| Læg nu stille miin søn!! // Cecile // | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Lør 24 Sep 2011, 23:40 | |
| Cecilie så på hende og græd. ''jeg finder aldrig en at dele livet med'' sgde hun stille og så end. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Lør 24 Sep 2011, 23:51 | |
| Tazz rejste sig op og holdte hende ind til sig og krammede hende stille "Hey det må du iik sige smukke for det ved jeg at gør" sagde hun stille og smilede sødt og nussede stille hendes kind og kiggede ind i hendes øjne "Det ved at du vil søde men pliss lad hver med at få diq en herre for det er det fedste at havde" sagde hun lige så stille og sukkede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Søn 25 Sep 2011, 23:21 | |
| hun nikkede. ''det skal jeg nok søde... men tazz jeg tænkte på om jeg en dag måtte passe zofie?'' spur ehun stille med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Man 26 Sep 2011, 23:20 | |
| Tazz tænkte lidt over det og nikkede stille "joo det kan du da godt en dag smukke men jeg vil gerne havde hende hjemme i dag for hun har lige været ved miin søster" sagde hun stille og kiggede over på Zofie |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Tirs 27 Sep 2011, 04:01 | |
| hun nikkede. ''okay smukke'' sagd ehun stille og krammede tazzz hun var glad og smilede stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 05:26 | |
| Tazz krammed hende stille igen og smilede kært til hende og kunne iik lade hver med at grine da Zofie snorkede lidt højt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 05:46 | |
| hun smilede stille og så på ham med et smil på sine læber, ''tazz jeg opfatter dig alså stadig som min storesøster'' sagde huns tille og smielde bare. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 05:56 | |
| Tazz grinede kært og kiggede stille op på hende "Det er jeg glad for du gør for jeg har ingen lille søster mere" sagde hun stille og kiggede ned i jorden og sukkede tungt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 05:58 | |
| Cecilie tog tazz hånd, hun smilede stille og så på hende og grinede, ''det skal nok gå tazz du må gerne se mig som din lillesøster'' sagde hun stille og krammede hende og smilede for sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 06:03 | |
| Tazz smilede kært til hende og krammede hende stille igen og kiggede stille på sin datter som der havde lagt sig om på maven og havde numsen lige op i luften og snorkede stille videre og Tazz kunne bare iik lade hver med at grine af det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 06:06 | |
| Cecilie smilede stille og så på hende. ''hun er utrolig sød tazz'' sagde hun stille og så hende i øjnene. ''gid jeg havde en datter der var lige så sød som hende'' sagde hun stille og smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 06:16 | |
| Tazz smilede kært til hende og lagde stille sin hånd på hendes skulder "Mange taak og ilm smukke" sagde hun stille og kiggede bare stille på sin datter "Er oqså meget glad for hende men jeg glæder miq nu oqså til miin søn kommer ud" sagde hun stille og nusse hendes mave lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 06:21 | |
| Cecilie smilede. ''må jeg mærke søde?'' spurte hun sitlle. og så på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 06:40 | |
| Tazz nikkede stille og lænede sig tilbage og flyttede stille sin hånd "men pas på smukke for han sparker hårdt der inde" sagde hun stille og smilede bare venligt til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 06:49 | |
| Cecilie nikkede og så på hende og rør ved tazz mave og smilede. ''hvor sødt'' sagde hun stille med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 07:00 | |
| Den lille sparkede lidt da han kunne mærke at det iik var Tazz's hånd der lå der så han blev lidt sur og sparkede til så Tazz bed sig hårdt i underlæben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Fre 30 Sep 2011, 07:06 | |
| Cecilie slap den og smilede stille og gik hen og satte sig ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // Lør 01 Okt 2011, 08:27 | |
| Tazz smilede sødt til hende og sæt sig stille ved siden af hende og kørte Zofie lidt frem og tilbage i barnevognen |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Læg nu stille miin søn!! // Cecile // | |
| |
|
| |
| Læg nu stille miin søn!! // Cecile // | |
|