Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

forsent ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:30

"ikke så godt, du kan bare gå og sove igen hvis det er" sagde han
og smilte til hende, mens han blev ved med at se fra hendes mag og op til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:31

Rose rystede på hovedet "Nejh. Jeg vil gerne blive oppe" sagde hun og spiste så videre og så Morgan ind i øjnene med et muntert smil.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:34

"bestemmer du selv" sagde han
uden at fjerne sit blik, han så næsten stift på hende
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:35

Rose gumlede løs og så hvordan Morgan så på hende. Hun lagde hovedet let på skrå, men sagde intet.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:40

"smager det godt ?" hviskede han
og kunne ikke lade være med at se på hende selv om han prøvede
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:41

Rose nikkede og sank maden "Jo tak" sagde hun og smilte taknemmeligt til ham og spiste resten op.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:43

"lyder jo godt" sagde han
og smilte stolt til hende, selv om han jo ikke ligefrem selv havde lavet det
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:48

Rose sank det sidste og lændte sig tilbage i stolen og så Morgan ind i øjnene og smilte muntert "Tak for morgenmad, Morgan. Det var sødt af dig at tænke på mig" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:53

"det var så lidt, det var sjovt" sagde han
og rejste sig op og gik hen til hende og så ned på hende
"vil du sidde der altid ?" spurgte han om
og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:54

Rose så lidt på ham og trak så på skuldrene "Det ved jeg ikke helt. Hvorfor? Syntes du da at jeg skal rejse mig?" spurgte hun muntert og smilte op til ham.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:58

Morgan nikkede
"ja for så slipper jeg sætte mig på knæ" sagde han
og smilte ned til hende, da han gerne ville holde om hende
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:59

Rose grinte et lavmælt, men muntert grin og rejste sig op og så ham ind i øjnene og stillede sig tæt på ham.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:05

Morgan så ned på hende og lag sine hænder på hendes kinde og kyssede hende blidt på munden
"dygtig" hviskede han
mens hans læber stadig rørte hendes
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:07

Rose strøg nogle få fingre over hans ene hånd som var ved hendes kind. Hun så lidt drømmende ud og gengældte kysset og smilte derefter kærligt til ham.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:11

Morgan så ned på hende og slap kysset efter et stykke tid
"skal jeg følge dig hjem ? hvis du vil hjem ?" spurgte han om
og tænkte lidt over det
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:13

Rose så lidt på ham og bed sig tænkende i underlæben "Jeg ville gerne blive her hos dig" hviskede hun og så ham ind i øjnene "Men det kommer an på om du vil have mig her" sagde hun og smilte skævt.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:18

Morgan drillede hende lidt med at ligne en der tænkte
"self vil jeg havde du bliver, men skal vi så ikke tage op i min lejlighed ?" spurgte han om
og bed sig lidt i læben, mens han bare så koldt ned på hende
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:19

Rose så at han så koldt ned på hende og prøvede på at ignorere det. Hun tænkte lidt og nikkede så "Det kan vi godt" sagde hun og smilte svagt.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:25

Morgan nikkede
"selv om det kan være farligt" sagde han
og tog hende i hånden, inden han begynde at gå hen mod døren. og smilte lidt i mens
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:26

Rose vidste godt at det kunne være farligt "Det ved jeg godt.. Men jeg stoler på dig" sagde hun og fulgte med ham og smilte muntert.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:30

Morgan nikkede og låste døren op, han tog fat i hendes arm og kastede hende om på ryggen
"hold godt fast" sagde han
og kunne godt lugte flokken, men tog sig ikke af det når han satte i vampyr løb. han løb alt hvad han kunne hen til en gyde og hoppede op på et tag, han så sig omkring mens han løb videre. det så ud til at de ikke var blevet opdaget, han løb alt hvad han kunne og stoppede lidt efter op på en bygning. han tog en dyb indånding inden han hoppede ned i en gyde, han satte hende ned på jorden. han tog hende i hånden og begynde at gå hen til en dør, han åbnede den og begynde at gå op at en nogle trapper. han stoppede op foran en dør og fumlede lidt med at finde sine nøgler frem i lommen
"her bor jeg" sagde han
og smilte lidt
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:33

Da de var kommet udenfor igen åndede Rose lettet op. Hun smilte lidt og blev derefter slynget op på Morgans ryg. Hun klamrede sig ind til ham og kunne mærke vinden mod hendes ansigt og nød det lidt. Da de stoppede og hun var kommet af hans ryg, smilede hun da han tog fat i hendes hånd. Hun fulgte glad med op til hans lejlighed. Hun strøg nogle fingre fra sin frie hånd gennem sit hår og så sig smilende omkring i lejligheden og nikkede "Her er flot" sagde hun og lod blikket gå op på Morgan og smilte til ham.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:39

Morgan nikkede og smed sine sko og jakke. det var en lang og lys gang, hvor tingene stod hvor de skulle stå. der var 3 dørene i gangen. han gik hen til en af dørene efter han havde lukkede hoveddøren efter dem, han åbnede døren til stuen. hans stue så ud som i gamle dage, med gamle møbler mens han væge var sorte.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:41

Rose havde sat sine ballerina sko i gangen og fulgte efter Morgan. Hun så ind i stuen og så på tingene "Woow! Det er lang tid siden jeg har set sår'n nogle slags møbler" sagde hun og smilte over de gamle møbler. De fik hende til at føle sig som hjemme. Hun elskede sår'n nogle slags møbler og savnede den tid hvor de var overalt.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:46

Morgan nikkede
"det var gode tider" sagde han
og gik ind og satte sig over i en af sofa'erne, og vende sit blik mod hende
"de tider vil altid være den bedste" sagde han
og vende sit blik rundt i sin stue
Sponsoreret inhold

forsent ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 8 Icon_minitime

forsent ?
Tilbage til toppen