Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hygge på en cafe - jake

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hygge på en cafe - jake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 02:33

Jake lavede en grimasse da han rodede i hans hår der mest minede om noget en kunster ville lave hvis nogen ødelagde hans mesterværk. Så folede han armene igen og svarede ikke. Det var ikke fordi der ikke var en grund til negativiteten... "ja for jeg tænder helt klart på katte" mumlede han og rullede med øjnene og traskede videre. Han kiggede ned på katten med en utilfreds mine og den synes at kigge uforstået op på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 02:36

Ez rullede kort øjne af ham, hvor hun så hurtigt kom op på siden af ham, igen og kiggede med melidenhed på hr sort, som tydeligvis slet ikke forstod hvad han lavede sammen med ham den skræmmende mand, "Jamen så fortæl om dit liv, siden det er så dårligt"Sagde hun så efter lidt tid, og kiggede nysgerrigt på ham, hun kunne ikke forstille sig at nogen kunne hade sit liv så meget som han gjorde, hun havde skam mødt typen før, men stadig, han var helt negativ hele vejen igennem, hvilket hun syns var synd og skam, for han var sikkert meget sjovere når han så posetivt på tingende, som hende selv, selvom det var svært nu til dags,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 07:30

Jake rystede lidt på hovedet. Hans fortid var ikke noget han bare delte ud af som pevernøder i december. "Jeg holder min historie for mig selv" Svarede han med et fjernt smil og et glimt i øjet, han vidste at vidst han først begyndte at nævne det for meget så tog hans temprament over og det ville ikke være fedt.
"Men ihh, tak for omsorgen" Fortsatte han kækt og lagde hovedet på skrå imens de nærmede sig butikken, han overvejede bare at skifte retning og løbe, for at redde ham og selv Mr sort fra at vente i bikini helvedet hele dagen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 07:34

Ez rystede blot på hovedet af ham, og stoppede så op "Skal vi ikke finde noget andet at lave, end glo på bikinier, tror ikke hr sort, og du vil være særlig glade for det"Sagde hun så leende og rystede let på hovedet, hun havde helt glemt hun var sammen med to drenge, så hun skulle hellere tage notat af dem, og købe bikinier en anden dag, hun havde jo også massere af tid, sikkert 1000 år inu, eller måske mere? Hvem ku vide det, stille rystede hun på hovedet igen, 1000 år mere, det ville hun ikke kunne klare, det ville være trist og kedeligt i det hele taget,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 22:11

Jake lavede en triumferende armbevægelse og skiftede retning. "Jo og jeg ved lige hvad mig og hr sort har enstemmelse for" Svarede han kort og satte i retning af en musikforretning et par meter væk. Det var en lille forretning med forskellige guitare der hang hen ad venstre væg og med flere piano'er der stod i en række langs den anden væg.
Butikken var næsten tom af en eller anden grund og man kunne høre ekspidienten arbejde med et piano et sted omme bag ved.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 22:22

Ez rystede kort på hovedet og fulgte bare efter ham og hr sort med et smil på læberne, dog sukkede hun lettet ved hans valg af en butik, for hun kunne godt holde ud at være i en musik foretning, hun havde jo selv et klaver der hjemme sammen med sin gamle bas, som enligt bare stod og mugnede et eller andet sted på en af gæste værelserne,
"Hvad skal hr sort i en musik butik?"Spurgte hun dog en smule henkastet, hun kunne ikke se en grund til en kat ville være i en musik butik, men hvad vidste hun, hr sort var helt klare på hans side, så hun stod med en stemme alene, så de valgte jo,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 08:30

"Tsk tsk, tåæmodighed er en dyd" Citerede han og satte Hr Sort ned på gulvet efter at have taget et rasle æg ned som den kunne lege med. Straks gik den i gang med at cirkle og angribe ægget som var det en mus.
Jake smilede til sig selv og fortsatte roligt igennem butikken og hen til hylen med guitarene. han studere dem grundigt imens han kørte en hånd langs lakken, måske var det på tide at få sig en ny?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 08:36

Ez sukkede dramatisk og sandt en stol at sidde på imens hun studerede jaks ryg, imens han gloede på drenge legetøj, stille kiggede hun sig rundt i butikken, og gloede lidt på hr sort som legede med ægget, og kunne ikke lade vær med at fnise over det, stille drejede hun rundt på stolen, som det lille barn hun nu engang var, Hun ville ikke indrømme det selv, men hun opførte sig tit som en på 6 og ikk 1500 år, hvilket nok ikke var særligt sjovt for dem der var omkring hende, men hun hyggede sig så var den sag jo afsluttet før den var sat igang, dog begyndte hun at nynne for sig selv, og vente igen blikket imod jake, som kiggede på legetøj,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Sep 2011, 05:58

Jake tog en flot Ibanez ned fra et stativ. Den var mørkebrun med et oceanblåt mønster der strakte sig rundt om halsen på den.
Med et smil satte han remmen på rette på skulderen og slog et par akkorder imens han fløjtede lavt. Slet ikke dårligt, en elegant og flot guitar. Han vente sig rundt imod Ez. "Ey, kvinde, hvad synes du?" Udbrød han henkastet imod englen. "Flot ikke?" Han kørte et par fingre hen langs trækroppen. Den var tydeligvis nulakkeret og uden buler og huler.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Sep 2011, 23:07

Ez studerede lidt det legetøj jake stod med, og lagde hovedet på skrå, den var faktis ganske flot lige noget for ham, og så klædte den ham faktis også, "Den er lækker,"Sagde hun så med et sukkersødt smil på læberne, og luskede så hen og satte sig ved siden af hr sort, så jake kunne blive ved med at kigge på ting han måske ville kunne finde på at købe, da der ikke var noget i butikken der fangede hendes opmærkomshed på nogen måde, dog var det sjovt at se ham lede efter noget han kan lide,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 06:11

Jake kiggede med et diskret julelys i øjnene på guitaren, det var ikke tit at han var begejstret for noget, men musik kunne han godt lide. Han slog på strengene en gang, den var stem. Så tog han et par akkorder i en rundgang...C..D..Em..G...D... og nynnede et par ord.
"So where did i go wrong, i lost a friend, somewhere along this bitterness, and i'd stay up, with you all night, had i known how to safe a life...." Han stoppede og satte guitaren op igen, den var meget flot, men alligevel ikke noget han ikke havde bedre af derhjemme.
"Jeg går ud fra at du ikke er musik menneske?" Kaldte han henkastet hen imod Ez.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 06:14

"Det er jeg skam, Men jeg spiller kun på klaver, "Svarede ez ham med et smil på læberne, hvilket var riktigt nok hun elskede musik, men hun spillede kun på klaver, og sang når hun kunne komme til det og var alene, hun havde tit hørt folk sige hun havde en stemme som en engel, tja hvorfor mon, Hun rystede kort på hovedet, og samlede hr sort op, og kiggede på jake, "Kan vi ikke finde et nyt sted, eller smutte hjem til en af os?"Spurgte hun så og kiggede på ham med hvalpeøjne, næsten i håb om han ville sige okay til det, end at tvinge hende til at blive der i mere end 5 min til, hvilket hun nok ikke ville kunne klare,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 06:27

"Klaver, Mmm, det gør jeg også" Svarede han og vendte sig imod hende igen.
"Jo lad os gå. Der er ikke mere jeg vil kigge på" Svarede han og gik forbi hende og ud af butikken. Han kiggede sig lidt omkring. Folk var begyndt at gå hjem. Centeret ville snart lukke. "Så hvor går vi hen prinsesse?" Sagde han lidt henkastet og rodede i sit bagerste hår med en hånd. Han havde ikke lige det store overskud til at tænke over hvor de skulle hen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 06:33

Ez strålede med det samme som en engel da han kaldte hende princesse, "Hjem til dig?"Forslog hun med et smil på læberne, og holdte bare om hr sorts katte taske imens den legede med det æg jake havde givet den, dog begyndte hun med det samme at trøffe ud af butikken, og videre hen til en rulletrappe der førte nedeunder, men ventede dog på ham ved rulletrappen da hun ikke ville have han blev væk fra hende, for det ville ikke være serligt sjovt for hende når det kom til sagen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:34

Jake kunne ikke lade vær med at fnyse med et smil på læben af den måde hun lyste op. Han nikkede henkastet med hovedet og kiggede dovent på alle de små mennesker under rulletrappen. "Som du vil, men det er ikke det store" Løj han og kiggede på hende da han elegant trådte af rulletrappen.
"Jeg tror der går en bus til Werclare om 5 min. lad os tage den" Han gik lige forbi hende og smilede provokerende da hun ikke kunne se det. Hvor han dog elskede at irritere folk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:37

Ez rekte bare tunge til ham bag fra og skyndte sig så efter ham for ikke at komme bagud, og gloede dumt på hans ryg, en bus? "En bus?"Spurgte hun så bare, enligt dumt hun vidste da godt hvad en bus var! Hun havde bare aldrig taget en, hun bed sig kort i underlæben, en gang skulle jo være den føreste var ordsproget jo, så fulgte hun bare efter ham, og kiggede sig omkring bare for at lade som om han ikke gik hende lidt på nerverne, hvilket han faktis gjorde, men hun kunne lide det underligt nok,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:38

hej jeg kan se i mener må jeg være med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:39

Du skal være velkommen for min skyld, vil du ind nu før mig så?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:48

ja hvis jeg må
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:50

men jeg er ikke så god endu da jeg er ny hvad skal jeg skrive skal jeg skrive viderer eller hvad
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:52

men jeg kan prøve
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:52

//Husk at sætte // Når du skriver frit, nu hvor du vil bryde ind, skal du fx bare skrive din pige kommer gående hen af gangende eller noget, fx Sele kom traskende hen af centrets gader, og var helt optaget af noget hun havde i hånden, så hun kom til at støde ind i en person,

Du bestemmer helt selv hvad du skriver, det var bare et fx,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 05:04

selena kom gående ned ad gaden med en eller anden dreng hun sagde farvel til ham da hun fik øje på en person hun kendte hun gik hen til ham og sagde at hun gerne ville have en taske de gik ind og fandt en taske drengen så helt udmattet ud da de gik ud. mens selena var glad
hun fandt en læbestift frem og sagde farvel og tak til drengen hun fandt en mobil frem hun stødte ind i jake hun unskyldte mange gange jake sagde at det var okay hun samled nogen papirer op der var faldet ud af den lille taske hun havde fået af drengen som var der før.
hun satte sig ned ved en bænk der var en kiosk hvor hun købte en pose chips hun gik igang med at spise da en pige kom traskende ned ad gaden og råbte..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 05:10

//Jeg forstod ikke så meget O.o jeg blev nævnt og noget råbte et eller andet//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 05:11

//Enig med jake... O.o
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake - Page 2 Icon_minitime

Hygge på en cafe - jake
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hygge dygge
» hygge med Familene
» FEST og hygge
» Griller-hygge på sjælland
» Hygge aften <> John

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum