https://www.youtube.com/watch?v=JdKmfl8vT1M |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i bjergende [Demetri] Fre 12 Aug 2011, 08:31 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i bjergende [Demetri] Fre 12 Aug 2011, 08:33 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En tur i bjergende [Demetri] | |
| |
| | | | En tur i bjergende [Demetri] | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|