Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Ude i parken om natten //Devin//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 22:12

Devin nikker lidt og sætter sig i hendes sofa.. "du har ikke overvejet at lave et sted du kunne hænge ud når det var lyst??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 22:13

"det her er mit sted" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 22:13

Devin nikker lidt "ja?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 22:14

"og det er da fint" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 22:15

"Ja ja, det er bare.. du måde kede dig" siger Devin
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 22:16

"det gør man også lidt" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 22:23

Devin nikker... han ser lidt bekymret på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 03:26

"men sådan er mit liv nu en gang" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 05:41

Devin ser lidt trist på hende "ja.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 15:49

Zina står og kigger på Devin, "hvad er du trist over?" siger hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 22:33

"Jeg er trist over.. at du har det så svært i dit liv" Devin ser alvorligt på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:39

"og hvorfor bengymer du dig??" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:43

"Jeg bekymre mig om folk?" Devin ser lidt på hende "sådan er jeg vel bare.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:46

"men jeg er jo en vampyr" siger Zina forles løse udtryk i andsikte "jeg er jo en du vil dræbe"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:47

".. jeg vil bare have folk er i sikkerhed.." Devin ser alvorligt på hende "jeg har intet imod vampyrere.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:50

"det er jo løgn" siger Zina koldt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:51

"Nej det er ej" sagde Devin alvorligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:56

"jeg tror dig ikke" siger Zina klodt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:57

"EJ lad nu være!" Devin ser irriteret på hende "så havde jeg sgu da bare lade dig brænde op i solen!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:59

Zina står og kigger på ham *ja det er jo rigtig nok* tænker hun "men hvorfor gjore du det" siger hun iri efter at få det af vide
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 06:08

"Af den samme grund som jeg sagde før.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 06:10

Zina kigger undersøgen på Devin *ja helt sikket* tænker hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 06:12

Devin venter lidt på hendes responds..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 06:14

"men sådan jeg jo folk ikke" siger Zina "alle folk har en bagtænke med det de gør"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 06:19

"Jeg ville bare redde dit liv, der var ingen bagtanke" Han ser irriteret på hende "hvorfor skal jeg ville dig til livs?"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 10 Icon_minitime

Ude i parken om natten //Devin//
Tilbage til toppen 
Side 10 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» I parken om natten //Freja//
» På flugt - til Devin
» Ude og gå med de skøre <> Devin
» Lørdag aften - Devin
» en tur rundt i gaderne - devin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum