Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

forsent ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:39

"jeg ved ikke hvad du snakker om" snerrede han
og lag sig tilbage i sofa'en og gav et suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:40

"Nejh det gør du jo ikk" sukkede hun og blev ved med at se væk og rystede på hovedet af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:42

Morgan lukkede sine øjne i
"undskyld fordi jeg er den jeg er" snerrede han
og gav der efter et suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:51

Rose lod sit blik gå halvt over på ham "tjaah.. Jeg vidste jo godt at du altid ville være så kold" sagde hun i en ulæselig tone.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:55

"nemlig" sagde han
og rejse sig op og gik over til hende uden at åbne sine øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:56

Roses blik gik ikk fra ham da han gik over mod hende. Hun flyttede sig ikke og hendes blik var stadig rolige. Hun blev stående hvor hun og blev ved med at have sine arme over kors.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:03

Morgan lag sine hænder på hendes arme, uden at åbne sine øjne
"sur" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:04

Rose så op på hans lukkede øjenlåg og smilte skævt "Nejh.. Det er dig som er sur" hviskede hun og lagde sine arme ned langs siden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:05

"jeg er ikke sur" hviskede han
og kyssede hende så godt han kunne på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:06

"Hva er du så?" hviskede hun ind i hans ene øre da han kyssede hende på hendes kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:16

"ved ikke" hviskede han
og gav et suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:19

Rose strøg nogle fingre over hans ene kind og smilte svagt "Burde du ikk vide det?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:29

Morgan rystede på hovedet
"nej det er bedst sådan" hviskede han
han åbnede ikke sine øjne, da han ikke kunne lide det hun havde sagt før om hans øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:31

Rose så på hans lukkede øjenlåg. Hun lod sin ene pegefinger glide ganske blidt over hans øjenlåg "Åben nu øjnene" hviskede hun og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:46

Morgan lod sine øjne være lukkede og rystede let på hovedet
"nej" hviskede han
og tog blidt fat i hendes håndled, og gav et lille suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:47

"Undskyld det jeg sagde omkring dine øjne" sagde hun og lød ked over det "Og lad nu vær med at sukke så meget" hviskede hun og lod sit blik gå ned på hendes håndled som Morgan havde taget fat i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 07:06

"du får mig ikke til at åbne dem igen" sagde han bestemt
og nikkede bare, og gav et lille lydløst suk fra sig, da han ikke kunne lade være
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 07:45

"Hvorfor ikk?" spurgte hun og strøg bare sine fingre over hans kind og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 09:25

"du kan ikke lide den måde jeg kigger på, så kan det jo være ligemeget om jeg åbner dem" sagde han
og bed sig let i læben og pressede sin kind mod hendes fingere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 09:27

Rose så lidt på ham og smilte så skævt. Hun lod sin anden hånd gå op til hans anden kind og lod dem ligge stille på hans kinder. Hun trak hans hoved ned til hendes ansigt "Undskyld, Morgan.. Jeg mente det ikk" hviskede hun ind i hans øre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 12:43

"undskyld er bare et lille ord, uden betydning" hviskede han tilbage
og tog fat i hendes anden håndled den anden hånd, så han havde fat i begge hendes håndled. sådan kunne han bedst lide det da så viste han hvor hun var henne, han kyssede hende i håret og smilte svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 23:54

"Hva skal jeg da gøre for at du åbner dine øjne og ser på mig?" hviskede hun og prøvede ikk at få sine håndled til sig. Hun så op på ham og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 03:58

"det ved jeg ikke, det tror jeg ikke du kan" hviskede han
og lod sine øjne være lukkede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:02

"Det var ærgeligt" hviskede hun og stillede sig langsomt op på tæer og lod sine læber stryge over hans hage "Jeg ville nu gerne have dig til at se på mig" sagde hun og stillede sig på flad fod igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:25

"hvorfor ?" hviskede han
og lod hende bare gøre det
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 14 Icon_minitime

forsent ?
Tilbage til toppen 
Side 14 af 21Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-