Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I fred for andre

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:31

Hun sad lidt og så lidt på det sted hvor han havde siddet, men så så over på bildøren ovre ved hendes side og åbnede den. Hun mærkede vinden ramme hendes ansigt og smilte muntert og gik så elegant ud af bilen og lukkede døren efter sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:36

Han lukkede sin dør og trykkede på nøgle så bilen låste, han gik hen til hende og tog hendes hånd, og flettede sine finger ind i hendes, og kyssede hende på håret, han lagde nøglen i lommen, og tog sin pung op af lommen og åbnede døren og trak hende blid med ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:38

Hun smilte og lændte sig lidt op af ham og gik med ham ind på caféen og mærkede varmen mod sig. Det var nu rart at komme på café og se mennesker. Hun så sig lidt omkring, men lod så sit blik gå op på Dean og smilte sit søde smil til ham og gav hans hånd et lille klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:48

Han smilede sødt tilbage og kyssede hende på håret, han kiggede kort rundt og fandt et bord, "Kom skat" sagde han rolit, han trak hende roligt med hen til et bord, til to,.



bordert: http://www.jacksonhouse.com/images/dining_restaurant_img.jpg


//Prøv og kig på min profil har lavet et billede med Rose og Dean xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:55

Hun så lidt på bordet og smilte glad ved synet af det. Hun strøg nogle fingre gennem sit hår og kunne ikke lade vær med at smile. Hun så lidt på Dean og gik så over og satte sig ned ved bordet.

// Hehe. Fedt billede. Loves it! :D Hvordan laver du sår'n nogle billeder xD Sår'n med tekst og det hele i det.. Jeg er en total failure til sår'n nogle ting xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:59

Han slap roligt hendes hånd og satte sig over for hende, og kiggede smilene på ehnd eog hans smil var sødt

//På et program der hedder, photoscape ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:03

Hun satte sig lidt til rette og lod sit blik gå ned i bordet og strøg en finger over bordets overflade. Hun smilte og tog så det lille menukort som var på bordet og så det lidt i gennem.

// Jeg har det program, men hvordan man får billederne over på ens profil er et mysterium for mig ^^'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:07

Dean kiggede roligt rundt der var ret flot her, han smilede svagt og kiggede så på hende,"Du siger bare til når du har fundet noget skat" sagde han roligt


//Her, http://tinypic.com/ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:09

Hun nikkede og så over kanten af menukortet over på ham og smilte "Det skal jeg nok" sagde hun muntert og så lidt mer på tingene på menukortet og tænkte lidt "Hmm... En kop te ville egentlig være ret godt.. Med en muffin" mumlede hun lavmælt mer til sig selv end til Dean.

// Danke! :)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:15

Han lagde hovedet på skrå og smilede stort over hun sad og snakkede med sig selv, "Er det, det du skal have" spugerte han roligt om, hans smilede stort men sødt, han tog ikke blikket fra hende,.

//Så lidt xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:18

Hun så lidt over kanten på menukortet igen og rødmede svagt da hun ikke rigtig havde opdaget at hun snakkede til sig selv. Hun smilte lidt og gemte sine røde kinder bag menukortet og nikkede "Det ville være rart, tak" sagde hun og bed sig lidt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:22

"Okay" han smiled eog rejste sig, han gik hen og bestilte det hun ville have og betalte, og så gik ahn tilbage til hende, "Det kommer om lidt" han smilede roligt og satte sig han så smilene på hende, han lænede sig lidt ind over bordt og kyssed hendes pande..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:26

"Mmm.. Tak" sagde hun og nød at mærke hans læber mod hendes hud. Selvom hans læber var kolde var det stadig rart. Hun lagde menukortet på bordet og lændte sin pande mod hans læber da han kyssede hende og trak så sit ansigt lidt væk og strøg nogle fingre kærligt over hans ene kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:33

Han smilede svagt, og nød hendes nussen, "Elsker dig" hviskede han, og kyssed ehende hurtigt men ømt på munden
"og du er alt" sagde hun roligt og smilede tl hende, og lagde ne hånd på hendes knd og nussede hendes kind
"Så smuk, så dejlig, og så er du min" han smilede stolt,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:37

Hun smilte over hans ord og følte sig helt varm indeni da han sagde det. Hun kunne godt lide hans nussen og så ham ind i øjnene "Ja.. Hvilket jeg ikke kan forstå.. Hvorfor vil du dog være sammen med mig?" spurgte hun muntert og smilte til ham "Jeg syntes ikke rigtig at jeg fortjener dig" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:42

"Jeg kan ikke se nogle grund til jeg ikke skulle elske dig" sagde han roligt, "Og kan ikke se nogle grund til hvorfor jeg ikke skulle ville have dig" han smilede roligt, "Jeg vil værer sammen med dig, fordi du er dig selv, du er smuk og dejligt, og det skulle værer mig der ikke fortjente dig" sagde han stillet og kyssede hende kort på munden,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:45

Hun smilte og gengældte kysset "Jeg elsker oss dig og jeg vil blive hos dig til du ikke kan holde mig ud længere" hviskede hun og så ham stadig ind i øjnene "Og du fortjener mig" hun strøg nogle fingre gennem hans hår og lagde så sin hånd tilbage på hans ene kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:48

Han smilede, "Tak skat" sagde han stolt, han nød at mærke hendes hænder, han satte sig tilbage i stolen, da manden kom med hendes te og muffin, han satte det fint foran hende, "Tak" sagde han roligt med et smil
han kiggede på hende, "Spis min gris i morgen skal du ikke slægtes men hygge med miig" han smilde stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:57

Hun gav tjeneren en venligt smil og takkede og smilte over Deans lille rim og så lidt på ham "Skal ske" sagde hun og nippede lidt til sin te og tog nogle små bidder af sin muffin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 21:08

Dean smilede stort og kiggede rolgt på ham, han så kort rundt, men det var svært og kigge væk fra hende, han lege lidt med sin piercing i læben, med tungespidsen, og kiggede roligt over på ham, og smilede svagt til hende, "Hvor bor du enig henne" spugerte han lge pludslig om,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:36

Hun så lidt op fra sin muffin og så på ham "Hmm.. Har boet ret mange steder.. Hoteller og sår'n.. Men nu bor jeg ikk rigtig nogle steder" sagde hun og trak på skuldrene. Hun brød sig ikke om at bo ét sted for længe og flyttede derfor rundt hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 08:05

Han smilede svagt til hende, "Du er velkommen til og sove hos mig," sagde han med et sødt smil, han vidse hvordan det var at ikke at have et sted og bo,..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 08:22

Hun så på ham og var glad for muligheden "Tak, men jeg vil ikke være påtrængende" sagde hun og smilte muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 09:31

"Det bliver du heller ikke" han smilede til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 09:33

"Tak. Men det vil i hvert fald meget gerne" sagde hun glad og spiste reseten af det muffin som var tilbage og nippede lidt til sin te.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I fred for andre - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I fred for andre
Tilbage til toppen 
Side 10 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Fred og ro.
» Fred på engen
» Bjergenes fred
» Brug for en smule fred - Ezekiel
» Stille tur i skovens fred //Duff//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: