Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sommerferie hvor blev du af-Eros

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sommerferie hvor blev du af-Eros Empty
IndlægEmne: Sommerferie hvor blev du af-Eros   Sommerferie hvor blev du af-Eros Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 23:59

Tid: 08:00
Vejr: Solskin og varmt
Dato: En uge efter sommerferie
Dag: Mandag
Omgivelser: En masse lærer og elever
Påklædning:http://27.media.tumblr.com/tumblr_ljez2inr5M1qh1vsho1_500.jpg
Den sang hun synger og spiller: https://www.youtube.com/watch?v=carWnq6VtsE&feature=related

Freja gik ned igennem gangen hun havde en skole taske over den ene skulder og tre bøger i hånden. Kroppen bevægede sig ned af gangen og hen til skabene hvor hun roligt lage sin taske og bøgerne ind i.. hendes skab var fyldt med billeder af hende og de tre drenge hun rendt rundt med på skolen.. Hun gik aldrig rundt med de piger der gik på den her skole. da de alle næsten var ret make up. af dem hun havde snakket med.. hun bed sig i læben. lukkede skabet..
Med et suk begyndte hun at gå ned af gangen igen.. hun skulle jo ned og ha musik. hun håbede på at se nogle andre ansigter end bare de drenge hun var sammen med hver eneste dag... Freja kom ned i musik lokalet som den første hun sætte sig med en guitar og begyndte at spille og synge... Freja havde en fantastisk stemme ... Og var god til det med en guitar... hun smlte og lukkede øjne imens hun sang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommerferie hvor blev du af-Eros Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie hvor blev du af-Eros   Sommerferie hvor blev du af-Eros Icon_minitimeTirs 23 Aug 2011, 05:10

Eros der også havde musik i den første time, havde hurtigt fundet lokalet og sat sig på en af de mange ledige stole. Der var ikke ankommet så mange elever endnu, faktisk var der kun ham og Freja. Han havde bevæget sig ganske stille og håbede ikke at han vil afbryde hende, midt i hendes sang. Han sad helt stille og lyttede til hende stemme. Det løs ret godt og et lille smil kom frem på hans læber. Han var selv ret dårlig til at synge, men spille på guitar, det kunne han. Han var ret dygtigt og øvede sig hver dag, han var faktisk en af de bedste i klassen, ikke fordi at han selv villle indrømme det. Jo kort sagt han var god.

Eros sad med sin guitar og lyttede stadig til hendes stemme og opfangede hurtigt melodien og begyndte da selv også at spille med. Deres guitarspil blandede perfekt sammen og dannede lyden af skøn musik, og hendes stemme fuldførte det. Eros smilte i retning af Freja og ventede spændt på hendes reaktion, hun havde sikkert ikke opdaget ham endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommerferie hvor blev du af-Eros Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie hvor blev du af-Eros   Sommerferie hvor blev du af-Eros Icon_minitimeTirs 23 Aug 2011, 22:41

Freja spillede og sang, hun var faktisk kun lige begyndt da Eros var kommet ind, men hun havde ikek set ham.. hun lod fingrene glide på strengene. og mærkede lige pludselig en der kiggede på hende, men hun lod ham kigge og fik øjen kontakt med ham i det han begyndte a spille. hun fik lidt røde kinder da hun syntes det var lidt pinligt, men hun var overrasket om hvor god han var til at spille. Hun kiggede hurtigt ned på sin guitar endnu mere pinligt, han var jo ret så lækker... Hun stoppede med at spille da sangen var slut. "Hej.. kan du rekoterne på use somebody" hun smilede roligt til ham. men det var tydeligt at se på hende at hun var nervøs. hun havde holdt lidt øje med ham på gangene fordi han så så godt ud.
hun sagde lidt efter "Sorry mit navn er Freja" hun blev lidt mere rød i hovedet og kiggede hurtigt ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommerferie hvor blev du af-Eros Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie hvor blev du af-Eros   Sommerferie hvor blev du af-Eros Icon_minitimeTors 25 Aug 2011, 05:37

Eros smilte til hende og nikkede, efterfulgt af et lille grin. "Det er sjovt at du spørger efter den, for spillede den lige i går, så ja det kan jeg godt" svarede han, hende. Eros nikkede da hun sagde sit navn, "Ja det ved jeg godt" han bed sig i læben da han havde sagt det. "Jeg ved godt hvem du er, men jeg har bare aldrig taget mig sammen til at få snakket med dig" sagde han og lo lidt af sig selv. Han fattede ikke at han lige havde sagt det, reglerne for drengen var at man skulle være total cool overfor pigerne. Men okay han fulgte vel aldrig reglerne. "Jeg hedder Eros" sagde han og lagde hånden på brystkassen og smilede til hende.

Eros tog da igen fat i guitaren og startede med at spille "use somebody" men inden han slog blikket ned, smilte han til hende. Smilet var en lidt mere selvsikkert end hans snakken før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommerferie hvor blev du af-Eros Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie hvor blev du af-Eros   Sommerferie hvor blev du af-Eros Icon_minitimeMan 26 Sep 2011, 02:01

Hun smilte blidt il ham og rykkede sig så hen ved siden af ham. " I går .. shit så har du jo lige lært den" hun smilte nu lidt mere selvsikkert.. " Jamen så lad os fyrre den af" sagde hun roligt med et lille fræk glimt i øjet. Hun fik en smule stor og overrasket øjne da han sagde han vidste hvem hun var. men at han ikke havde taget sig sammen til at snakke med hende. så kom hendes usikker tænker. *Ser jeg dum ud, hvorfor ville han dog ikke snakke med mig.. er jeg dum* Freja havde det aldrig dårligt med sig selv, men der blev hun faktisk nervøs. eller retter sagt en smule usikker.
"Hvorfor ved du hvem jeg er" spurgte hun stille og roligt. og håbede på et svar der ikke var så slemt. men positivt. selvom hendes selvsikkerhed var der, og lå godt inde i hende. havde hun dog stadig en svaghed til drenge med en guitar i hånden og et selv sikkert smil. men svare ham gen ville hun sgu altid godt kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommerferie hvor blev du af-Eros Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie hvor blev du af-Eros   Sommerferie hvor blev du af-Eros Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 06:18

Eros kunne ikke lade være med at smile lidt. Han syntes at hun var vildt charmerende. Han lo lidt iden han begyndte at fortælle hvorfor han ikke havde snakket med hende når han havde set hende på gangen. "Jo fordi at jeg gik ud fra at sådan en smuk pige som dig måtte have en kæreste, og så tænkte jeg at jeg alligevel ville blive afvist, så hvorfor prøve" Sagde han og kunne godt høre hvor latterligt det lød. Normalt når der var noget han gerne ville have så gik han efter det og det var stort set ligemeget hvad det krævede. Han ville bare have det, men da han havde set Freja ville han ikke miste ansigt over for hende, men nun snakkede han med hende og det var fedt.
"men har du så det" startede han og så lidt på hende med et lille smil. "Har du en kæreste altså" uddybede han lidt mere. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige, hvis hun sagde ja, for han havde jo stort set sagt en del, som ville gøre det akavet, hvis hun havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommerferie hvor blev du af-Eros Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie hvor blev du af-Eros   Sommerferie hvor blev du af-Eros Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 06:35

Freja rystede på hovedet hendes kinder blev langsomt lyserøde. Det gjord at hendes blik langsomt røg ned på hendes små kinder og hendes charmerende smil var der stadig bare en anelse mere genert. Var han virkelig ærlig.. Hun valgte at tror på ham. han virkede som en man gerne kunne stole på.. Hun så roligt hen på ham. Den lyserøde farve hang roligt i hendes kinder.. "For det første tak.." hun fniste kort.
Hun så nemlig ikke sig selv som en smuk pige. men vis han syntes det var det da kun rart. og et tak kan man kun sige. et er nemlig plat at sige nej jeg er ikke. vis han syntes at hun var smuk så synes han det. Hun smilte roligt og sagde stillet "Jeg er n fri fugl. ingen kæreste på" hun blinkede kort til ham med det ene øjne. hun havde jo altid haft et godt øje til Eros.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommerferie hvor blev du af-Eros Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie hvor blev du af-Eros   Sommerferie hvor blev du af-Eros Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 06:58

Eros nikkede da hun sagde tak for hans kompliment, han kunne godt lide at hun ikke begyndte på den samtale piger altid kom med når man sagde at de var smukke eller så godt ud. Den med at hun var i hvert fald ikke smuk og så videre. Han var bare blevet træt fra den, så det var dejligt og frisk af hende at hun bare tog det til sig. Hun virkede ikke som andre piger, men på en rigtig god måde. Han smilte igen til hende, han kunne slet ikke lade være med det.
Eros åndede en anelse lettet op da hun fortalte at hun ikke havde nogen kæreste, hvilket han var glad for. Han havde dog regnet med at hun var optaget, men det var bare lækkert at hun var fri, så kunne det være at han havde en chance hos hende. Nu var det vidst også på tide at han snakkede med hende, han havde gået så længe og kigget efter hende på gangen. Så var det kun for sent han var kommet igen. "Det er jeg glad for at høre" lo han. "Men jeg tænkte om du så vil bruge dagen sammen med mig i dag, eller en anden dag. Lidt som en.. date" fik han så endelig sagt. Faktisk ville han bare helt bruge dagen sammen med hende, bare snakke og hygge, for han var ikke så meget til dates. Hun syntes altid at de blev for klistrende søde, og så falsk, men hvis hun nu hellere ville have det sådan. Men nu skulle han bare sikre sig at hun sagde ja.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommerferie hvor blev du af-Eros Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie hvor blev du af-Eros   Sommerferie hvor blev du af-Eros Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 08:36

Freja lod hurtigt blikket køre op og ned af ham. han var så charmerende.. Freja så op på ham da han begyndte at snakke. hun kunne ikke andet end at smile. for hans stemme gjord hende rolig og hun følte sig for første gang ordenligt tilpas på denne skole. Mange af de drenge på denne skole havde troet Freja havde en kæreste. hun fattede ikke hvorfor. det var som første klasse hun var det nye skinnedene stykke legetøj.. men den her gang gik for alvor op i det. for ham her havde hun altså gået og hold øje med alt for længe. til de andre drenge havde hun bare sagt ja til hun var optaget...
Freja blev lyserød i kinderne som kørte en smule ned af hendes hals, da han sagde han var glad for at høre hun var single. hans grin fik hende til at smile stort. men langt fra grimt. det klædte hende at være glad. Lid efter han havd grint. så hun et kort øjeblik alvorlig ud. da ordet "men" kom på banen... Men da han inviterede hende til at være sammen med ham fik hende til at smile. og hendes smil var charmerende og anlagt til ham.. Hun nikkede kort.. "Jo vil jeg gerne.!" nåede hun lige at sige før klokken ringede ind til at de var time. hun rejste sig og gik hen til ham og sætte sig ved siden af ham. hun hadet de drenge der var med i musik. de hæng op af hende. Læren kom ind. "Freja. op til mikrofonen.. jer andre find jeres pladser" .. "Mig mikrofonen... Hvad!" hr steen vendte sig om "Sådan er det bare!" "Vi skal synge Medina det er syndt for dig!" Freja sukkede og smilte kort til eros.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sommerferie hvor blev du af-Eros Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie hvor blev du af-Eros   Sommerferie hvor blev du af-Eros Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sommerferie hvor blev du af-Eros
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Og mørket blev til lys
» Arg... Hvor blev det nu af...-Seidy
» Natten blev min ven, helt alene i mørket.
» Masakren som aldrig blev fortalt til omverden (Sasja)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: