Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Lets go for a walk... - Demetri

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 06:22

Fie blev lettere overrasket over hans spørgsmål. Hun åbnede øjnene, og rykkede kort på sig så hun igen kunne se hans ansigt. Hun mærkede han tag hende ind til sig. Hun så på ham, og smilede roligt. "Hmmm, sex er en fantastisk ting"sagde hun, og smilede til ham. "Men jeg er ikke til one nigth stand"sagde hun kort, og smilede til ham. Hun nussede ham blidt langs kæben, og betragtede ham roligt. "Hvad er dit?"spurgte hun stille, og så ham i øjnene. Fie havde ingen problemer med at snakke om sådan nogle emner. Det var ikke så grænse over skridende for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 06:47

Han trak på skulderne, "Jeg ved det ikke, jeg har ikke været ved mig selv
når jeg har haft sex de sidse mange år" han skammede sig over den måde
han havde behandlet de folk han havde været sexual sammen med. Han havde
været den værste. "Jeg har kun oplevet det gode sex med en person" sagde
han og slap hende. han lagde sig om på ryggen det havde ødelagt stemningen
lidt nu. men det var hans egen fejl, det var ham der spurgte hendes først.
Han kiggede op i loftet hvor han så der var blodpletter fra han havde været alene
hjemme og fie var væk en tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 07:08

Fie så på ham imens hun lyttede til ham. Hun så på ham imens hun bed sig i læben. "Der vil jo altid være forskel på sex, og sex med kærlighed"sagde hun, og så på ham med et roligt blik. Hun satte sig op i sengen, og betragtede ham roligt. Hun tog roligt fat i hans ene hånd, og nussede blidt hans håndryk. "Er du bange?"spurgte hun stille, også på ham med et mildt udtryk. Hun blev på en måde utryk over den måde han pludselig var på, han virkede så skræmt på en underlig måde. Hun ville ikke have han havde det sådan, men hun var ikke sikker på hvordan hun kunne hjælpe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 07:23

"Jeg ikek bange...Jeg har bare glemt hvordan der er når man elsker"
sex var en ting og at elske var noget andet syntes han. HAn kiggede
op på hende "hvorfor skulle jeg være bange" han havde stadig lidt
sin drengerøv attityde på som altid. men det ville alle mlnd havde om
de så var døde eller ej. Det var det maskuline i deres krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 07:28

Fie så på ham og smilede så igen, da han igen blev drengen at høre på. Hun prikkede ham blidt på næsen. "Hmm, jeg ved nu ikke, jeg er jo ret skræmmende"sagde hun drillende, og satte sig over skrævs på hans mave. "Syntes du ikke?"spurgte hun igen drillende. Hun kunne ikke lade hver med at små drille ham lidt, det var noget hun elskede, og hun nok aldrig ville lade hver med.
Fie så ned på ham, og lagde sine hænder på hans brystkasse imens hun betragtede ham med et lusket smil. Hun overvejede at drille ham lidt mere, man hun var ikke helt sikker på om han overhovedet gad hendes små drillerier lide nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 07:57

Han nikkede og så overrasked på hende imens han sagde, "Jo
du meget, meget skræmmede" han grinte svagt af det han selv
sagde selvom det måske ikke lød så sjovt?? Det viste han ikke
helt. Han kiggede kort på hende uden at sige nogen som helt til
hende. Han havde ikke lige forventet at hun ville side sådan på
ham nu hvor de havde snakket om sex...Men nu var der også lang
vej fra hans mave til hans...pik...Da han var så lang og høj som han
nu engang var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 08:10

Fie grinede lidt, og prikkede ham igen på næsen. "Det ved jeg"sagde hun drilsk, og lænede sig frem og kyssede ham blidt på kinden. "Jeger så glad for at vi er sammen"sagde hun, og så på ham med et stort smil. Hun rettede sig op igen, og nussede ham kort ned over brystkassen. Hendes ansigt blev lidt fjernt imens hun fulgte sine hænders bevægelser. Hun var blevet over rumblet af en masse tanker pludselig, det tog hende opmærksomhed. Det var gået op for hende hvor svært hun egenligt gjorde det for Demetri, med at han både skulle passe på sig selv, men nu også hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 02:26

Et skævt smil kom på hans læber da hun sagde det. "Jeg
er også glad for at vi er sammen" sagde han og lod sig bare
ligge der og blive nusset af Fie. HUn var som som hun sad
der oven på ham. "Hm....hvorfor har du enlig forvandlet dig
tilbage til dit gamle jeg" spurgte han med nysgerrighed i hans
mørke stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 03:56

Fie vågnede lidt op ved hans spørgsmål. Hun så på ham, og smilede lidt. "Hmm, jeg gad bare ikke mere det andet, jeg havde ikke nogen grund til at gemme mig mere"sagde hun og smilede. "Desuden tog det på kræfterne hele tiden at bruge sin evne"sagde hun og smilede dovent. Desuden havde hun ikke haft det særlig godt med det andet udseende. Hun havde følt at hun løj for alle der kendte hende. Hun bed sig i læben, og så på ham med et lille smil. Hendes grønne øjne mødte hans imens hun stadig nussede ham. hun hyggede sig ved bare at nusse ham og snakke lidt. Hun kyssede ham blidt imens hun kort stoppede med at nusse ham, hen gen optog dog sit nusseri da hun havde kysset ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 05:45

Det var sandt det hun sagde, det havde været som at have en
anden person ved sig hele tiden. Men lige meget hvad syntes han
hun var smuk. Hendes sind, hendes person og hendes udseende var
alt hvad han ønskede sig i en kvinde. Han tog i det samme fat i hendes
hænder så hun ville falde ned på ham og han så vendte rundt så han
var imellem hendes ben i stedetfor. Nårh Fie Nu dig mig der skulle
drille dig eller hvad? sagde han med en drillende stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 05:59

Fie så på ham med store øjne, hun var blevet helt forskrækket over hans bratte overtag. Alligevel smilede hun bare til ham. hun kunne dg ikke lade hver med at grine lidt f hvad han sagde. "Hmm tør du drille mig?"lød det udfordrende fra hende imens hun smilede lusket til ham. Hun fandt det meget sjovt det hans havde gang i. Alt imens hun morede sig med hvad han lavede betragtede hun roligt hans ansigt. Hun kunne ikke lade hver med at små grine lidt, selvom hun virkelig prøvede at holde det inde. Det var ikke altid at man oplede at Demetri drillede igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 06:08

"HVAD griner du af" sagde han med en lumsk grinene stemme....Ikke
på den onde måde som Demetri nu engang kunne lyde når stemmen
blev lumsk for ham. inden hun ville kunne nå at svare kyssede han hende
på munden, men tænderne var i vejen lige ved dette kys og prikkede hul
på Fie's underlæbe. Han kunne svagt mærke at han skar i hende. SÅ han
fjernede hurtigt sig fra hendes læber men lå stadig på hende. Hans smil
vendte nedaf
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 06:16

Fie så på ham, og grinede stadig lidt. hun nåede ikke en gang at tænke over et svar før han allerede kyssede hende. Hun mærkede kun kort et lille prik. Hun så Demetri hurtigt trække sig tilbage. Hun slikkede sig over læben, og kunne smage blod. Dog gik der kun et kort øjeblik, og så var hendes læbe healet igen. Hun strøg ham blidt over kinden. "Det gør ikke noget"sagde hun og smilede opmuntrende til ham. Han havde jo ikke gjord det med vilje. Han kunne ikke gøre for det var sket, desuden var der ingen skade sket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 06:23

"Jeg kan da godt gøre det mere" sagde han og smilte sådan igen,
men ville ikke gøre det. Han sukkede glad og tænkte på nogen
helt andre tænker nu da de lå sådan som de gjorder man kunne
vel sige at det var sande drengetanker...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 06:31

Fie grinede lidt, imens hun roligt betragtede ham. "Nårh kan du det?"sagde hun, og smilede drillende til ham. Hun bed sig blidt i læben, hun kom dog hurtigt ti at tænke på ironien i at hun bed sig i læben. Hun prikkede ham blidt på næsen. "Vil jeg vide hvad du tænker på?"spurgte hun drillende. Hun havde lagt mærke til at han kort var blevet lidt fjern i blikket. Hun lade armene om ham, og trak ham blidt ned til sig så hun kunne kysse ham. Hun Havde godt kunne regne ud hvad han sikkert tænkte på før, og hun havde ikke noget imod det. Han var jo trods alt dreng, også selvom han var død ligesomhende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 08:23

"Nej det tror jeg ikke vil" sagde han imens de kyssede, da de stoppede
med at kysse nussede han hende blidt med nusen,. "Du kan selv gætte
det tror jeg" han lavede en lille uskker mine med sin mund. Men sagde
intet til det. Han kiggede bare på Fie om hun viste det, ville lægge op
til det, eller hvad hun ville med ham lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 08:50

Fie så på ham, og smilede til ham. Hun nussede ham blidt i håret.
Hun smilede uskyldigt til ham og sagde, "Det skulle vel ikke være noget der omhandler at være nøgen". Hun smilede til ham, og kyssede ham igen blidt imens hun stadig nussede ham i håret. Hun smilede sødt til ham, og strøg ham igen over kinden. "Kun hvis du vil"sagde hun og hentydede til at elske. Han skulle jo også lige vænne sig til at hun ikke bare var et stykke kød på et bord vad angik sex.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 08:53

"Nej overhoved ikke " sagde han helt alvorligt men skiftede hurtigt
ansigts utryk til et smil, Han kyssede hende blidt og langsomt imens
kom hans tunge lige så stille ind i hendes mund. Det var dejligt, det
at bare kunne ligge der i så lang tid og snakke uden nogen kom som
den nye afdøde Dean eller andre Fyre somn Fie engang kunne finde
på at komme hjem med...Men Demetri havde ikke været bedre selv
da Fie havde været væk. Der havde jo ligget 2 -3 lig her oppe i en måned
uden han havde gjort noget ved dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 08:58

/////logger, kommer måske på igen ^^///
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 09:15

//smutter selv i seng nu//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 10:01

Fie smilede og grinede lidt. Hun lod sig rive med i kysset og gengælde det roligt uden at blive for grådig. Hun legede roligt med, med tungen imens hun roligt nød nærheden. Hun kunne selv tydeligt huske den dag hvor hun havde fundet ham stående i mudder og sump til maven. Hun huskede også tydeligt da han havde forsøgt at rydde op i lejligheden før hun kom hjem. Hun kunne ikke lade hver med at fryde sig lidt over tankerne imens hun roligt nød kysset. Hendes verden virkede ikke til at kunne blive bedre? Hun trak sig forsigtigt ud af kysset, og betragtede ham imens hun smilede til ham. Hendes grønne øjne betragtede ham sugede alle detaljer til sig. Hun lod en hånd ind inder hans trøje, og nussede ham blidt på maven imens hun roligt smilede til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 04:09

"Er det dejligt?" hviskede han og lagde sin pande mod hendes pande.
Hun havde stoppet lige så stille kysset, så han viste ikke helt om det
var noget for hende eller om hun virkelig nød det...Men på en måde sagde
hendes øjne det hele...de talte til ham....omfavnede ham som ild...
Men denne ild var fyldt med skønhed og kærlighed og ikke med smerte
og død.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 09:19

Fie smilede og så ham i øjnene. "Ja"sagde hun, og blev ved med blidt at nusse ham. "Det er dejligt bare at ligge her hos dig uden at skulle noget"sagde hun, og smilede glad til ham. Hun nussede ham stadig på maven imens hun så ham i øjnene. Hun havde følelsen af at intet kunne skade hende. Hun var ret sikker på at det var hos ham hun skulle blive, alligevel frygtede hun heletiden at der skulle ske ham noget så hun ikke kunne være sammen med ham.
Hun smilede kort lusket før hun fik skubbet ham ned på af sig, hun satte sig hurtigt op på ham, og kyssede ham på panden. Hun smilede drillende, og strøg en hånd igennem sit hår så hendes øjne kom til syne bag pandehåret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 02:13

Han gjorder ikke modstand...han var lige pluselig blevet så sløv
i hans krop som var det hele bare blevet sløret....var han blevet
træt?? Han havde sådan en følelse men..vampyrer kunne da ikke
blive trætte kunne de?? i det samme slog det ham.....Blod. Han havde
ikke spist som han havde været udenfor at gøre....men mødte så fie
istedet og kom her hjem igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 05:41

Fie så på ham, og bed sig i læben. Han var blevet endnu mere bleg end han var. Hun bed sig i læben, og strøg ham over kinden. "kæreste? Hvordan har du det?"lød det stille fra hende imens hun roligt satte sig ned ved siden af ham, og aede ham blidt hen over panden. "Har du fået nok blod?"lød det stille fra hende imens hun kort overvejde mulighederne for at finde blod til ham. Hun havde allerede en ide til at give ham blod. Hun bed sig i læben, da hun frygtede at han ikke ville bryde sig om hendes ide. Hun kyssede ham blidt på panden og så på ham. Hun stak armen frem og så på ham "Bid"sagde hun forsigtigt til ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Lets go for a walk... - Demetri   Lets go for a walk... - Demetri - Page 3 Icon_minitime

Lets go for a walk... - Demetri
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Lets get in on!
» Lets have some fun! (Izzy)
» Yeah Lets do that then... - Walter
» Lets play on the playground (Privato)
» Lets be like one - For alle varulve ("Privat")

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: