Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sikke en smuk havn! // Abaddon //

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 01:55

Tid: 12:00
Dag: tirsdag
Dato: IRL
Sted: Havnen i Werclare
Vejr: Solen skinner over dem og der er næsten ingen skyer
Omgivelser: Nogle få vænser og menneske da de fleste er ude og sejle eller arbejede
Tøj: En lang lyseblå kjole som der går til knæerne og bare fladt hår som på profil billedet.

Meriko var næsten lige kommet her til sammen med hendes bror som hun ikke helt vidste hvor var henne lige for tiden for de snakkede ikke altid lige godt sammen men sådn er det jo med søskende.
Hun var gået ned til havnen for at se sig lidt om og for at få noget luft for hun var lige flyttet ind med alle sine ting så hun var lidt træt af at samle møbler og flytte rundt på alle ting hele tiden fordi hun ikke vidste helt hvor det hele skulle stå henne og hun var ikke færdig endnu men nu ville hun gerne havde lidt luft og holde en lille pause.
Hun gik helt ned til havnen og fandt sig en bænk som der var ud mod havet og sat sig stille ned på den og træk vejret tungt en gang og kiggede bare ud mod havet. Hun kiggede lidt rundt en gang imellem for at se hvem der gik rundt om hende for hun kendte ingen ud over sin bror så hun ville da lære nogle at kende og måske finde noget at spise for hun var ved at blive lidt sulten af at flytte rundt på alt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 02:33

Rafael gik i hans egne tanker, han havde mange ting at tænke på, både hans søster forelskelse, som han stadig ikke var kæmpe fan af, men også han problemer med Catherine, han vidste ikke hvad han skulle gøre, han stoppede op, da han var nede på havnen, han kunne huske det var her han mødte Ellen og Ez første gang, den ene under lidt mere rolige omstændelighed end den anden.. han lagde hånden ned i hans læder jakke, og tog et fast greb på hans kniv, han havde jo ikke spist i nat, da han skulle være oppe at skændtes med Catherin, så han havde lyst til noget at spise, han kunne godt mærke det var hans dæmoniske side, som var den domineene lige nu, men det var også okay. han havde et par militær støvler, en læderjakke, en sort silke skjorte, og nogen hvide cowboy bukser. han havde et kors om halsen, og et lille ar på lige under øjet, som var kunne ses var fra ganske nylig. han gik lidt rundt mellem folkene og overvejet, om han var i humør til at spise, men hans tanker stoppede da han så en smuk kvinde, han tog en dybindånding, han havde ret, den slags tiltrækning kom ikke fra hvilken som helt person, og fordi han var så sulten kunne han lugte de sjæle der var omkring ham, men han kunne ikke lugte hendes, så hun var sikkert ikke menneske, han bliv lidt interesseret i hende, det var nok en blanding af igår, og hendes skønhed, han besluttede sig st lære hende lidt at kende, så han begyndte at gå over mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 02:46

Meriko sad bare lige så stille og sparkede til nogle sten som der lå foran hende. hun kunne hører de små plask der kom når de ramte vandet og hun smilede lidt af det mest fordi hun var lidt legesyg her i dag for hun havde bare været i gang hele natten og hele dagen så hun var lidt over træt men hun tænkte endlige ikke så meget over det.
Hun kiggede stille ud mod havet igen og trak vejret dybt igen og kunne lugte det dejlige hav og alle de sjæle der var rundt om hende som der fik hendes mave til at knurre lidt men den holdte helt op da der kom en dæmon duft ind midt i det hele. Hun smilede lidt lumsk ved tanken om der var en anden dæmon her for hun kendte kun sin bror og det var slet ikke ham for hans lugt kendte hun nu meget godt.
Hun kiggede meget stille rundt for ikke at virke alt for ivrig efter at møde en anden dæmon for hun kendte jo ikke nogle her fra så bare det med at møde et andet vænse var vildt spænende syntes hun godt nok. Hun kunne se en ung flot fyr som der gik hen mod hende men var ikke sikker på om han bare ville gå forbi hende eller hvad men det var der jo kun en måde at finde ud af på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 03:11

// Ville det gøre noget hvis jeg sprang ind sammen med jer? ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 03:12

Rafael kunne mærke hans hjerte begyndte at pumpe hurtigere, han sukkede da han vidste hans krop havde brug for et eller andet inden de næste par timer, men han ville jo heller ikke snakke med hende hele dagen, bare kort. han genkendte ikke hendes ansigt, han kendte ellers de fleste, enten havde han hørt om dem, ellers havde han selv mødt dem. han tog endnu en indånding da han gerne ville vide hvad hun var, han smagte lidt på det, det var tydeligvid ikke engel, eller elver, han kiggede kort ned mens han gik for at samle tankerne, og så kom det til ham, hun var helt klart demon, han kigegde igen op, og så hun kiggede i hans retning, han træk lidt på smile bundet, og smilte venligt mod hende, han var ikke mere end nogen meter fra hende nu, og stoppede så da han kom inden for 2 meter. "Er du ny her i byen?, jeg kender de fleste folk her omkring, og en pige så køn som dig selv, glemmer man sjældent, men undskyld mig mine manere, jeg er Rafael"
\\Jeg syntes det ville være fedt\\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 03:23

Meriko fandt hurtigt ud af at det var ham der var dæmon og det gjorde at hun smilede endnu mere for det kunne joo være han ville snakke lidt med hende men ja det vidste hun joo ikke lige om han ville. Hun bliv lidt overraske da han begyndte at snakke til hende og kunne ikke lade hver med at smile da han sagde hun var køn "Ja jeg er ny her i byen" sagde hun venligt og rykkede sig lidt så han også kunne sidde ned hvis han havde lyst til det "Jeg hedder Meriko" sagde hun efter lidt og rakte stille hånden frem for at være venlig selvom hun ikke var det særlig tit men fordi hun var lidt over træt og legesyg i dag var hun venlig.
Hun smilede stille og kiggede lidt ud mod havet igen og lukkede sine øjne stille i og lyttet til havet og fulgerne og alle de folk der gik rundt om dem.

//Hm... det ville være okay men vil nu helst skrive alene med Abaddon til at starte med men hvis det er kunne jeg godt lave et emne til os to? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 03:44

Rafael gav slip på kniven i lommen, hun virkede ikke så farlig, han tog imod hendes hånd, og satte sig ned, da han valgte, at se det hun rykkede sig, som at han godt måtte sidde ned, "Det er hyggeligt at møde dig, som sagt er mit navn Rafael, hvad fik dig til at komme her til byen?" han dreje kroppen så han bedre kunne se hende, "hvis du kom på grund af mig, så er jeg smirret, men så heldig er jeg sikkert ikke" han smilte venligt, og tog en cigaret pakke, og en lighter op af lommen på læder jakken. han tog en cigaret i munden og tændte den, men holdt cigaretten nede ved jorden da han ikke ville få vinden til at tage røgen over i hendes hoved, han kendte hende ikke med hun var dæmon, og det var nok til at han respektret hende, ellers ville han ikke vise så meget hensyn,"ryger du?" han lagde pakken ved sin side, og tog en frem fra pakken og holdt dem mod hende, og ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 03:56

Meriko smilede stille til ham da han sætte sig ned og kiggede lidt op og ned af ham men hun gjorde det meget stille så det var svært at se at hun gjorde det. Hun grinede lidt da han spurgte om det var begrund af hende at hun var kommet her til og rystede stille på hovedet "Nej jeg er flyttet her til da mig og min bror ikke kunne bor der hvor vi boede før mere for alle var efter os så vi fik lyst til at flytte her til" sagde hun stille og kiggede på hans hånd da han tog den ned i sin lomme for at finde en pakke smøger frem og smilede lidt drilsk og tog hurtigt smøgen fra ham som han holdte hen mod hende og tændte den lige så stille og tog et stort hæs og pustede tungt ud. Hun slappede helt af igen for det var længe siden hun havde fået en smøg for hun havde jo haft travlt de sidste 24 timer med at flytte ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 04:24

Rafael grinte lidt for sig selv, hun måtte være en ret så ung dæmon tænkte, "Efter jer?...så kunne i bare lagde vær med at snyde i skat" han vidste godt hvad hun mente, men der var ingen grund til at sige det højt, "hvad hedder din bror så?" han ville gerne vide noget om hende, hun virkede interessant, og udover det vidste han jo ikke som sådan hvem hun var, så det var vel en god ide at lære hende at kende, man ved jo aldrig om hun kunne brugers til et eller andet, han tog et stort sug på smøgen, og smed den halvfærdige smøg væk, og tog en ny, han lagde ikke selv mærke til det, da hans tanker stadig var på natten igår, han sukkede kort, og kiggede sig så mod hende, han skulle til at sige noget men stoppede da sulten bliv lidt for irriterende et kort øje blik. han gjore hans øjne så sorte som natten, men blikkede det hurtigt væk igen, han skulle helt ikke risikere at folk så det, han fik igen kontrol over hans sult. "hvad er der så at vide om dig min smukke ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 04:55

Meriko grinede lidt og tog et sug til af smøgen og slappede stille af i kropen og kom til at tænke på at hendes bror ikke kunne lide at hun røg "Han hedder Gethanus" sagde hun stille og kiggede ud over havet og nød bare synet af det mørkeblå vand som der stille skyllede op mod havnen. Hun kiggede stille på ham da hun kunne hører han smed sin smøg og lade mærke til at han tog en ny men rystede bare stille på hovedet og tog et sug til og smilede stille og pustede det ud igen mens hun lænede sig stille tilbage.
Hun kunne mærke sin mave knurret lidt og tænkte lidt på om hun skulle finde noget at spise men skubbede stille tanken væk igen og rystede lidt på hovedet mens hun kiggede ned og lyttede stille til han sagde og tog hurtigt et sug "Tja der er ikke så meget at vide om mig andet end jeg ikke kender nogle her i byen udover min bror men hvad med dig selv?" sagde hun stille mens røgen stille sev ud at hendes mund men det var faktisk ikke på en grim måde røgen røg ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 06:20

"Jeg er ikke så meget en type med meget at fortælle, jeg har en søster som også bor her i byen, jeg arbjeder på hospitalet, og jeg kender efter hånden det halve af byen, og dem jeg ikke kender er ikke værd at vide noget om, men er du sulten?" han holdt smilte kort og sagde så "og nej det er ikke en date, jeg er bare selv sulten, og jeg tror vi har nogen lunde samme smag, men så igen jeg kunne jo også tage fejl" han smed smøgen på jorden og trådte på den. han vidste ha havde kniven, men gad vide om han havde pisken med?, han lagde hånden ned i den modsatte lomme, og fik en greb på hans pisk, og tog hånden op. han behøvede ikke at lege med hans mad, men det var nu det han plejede at gøre, han syntes det var mere behageligt hvis hans bytte havde smerter, men han vidste ikke om han skulle gøre det, hvis han skulle tage hende med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 06:26

Meriko sugede stille igen og smed resten ned på jorden og trådte stille på smøgen med sine små falde sko og lyttede bare mens han fortalte og smilede stille "Det lyder da meget hyggeligt må jeg nok sige" sagde hun hurtigt og lyttede efter hvad han sagde bagefter og kunne ikke lade hver med at grine men det var nu endelig et meget sødt grin hun havde men hun hadet det fordi hun jo ikke var den der lille søde pige. Hun nikkede stille "Ja jeg er meget sulten men ved bare ikke om jeg orker at finde noget for er sådn halvt træt lige for tiden" sagde hun stille og lagde sine hænder på sin mave og klemte lidt til da hun kunne mærke at hendes mave knurret og man kunne også svært høre det men en ting var sikkert og det var han ville godt kunne høre det og det vidste hun så hun fik lidt rosa røde kinder og kiggede bare ned i jorden for han ikke skulle se det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 06:34

Rafael begyndte at grine da han høret hendes mave knurret, han fortod hende godt, han var heller ikke så meget i humør til det, men han valgte så at tænke på om hun ville have noget mod at han fandt dem noget mad, men han ville lige se området lidt mere an, så han kiggede på alt og alle, men mest af alt lugtede han efter ensomme sjæle, han så mod et lille luxus skib, som han kunne mærke der kun var 2 folk inden i, han kiggede på hende, og spurgte så "ville du have et problem i at jeg fandt noget mad til os?" han ventede på hendes svar, og lagde hænderne ned i lommerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 06:42

Meriko blev ved med at kiggede ned og ventede bare på hendes kinder blev normalt farvet igen for hun hadet virkelig når hun blev den der lille genert pige som alle bare syntes hun var. Hun rystede stille på hovedet "Nej det er okay men skal jeg ikke hjælpe med noget?" sagde hun stille og kiggede stille op på ham igen og smilede lidt drilsk for hun kunne regne ud at han ville vælge nogle sømænd for de var rart nemme at lokke til en især hvis man er en kvinde og det var hun jo så det kunne jo være hun kunne hjælpe ham lidt hvis han havde brug for det men det måtte han jo selv bestemme for hun ville ikke presse på eller slå i vejen for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 07:15

Rafael havde faktisk i hele hans leve tid jaget med andre end Gabriel, eller jo, men ikke sammen med andre dæmoner, han kiggede op og ned af hende, og sagde så "Hvis jeg kunne bruge dig til at banke på døren til den der båd, den der lidt dyre båd, og få os inden for, så skal jeg nok gøre resten, og hvis alt går helt galt har jeg et levende skjold med" han smilte for at vise han lavet sjov, og rejste sig op, og begyndte at gå ned mod båden, om hun fulgte med eller ej, han skulle have noget at spise
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 07:36

Meriko smilede lidt lumsk og nikkede stille til ham "Det kan jeg da godt klare" sagde hun stille og rejste sig stille op og rettet lidt på sin kjole så hendes bryster kom lidt mere frem. Hun smilede lidt lumsk og slikkede sig stille over overlæben mens hun gik med ham til båden og gik stille ned i den og bankede lige så stille på døren der til og ventede lidt på at der var nogle der hørte hende. Hun kiggede lidt gennem vinduet i døren og smilede lidt frækt da hun kunne se dem der inde og bankede stille på igen og slikkede sig lidt på sine læben for at virke lidt tiltrækkende men mest fordi hun glædet sig til at få noget at spise med mindre han kunne spise begge men det var hun ikke sikker på at han kunne for deres sjæle virkede okay store i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 19:30

Fisker Klaus, lænede sig tilbage i den lille bambus stol, som han havde fået af hans onkel, sidste gang han besøgte ham. Klaus lukkede øjnene, og prøvede at slappee lidt af, han havde lige været på sejl tur med han ven Alex, så han var godt træt, han havde generalt sove problmer, det havde han haft siden hans kone forlod ham, det var enelig ikke hans skyld, hun var ham utro med en hun arbjede med, så de valgte at gå ver for sig, det var der enelig ikke det store problem i, det store problem som holdt Klaus vågen om natten var at hans tidligere kone havde født en dreng, og da de tog en fader test, fandt man ud af det var hans søn, han ville sådan set gerne være far, problemet var at han ville være den bedste far i verden, da han elskde hans lille nye dreng, men han var så bange for ikke at være god nok, han sukkede, over tanken, og lagde hans store hænder op på hans skød, og begyndte at småt at falde i søvn, han hørte nogen fugle udenfor, han træk lidt på læben, da han syntes at fugle snag var noget af det bedste i verden, men han vidste at lige om lidt ville han høre Alex store mande stemme, som råbte de skulle være stille. Klaus åbnede øjnene og begyndte at tælle på hans fingere "1..2..3." ..."Så hold dog op med at larme sådan lorte dyr!". klaus smilte og tænkte det var en ny rekord, fuglesangen stoppede dog ikke, men han vidste at Alex ville råbe igen om lidt hvis han kunne høre dem igen, så Klaus gik hen og lukkede vinduet, så man ikke længere kunne høre dem, båden var nemlig lydtæt, så hvis vindurene var lukket kunne man ikke høre lydene udenfor, eller omvendt. Klaus skulle til at sætte sig tilbage i stolen, men han gad ikke prøve på at sove, det ville jo bare være spildt tid tænkte han, så han gik hen mod trappen til etagen oven på, og kaldte på Alex
"Alex, har du lyst til noget kina mad?" - Klaus
"Øhh..Sure..det kan vi godt" - Alex
"skal du med ned og hente det?" - Klaus
"Nope..men god tur" - Alex
Klaus vendte sig om, og begyndte at gå mod døren, men lige i det han skulle til at åbne døren, hørte han nogen banke på, han træk hånden tilbage, og undrede sig om hvem der kunne være, han forventede ikke gæster, og han ture ikke åbne,hvis det nu var told og skat, da han ikke betalte afgiften for båden, han gik tilbage til trappen, og råbte
"Alex, forvendter du gæster?" - Klaus
"Nope" - Alex
Alex gik ned af trappen, selvom han var doven, da han bliv nysgerrig over hvem der var udenfor, siden at klaus spurgte. Alex var iført en blåskovmands skjorte, og nogen normale cowboy bukser, mens at Klaus kun havde et bare stof bukser på, og havde ikke noget på hans overkrop. Alex åbende døren langsomt, og smilte da han så Meriko, han prøvede atkigge på hendes ansigt, og ikke hendes bryster,men dervar meget svært, han stammede næsten helt da han sagde.
"He..hey, hvad vil i?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 22:53

Meriko smilede kært til dem og virkede meget glad da de åbnede døren for hende "Årh hvor dejligt der var nogle her!" sagde hun venligt og meget glad mens hun kiggede lidt op og ned af de to mænd og flyttede sit hår om på sin ryg så hendes bryster blev meget mere synlige og hun gjorde det mest for at drille dem for at virke lidt mere tiltrækkende overfor dem.
Hun kiggede stille om på Abaddon og så hen på mændene igen "Jo mig og min bror kom bare lige forbi og jeg syntes bare at jeres båd var så flot og ville meget gerne se noget mere af den hvis det ikke gør noget for jer?" sagde hun lige så stille og klemte sine bryster lidt sammen mens hun lavede nogle søde og charmerne øjne til dem. Hun bed sig blidt i underlæben mens hun kiggede lidt op og ned af dem "Og nårh jo min bror skal lige låne jeres telefon hvis det er okay? Han skal nemlig ringe hjem hurtigt og han har glemt sin mobil og min er gået død" sagde hun efter lidt mens hun kiggede charmerne på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 23:30

Klaus fik en klum i halsen, da han så ned af hendes krop, han fik nogen tanker i hoved som han havde lidt svært ved at komme af med igen, han rystede hurtigt hoved, for at slippe tankerne og få nogen ord frem, så han træk Alex tilside, og gik så foran ham, da han gerne selv ville være tættes på Meriko, han smilte og sagde så "I vil gerne se på båden?, jaa...det skulle der ikke være et problem i" han bliv lidt væk i hendes øjne, men forsatte så "Sefølgelig må i låne en telefon, kom med indenfor" han flyttede sig, så Rafael og Meriko kunne gå indenfor, Alex var gået overpå, da han bliv skubbet væk, han var ikke så glad for det, så han valgte at være lidt for ham selv, slevom han havde i tankerne at komme ned om lidt, da han sefølgelig gerne ville gøre et godt indtryk på Meriko. Rafael brugte ikke lang tid, på at komme indenfor da Klaus havde flyttet sig, og hvis Meriko gik indenfor, lukkede Klaus døren, Rafael kunne ikke høre lyden udefra, og smilte for sig selv. Klaus dreje sig mod Meriko, og sagde så "hvad syntes du så om båden, nu du er inden i den?". Rafael ville gerne begynde, men han ville ikke gøre dem noget, da han ikke kendte hendes vane om at spise, han havde ikke meget respekt, men han ville ikke begynde at torture folk mens hun var inærheden, hvis hun var sådan en mærkelig hippi tøs. Rafael kiggede på Meriko med blodlyst, og et blik som viste en vrede, da han bliv mere sur, jo mere sulten han bliv, og sagde så "Store bror skal lige snakke, hvis du ikke vil være her, har du muligheden for at gå nu" Rafael bliv nød til at vende sig om, da hans vrede snart begyndte at få den fulde dæmoniske side frem. hans øjne bliv sorte som natten, de var frygtindgydende, kolde og øde, men Klaus kunne ikke se det, da Rafael kiggede lidt væk, og Klaus kiggede på Meriko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 23:57

Meriko smilede venligt til Klaus og gik lige så stille ind og kiggede overraskende på det hele og kunne godt mærke at Rafael var godt sulten og ville ikke stå i vejen for ham og for det han plejede at gøre mod sine offer. Hun vendte sig stille om mod Klaus og kiggede med store glade øjne "Det er virkelig smukt må jeg nok sige" sagde hun venlig og kiggede over på Rafael med lidt triste øjne for at spille med "Årh bror vil lige se den ovenpå også" sagde hun stille mens hun stille gik over mod og stillede sig tæt bag ham "Bare gør hvad du plejer skal nok lade hver med at stå i vejen" hviskede hun tæt ved hans øre og gik stille hen mod trappe og kiggede lidt op af den og smilede et lidt lumsk smil og gik stille op af den mens hun vrikkede meget med røven for at få Klaus til at kigge på hende og ikke på Rafael for så var det lidt nemmer for Rafael at overraske ham.
Hun fik øje på Alex da hun kom der op og gik tæt på ham og klemte sine bryster helt sammen mens hun bed sig lidt frækt i underlæben "Hvorfor gik du bare?" spurgte hun stille om og lagde sin ene hånd på hans brystkasse og rørte blidt ved ham med sine lange negle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeOns 05 Okt 2011, 06:58

Rafael ventede på Meriko gik op af trappen, han undrede sig over han ville beskytte hende, og udvise hende den respekt han gjore, det var nok fordi han havde en lille søster, som han ville beskytte for alt i verden, det var nok noget med at hun selv var en lille søster, han var ikke sikker, men det var også mindre vigtigt, han så Klaus dreje hoved for at følge Meriko med øjnene da hun gik op af trappen. Rafael skar tænder, da hans store sorte vinger begyndte at komme ud af ryggem, sammentid at hans hænder begyndte at blive til klør, for enden af hans fingere, og ud gennem hans pande kom nogen store horn frem, han bid sig selv i læben så det blødte, da det gjore vildt ondt, Klaus havde stadig ikke set det, men det tog heller ikke mere end et par sekunder for at transformere sig. Rafael gik hen mod Klaus, fyldt af vrede, og snart skulle denne mand føle den. Klaus fik en chok, da nogen muskuløse hænder, smed ham ned på det bord, som var lige ved siden af ham, han skulle til at sige noget, men tavs da han så Rafael i øjnene, han ture ikke skrige, men efter et sekund fandt han modet til at råbe om hjælp, men han nåde det ikke før Rafael have lagt hans store hånd på hans mund, og smilte ondskabsfuldt. Rafael pressede sig ned mod manden og viskede så "Når du ligger med alle dine knogler knust, med smagen af dine egne organer i munden, og med din hud væk fra knoglerne, og tigger om at dø, vil jeg suge din sjæl ud, bid for bid, så du vil føle at selvom jeg udsætter dig for alt din krop kan holde til, så er det intet i forhold til at gå ind i efterlivet uden sjæl" Rafael satte kniven ind i siden på ham, Klaus fik tåre i øjenen, da Rafael begyndte at køre den til venstre, og derefter til højer, men han stoppede med at få tåre ned af kinderne, da han hørte Rafael satte kniven fast i hans ribben, og han tavs da han, følte den knække i krppen på ham, han fik blod i munden. Rafael tænkte han ikke ville begynde at lege med manden så længe Meriko, ikke kunne deltage i legen, Rafael slog Klaus på siden af hoved, og slæbte ham over i hjørnet. og kiggede mod trappen.
I mellem tiden havde Alex, prøvede at ungå hendes blik, da han var meget nervøs, han kunne godt se på damer, og være ligeglad om de så det, men han var ikke så modig når det kom til at tale med dem, sådan havde det været hele hans liv, han kiggede på hende da hun lagde hånden på hans bryst, og sagde "Jeg...Jeg...Undskyld, du er bare sød, og det gør mig nervøs" han rødmede, og man kunne nu høre Rafael råbe fra nede af trappen, men en hæs dæmoniske undertone "kommer du ikke her ned søs?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeOns 05 Okt 2011, 16:05

Meriko smilede venligt til ham og lød sin ene finger kører op og ned hans brystkasse mens hun kiggede charmerne ind i hans øjne "Nårh det skal du da ikke være jeg gør dig ikke noget" sagde hun med et lidt frækt smil på læben og lænede sig hen mod ham og slikkede ham stille på halsen og træk stille hovedet væk igen og kiggede lige så uskyldigt på ham.
Hun hørte Rafael nede for trappen af og tog stille fat i Alex's hånd og hev ham med hen til trappen "Vi kommer nu bror" sagde hun stille mens hun kiggede lidt frækt på Alex og hev ham med ned af trappen og fik et lille glimt i øjet da hun så Rafael og tvang Alex op foran og 'gemte' sig bag ham ladet bare som om hun var bange for ham for at gøre Alex bange for det var altid så dejligt med sådn en bange sjæl syntes hun. Hun kiggede stille over på Rafael med et frækt og drilsk blik mens hun smilede lidt "Bror hvad er der dog sket med dig?!" sagde hun lidt skræmt men han kunne tydligt se på hende at hun syntes at det var mere sjovt end det var farligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 21:39

Alex vidste slet ikke hvad han skulle tænke, og han vidste endnu mindre om hvad man skulle gøre, han kiggede sig over skulden, og så Meriko, var har sikker på at han ikke kunne lagde hende komme noget til, så han bliv næsten helt flydt med gå på mod, men da han drejet hoved mod den 2 meter høje Rafael, som var blevet større i hans dæmoniske form, der kunne Alex ikke få sig selv til at løbe hen og slå ud efter ham, han kæmpede hårdt for at få tanken om død væk, og råbte så, "Løb! ...Jeg trækker den ud". han skulle til at tage en beslutning om at løbe mod Rafael, men han fik en lige højde fra Rafaels store klør agtgie hænder, Rafael slog ikke så hårdt han kunne, men det var nok til at Alex flyv gennem luften, og væltede Meriko, og til sidts ramte ham væggen op mod trappen, han faldt til jorden og gisbede efter luft, da slaget til ryggen, da han ramte væggen, havde taget luften fra ham, Rafael gik i hurtige skridt hen, og løftede ham op, med den ene hånd, mens Rafael rakte den anden mod Meriko, som var blevet væltet omkuld da Alex flyv gennem luften, Rafael prøvede ikke at slå Alex ihjel ved at holde ham op af væggen, det ville jo være spild af sjæl. så han havde hånden på brystet, og ikke på halsen. Rafael drejet hoved mod Meriko "Beklare frøken" rafaels dæmoniske side var lidt respkt fuld, fordi hun var dæmon, og hans menneskelige side, var lidt fordi hun var en lille søster, og han havde jo selv en. Rafael drejet hoved tilbage mod Alex "Meriko vil du lege lidt med ham?" Rafael smed ham op på et bord i en hurtig bevægelse, og holdt ham nede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 00:35

Meriko smilede lidt lumsk da Alex sagde hun skulle løbe og rystede hurtigt på hovedet "Nej jeg går ingen steder hen" sagde hun stille og skulle lige til at rive ham på skulderne men nåede det ikke for hun blev væltet omkuld da Alex flyv gennem det hele begrund af Rafael. Hun kom med et lille støn da hun faldt ned på røven og tog sig lidt den og bed stille smerterne i sig og tog stille imod Rafael's hånd og kom hurtig op og stå igen og smilede lidt lumsk til Rafael. Hun nikkede hurtigt da han spurgte om hun ville lege lidt med ham selv om der ikke var så meget hun kunne begrund af hun ikke fik alt muligt ligesom Rafael men ja hun måtte bare være lidt krea og bruger nogle af de ting de havde her i båden.
Hun gik stille rundt og fandt en masse reb og nogle nåle som de havde i en skuffe og et jern rør som ikke helt vidste hvad hun kunne bruge til endnu men det kom nok og noget stof som hun putte i munden på ham for hun gad ikke at høre på ham når han tiggede og bedet hende om at stoppe for hun fik altid så ondt af det så det gad hun ikke lige hører på.
Hun gik tilbage til Rafael og lagde stille tingene ved siden af Alex og lagde sin ene hånd på hans bryskasse og holdte ham ned mod bordet og kravlede stille op på så hun sad på hans maven mens hun kiggede lige så uskyldigt på ham "Det må du undskylde men ja er vildt sulten" sagde hun stille og slikkede sig langsomt og frækt om munden mens hun kiggede over på Rafael med et lidt lumsk smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 02:54

Rafael holdt bare Alex ned i bordet, mens Meriko var væk, Alex kiggede med næsten tåre fuldte øjne, det gjore bare Rafael irriteret på ham, så Rafael lænede sig indover ham, og sagde så med et ondskabsfuldt smil "Min lille ven, du har intet at frygte, man skal kun frygte ting, som man kan gøre noget ved, men dette der sker med dig, har du ingen indflydelse på, du kommer til at græde som et lille barn, som får skåret sin hud af stykke fra stykke, og ingen kommer og redder dig, så din gråd, din frygt er ligegyldig, du dør alligevel smerte fuldt, men for min skyld er du bare så bange du vil, så smager det bedre når jeg fortærer din sjæl" han holdt en pause, og lagde hans frie hånd ind i munden på ham, og med en hårdt tryk klemte han tungen til mos, men så længe der ikke gik hul, men den bare var klemt i stykker kom der intet blod. Alex prøvede at skrige med det gjorer bare ondt, og der kom ingen lyd ud. Rafael tog hånden ud af munden på ham, og forsatte med at snakke. "Når du kommer ind i efterlivet, vil du se floden styx, og en mand vil komme og tilbyde dig at sejle dig over floden, men han vil opdage du er et tomt kar uden sjæl, og han vil efterlade dig, du vil stå alene i et tomt landskab forevigt, og overtiden vil du føle sult, men kan intet spise, du vil blive træt, men ikke kunne sove, du vil tørste, men drikker du af floden, vil du kun blive mere tørstig, du vil gispe efter luft, men der ingen at indånde, du vil tigge om at dø, men ingen høre dig, og mens du lider på denne måde, vil verden her glemme dig, din kød vil forsvinde, dit liv vil være lige meget, alle de gode ting du har gjort vil blive glemt, og hvis folk kendte til din skæbne, ville de få en dårlig smag i munden, indtil dagen efter, hvor de ikke giver dig en tanke" Rafael drejet hoved mod Meriko, "det er nogen fine ting du har med, hvad vil du gøre først min søde?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sikke en smuk havn! // Abaddon // Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en smuk havn! // Abaddon //   Sikke en smuk havn! // Abaddon // Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sikke en smuk havn! // Abaddon //
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Havn tur - Privat Fellix.
» Solnedgangen er smuk (Ray)
» Månen er så.. smuk
» Smuk udsigt (Evie)
» smuk natte himmel xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: