Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

God is out of town - karina

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

God is out of town - karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 08:01

"Jeg tror ikke på nogen guder, jeg kan ikke tro på noget jeg ikke har fået bevist findes. Jeg ved godt det hedder aqt tro, men aligevel, jeg kan bare ikke forestille mig det" Hun så på ham med et overasket smil "Var det en kompliment jeg hørte?" Hun gik lidt hen til ham og kom dermed ud af blodet hun ellers havde stået i "Din tro lyder intrasant, hvordan fåregår det?" Hun stod bag ham to skridt væk og havde sine arme på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 08:12

Lecter begynder lidt at smile, mens han stadig kigger ud af vindueret, "ja frøken, jeg tillod mig selv at give dem et kompliment, jeg vil huske at spørge en anden gang", han kiggede lidt ned "hvis frøken virkelig vil høre omkring min tror, men de skal vide, det er ikke en nattefortælling, men jeg benægter ikke deres ønske" han stoppede lidt og forsatte så "Jeg tror på gudinden Santuine, hendes bud er, altid tage hævn, aldrig blive forelsket, adlyd din altid mor, og aldrig glemme de ting du er blevet lært er rigtigt .. du har læst mine tanker, hvor meget ved de om min søster?, jeg vil gerne vide det før jeg forsætter, med alt respekt frøken"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 08:19

Karina nikkede roligt og satte sig så på en bænk ikke langt fra ham "Jeg ved ikke meget om din søster, jeg nåede ikke se ret meget" Hun så hen på ham med et skævt smil "Er hun død? Jeg nåede ikke at se, nærmere høre hendes skrig..." Hun sad foroverbøjet og havde sine hænder i skødet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 08:38

"min søster bliv dømt, til Divoa. det betyder, offentlig tortur til kroppen bukker under, det var en mand og kvinde som skulle stå for torturen, Kvinden tog en lille kniv frem, hun vendte sig om, og ligger den på panden af min søster, hvorefter hun køre den langsomt ned af hendes hoved, men uden at skære hul, men når hun kommer ned til hendes øje, stikker hun den langsomt ned, skræber det yderste af øjret af, hvorefter hun slikker resterne af øjret ud med hendens tunge, min søster kunne ikke skrige, manden tog hende i håret, hvorefter hun bliv smidt op på et bord, jeg kan stadig huske hvordan, hun tiggede om nåde da de syde hendes arme sammen, og bagefter bliv bedt om at ødelægge syningen, ved at fjerne armene fra hinanden, damen tog en stor pisk frem, manden råbte at de ville stoppe med at slå hende med pisken, når kun rev hendes eget kød af armene, ved at ødelægge syningerne, det første slag ramte hendes, hun skreg og råbte de var fordømte, og ikke tjente Santuine, der kom enu et slag på hendes ryg, og denne gang kunne man se, hende begynde at græde, med hendes ene øje, hun råbte igen, men ikke før hun rigtig kom i gang, ramte enu et slag hendes ryg, man kunne høre dette slag give gendlyd på den åbne plas, og efter slaget hade ramt, kunne man se blodet, komme langsomt ned af hendes ryg, og før den første blodsdråbe kom ned på boret, bliv hun igen ramt at pisken, denne gang kunne jeg ikke forstå det hun sage, pisken fik blodet til at stå 10 centimeter over hendes ryg, damen med pisken sage, at hvis de forsatte, ville de skille kød fra knogler, hun stoppe med at græde, og kigge over mod mig, jeg ville ikke fange hendes blik, så jeg kiggede væk, da jeg kigge op så jeg hende prøve tros store smerter at skille hendes syninger fra hinanden, hun kunne ikke fjerne hendes arme fra hinnaden, og da hun ikke kunne hørte jeg pisken, blive løftet igen, og med et smel ramte det hendes ryg igen, denne gang kom der kød ståmber op med pisken, hun tiggede om at dø, de grinende bare og slog hende igen, og igen, jeg kan ikke udtale hvordan jeg følte da, jeg så hendes ryg, den var revet i stykker, det er den bedste måde jeg kan beskrive det på, de tog hende i armene og rev dem fra hinanden... jeg forlod mit samfund efter dette var sket, jeg kan stadig høre inde skrige om natten, jeg lever stadig ved Santuine´s bud, men jeg kan ikke holde ud at være i min landsby... og hvis jeg skal beskrive min guddom, så vil fortælle, at den er hård"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 08:57

Karina så skremt på ham da tons vis af minder kom væltende til hende da han fortalte. Hun havde et fjernt blik og tog sig så til hovedet "Stop, ikke mere..." Hun lødlidt bedende og talte til ham "Ikke fotæl mere..." Hun så hele forløbet han havde fortalt med sit indre øje og så der efter alle dem hun havde set lide som hans syster, hun havde selv veret en der blev straffet, dog ikke så hårdt som hende. Hun lukkede sine øjne tæt sammen og holdte for sine øre. Hun mærkede så tårer og krøllede sig sammen. Hun havde ikke levet længe af en dæmon at være, men hun havde oplevet alt for meget af sin unge alder. Hun slap sine ører og holdte på sin ene tending og viste ikke hvorfor hun fortalte ham det, måske det han havde sagt havde rørt hende "Jeg kender det alt for godt, dine, OG hendes følelser i det. Jeg er en slave lecter, det har jeg været hele mit liv, og det er først nu jeg har en herre der ikke pisker..." Hun trak benene op til sig og lagde armene om dem "Det er også første gang jeg har fået lov at gå frit. Da jeg var helt lille blev jeg brudt til at sige om folk løg, jeg var fange i en by." Hun sukkede og gemte sit ansigt "Men det har jo intet med min tro at gøre..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 09:22

Lecter gik hen til hende, og tog fast i hendes hage, for at se hendes ansigt, han giver slip på hendens hoved "frøken, i mit samfund, er det mænd der er slaver, og nogen gange kvinder, hvis de bryder Santuines lov, jeg vil ikke beklare når jeg siger dette, de burde tjene dem slev, og ingen anden, der er nogen ting, som vi i mit samfund, ville se som en gave far Santuine, medfølelse er en af dem, og som troene på Santuine, må jeg sige, at de burde tage hævn, for deres modgang, og begynde at se dig selv, som den velsignet person, som de er. jeg syntes ikke at folk skal leve i andre skygge.. min ven Andila, som er jeg har ledt efter, siden jeg forlod mit samfund.. han sagde en gang til mig, at hvis der var nogen, der skubbede til ham, så ville han skubbe igen.. jeg tror ikke på ulykkelige slutninger frøken, men jeg tror på ulykkelige historier, og hvis jeg må sige det frøken, så din medfølelse, er et tegn på tro, du tror bare på noget andet end jeg selv.. Det bliver kaldt Gavonima blandt mit folk, troen på andre.
Lecter kiggede ud af vinduret igen.. "I manfa kola minu, min tro er min herre"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 09:59

Karine fik flere tåre i øjnene da han talte igen, hun kunne ikke sige et ord. Hun så på ham med et smil og tårevredne øjne og kinder. Hun beundrede virkelig hans tro, bare hun var født ind i den. Hun holdte stadig omsine ben "Lecter, det er svært at tro, eller have sin egen mening når man har været slave hele sit liv. Det med at kvinder har mænd som slaver kan jeg godt se poenten i, men det har jeg bare aldrig oplevet" Hun sank en klump og tørte sine tårer væk "Tro? Jeg tror på dig, på folk, min barmhjertige herre og alle jeg nogensinde har holdt af, men tro kan smadres. Der skal ikke meget til, og det er hvad der er sket for mig, jeg har troet, men det blev ødelagt" Hun lagde panden på sine knæer igen og holdte sig mere sammen. Hun græd ved minderne og ville bare have en der var der for hende lige nu. Hun var blevet pint hele sit liv ov haft alt den modgang hun kunne få, og når hun endelig bliver fri og får et skub ud i syset og muglighederne flygter hun tilbage til de vante rammer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 10:15

Lecterk kiggede på hende med det mest vendlige blik han kunne få frem "tro kan ikke blive ødelagt frøken, tro kan blive gemt væk, til den dag man skal bruge den. som jeg engang selv bliv fortalt af min søster, tro er ikke den du er, tro er det du kommer til at være, det betyder at du ikke kan ændre dig selv, ved at tro det, du skal glemme alt andet, og når du ikke længere har nogen ting tilbage, er det troen som opbygger det nye dig.. min søster sagde også, at den dag man var klar på at sige nej, til sin herre, var man først klar på at tjene ham, en herre som har slaver som ingen holdning har, er ikke en rigtig herre, derfor ved jeg din herre ikke er god ved dig, og du skal enten finde en ny, eller være den Santuine skabte dig til at være, eller som min søster ville sige Aman tro vabu..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 10:26

Karina kunne ikke lade være med at smile lidt, men hun gemte stadig sit ansigt "Jeg siger fre, men det er noget nyt. Da jeg var mindre viste jeg ikke det var noget specielt eller dårligt jeg var, jeg troede det jeg gjorde var rigtig. Nu kan jeg se de bare har behandlet mig som et dyr" Hun sukkede og så så på ham med et smil men med forgrædte øjne. Hun var virkelig begyndt at kunne lide hans personlighed og hun kunne mærke han var tøet noget op siden de havde spist.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 10:34

Lecter smilte tilbage, "jeg hvis jeg må bede om tilladelse til at sige min mening frøken, så syntes jeg ikke de skal græde frøken, de har jo ikke gjort noget galt" Lecter gik den anden vej, for at kigge ud af vinduret igen. "Jeg syntes regn er dejligt.. Lecter holdt op med at snakke, "jeg beklare jeg har gjort dig ked af det frøken, det var ikke min mening, hvis jeg kan gøre det godt igen, så sig til"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 10:42

"Lecter, det er ikke dig der har gjort mig ked, det er minder" Hun tørte de seneste tårer væk "Og her til sidst var det mere fordi det var gjæde og at det var smukt det du sagde" Hun snøftede kort og smilte så oprigtigt til ham. Hun holdte stadig om sine ben og sad på bænken. Han var virkelig en rar mørke elver.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 10:54

Lecter kiggede statig ud af vinduret, "Jeg bliver nødtil at forlade dig frøken, men før jeg forlader det selskab, syntes jeg du skal have denne her ( Lecter ligger hans kniv på gulvet) det var min faders kniv, og derefter min søsters, så var det min, nu er det din, jeg er ikke en god person, men jeg håber ikke du vil huske mig som en ond, tak for deres selskab frøken, hvis de høre noget om min ven Andila, ville det være dejligt, hvis de sendte bud efter mig, igen beklare jeg ikke har opholdt mine manere gennem hele natten, jeg har ikke været så god en sortelver (lecter smiler igen) hvis de nogen sinde, skulle blive træt at din herre, eller der er noget andet problem, skulle opstå, så send bud efter mig, jeg skylder dig en tjenste, for deres selskab, Hola mina fokala gova, min ære kræver at de er tilfreds, så jeg ville holde mig klar på deres kald frøken.. Lecter begynder hans vej ud af kirken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 19:00

Karina så efter ham og rejste sig så ret hurtigt da hun endlig ikke villa have han gik. Hun gik med hurtige lydløse skridt hen og tog kniven, Holdte den i hånden da hun ikke havde lommer og gik så efter ham "Lecter? Jeg ved du fortalte du ikke må have fysisk kontakt, men jeg..." Hun sukkede og lagde så roligt armene om ham i et venligt kram "Tak for alt, du gjorde ikke så meget,men det du sagde har virkelig rørt mig og fået mig til at tænke" Hun slap ham roligt igen og tårede nogle tårer væk. Hun havde et stort smil på læberne og var faktisk glad for at have mødt ham. "Jeg vil ikke huske dig som end und, eller ubehagelig person, jeg vil huske dig som en nærmest kærlig og omsorgsfuld mørkeelver, du er en god sorteelver, det må du ikke tro du ikke er..." Hun så op på ham med et stort og lidt barnligt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 20:31

Lecter smilte igen, med den samme barnlige stil, "hvis jeg kan få deres frøkens tilladelse, vil jeg tage væk fra denne kirke" lecter vender sig om mod kirkens udgang, og begynder at gå, da han når til døråbningen, drejer han hovedet og siger "og frøken, homanum okli folko , vi vil mødes igen....
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:22

"Du har min tilladelse, og ja vi vil" Hun smilte til ham og lod ham gå. Hun gik så lidt rundt i kirken og så på alle tingene der inde. Hun mindes stadig sit liv og tænker over hvad han sagde til hende. Det havde virkelig rørt hende, og havde startet hendes tanker. Hun satte sig ned på stenene i midten af skibet og så op.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: God is out of town - karina   God is out of town - karina - Page 2 Icon_minitime

God is out of town - karina
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» There's a new kid in town.
» Old dog in town.
» down town (Renae)
» New in town ((Hazz))
» New dog in town? - (Wilith & Marcus)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum