|
| Hygge på en cafe - jake | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Ons 07 Sep 2011, 05:12 | |
| jeg troede du skulle skrive videre derfra |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Ons 07 Sep 2011, 05:13 | |
| //Uhm, har du læst hvordan vi skriver herinde?... Det ville være letter for dig, for du kan ikke styre en andens bruger, det kunne være jake ikke sage det var ok, men ville blive sur og skælde ud... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Ons 07 Sep 2011, 05:15 | |
| ja det kunne være så skal jeg så slettet indlæget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Ons 07 Sep 2011, 05:16 | |
| //For jeg er en led satan ! Ej, men husk også at det er svært for os andre os reagere og få dig med ind i emnet hvis du efter at have gået ind i mig går væk igen.. I mit tilfælde er min karakter ikke en person som er vild efter selvskab og jeg ville ikke have nogen grund til at få dig med i vores fællesskab, det skal du sørge for ;)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Ons 07 Sep 2011, 05:17 | |
| //Enig med jake i det der. Ez ville også bare havde gået videre hvis en gik ind i hende hun er sammen med, og måske snakke lidt dårligt om hende, xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Fre 09 Sep 2011, 05:37 | |
| //Skal vi emne videre eller?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Fre 09 Sep 2011, 06:04 | |
| //ja jeg skal nok prøve igen //
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Fre 16 Sep 2011, 05:51 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Lør 01 Okt 2011, 23:27 | |
| Jake vente sig kort rundt da en pige tumlede ind i ham og undskyldte et par gange inden hun var væk igen. Han rystede kort på hovedet og fortsatte videre hen til det nærmeste busstoppested. Mange års erfaring med at tage bussen frem og tilbage havde gjort at han næsten kunne huske alle busafgange i hovedet af den de skulle med. Meget praktisk. Han hev sin mobil frem fra lommen og kiggede hurtigt på displayet. "Vi behøver kun at vente i en 5 minutters tid" Sagde han så og strakte sig dovent. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Lør 01 Okt 2011, 23:42 | |
| "5 minutter!? Hvorfor tager vi ikke en taxa!"Udbrød ez med det samme men fulgte bare med ham hen til busstoppe stedet hun skulle forstille at være en pæn pige, hun tog jo også en taxi når hun skulle nogen steder. men nu var hun jo sammen med ham, og han havde sikkert ikke de samme muligheder som hende så hun måtte vel klare sig med det de kunne, stille proppede hun hænderne ned i sine lommer imens hun stadig holdete hr sort ind til sig så hun ikke glemte den nogen steder hvilket godt kunne ligne hende, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Søn 02 Okt 2011, 08:26 | |
| Jake grinede nok lidt for højt, men dte var bare for underholdene at en så gammel engel ingen tålmodighed havde. "Rolig prinsesse, en taxi ville være mindst 20 minutter om at være her" Smilede han tilbage til hende. Det var ikke fordi at han ikke havde råd til at tage en taxi, slet ikke faktisk, men at skulle bestille sådan en var ikke lige ham. Når man brugte offentlig transport behøvede man aldrig sige et ord til nogen. Slet ikke de klamme små mennesker. Måske troede han at han ikke havde pengene... Så ville hun få et shock når hun så hans hus... Eller palæ. Han håbede lidt at hans altmuligtmand Pedro havde været smart nok til at lave noget the til han kom hjem, men det plejede han at huske og af en eller anden grund timede han det altid perfekt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Søn 02 Okt 2011, 08:33 | |
| Hun stampede let i jorden men stod så pænt og ventede heeelt toldmodig ved hans sidde og kiggede på sit ur hver 2 sek.. "Jeg keder mig!" Udbrød hun så og lagde armende over kors og kiggede efter bussen, da det slog hende "Hvad koster det at tage med bus!"Hun havde helt glemt om hun havde små mynter et sted, det havde hun sikkert men hun var så dum at hun havde glemt hvor hun havde lagt dem, så hun begyndte bare at rode rundt i sin lomme da hun fandt en 20, "Et det nok?"Spurgte hun og kiggede så på ham med store øjne, som om 20 var ren guld.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Tirs 04 Okt 2011, 16:34 | |
| Jake sukkede ved hendes udbrud og tog sig til hovedet. Hvorfor var det han var gået med til det her igen? "Helt ærligt, en engel der aldrig har taget en bus? Ja det er nok" Drillede han ligesom bussen rullede op ved siden af dem. Da dørene gik op med en sukkende lyd var han den første til at stige ombord på - meget overprised - offentlige transportmiddel imens han smed en 20,- til chauføren. Der var heldigvis ikke mange med bussen denne tid. Hvis bussen havde været overfyldt og han skulle stå klemt op ad et klamt menneske ville han dø med sikkerhed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake Tirs 04 Okt 2011, 19:15 | |
| Ez smuttede hurtigt efter ham ind i bussen og lagde pænt 20 ved chufføren og sendte ham et muntert smil, og løb så efter jake men endte med at glide i noget der lå på jorden, og lanede på måsen, hun nåede kun lige at redde hr sort fra at lande på jorden sammen med hende, hurtigt kom hun på bene igen, og kiggede rundt, folk sad med store smile på læberne, og lignede nogen der kunne finde på at grine hvert sek, Hun sukkede dybt og gik bare hen til jake og stod flovt ved hans side, med et ildrødt hovede, eftersom det havde været meget pinlig selv for hende... "Prøv du at være mig"Mumlede hun bare til jake over det han havde sagt udenfor bussen, hun ville ikke sige højt hun var 1500 år, og havde derfor ikke planer om at tage en bus da det var for.. klamt? hun havde jo set hvad de busser kunne gøre ved folk de kom til at køre ind i, eller biler for den sags skyld.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hygge på en cafe - jake | |
| |
| | | | Hygge på en cafe - jake | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|