Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

forsent ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:45

Rose så ind i Morgans øjne med et roligt blik "Du skal sige til.. Hvis du ikk kan holde det ud" hviskede hun og hev hans bukser hurtigt af og kastede dem væk. Hun smilte skævt "Jeg vil ikk blive sur hvis du virkelig har lyst til at bide mig" hviskede hun og kyssede ham på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:47

"Rose jeg klare mig" sagde han hurtigt
og løftede hende op i en arm og hev hurtigt hende trusser af mens han smilte stort, han satte hende stille ned i sit skød igen
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:50

Rose nikkede "Det ved jeg godt" sagde hun og smilte til ham. Hun hev hans boxershorts langsomt af og smilte stadig.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:53

Morgan bed sig hårdt i læben, da hun gjort det så langsomt. han så hen på hende og smilte lidt
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:56

Rose så på Morgan og smilte stadig "Ikk bid i din læbe Morgan" hviskede hun og kyssede ham på hagen. Hun havde kastet hans boxershorts væk ligesom hans bukser og nød nu at have sin nøgne hud mod hans.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:04

Morgan nikkede og slap hurtigt sin læbe, han kyssede hende blidt på munden. mens han førte sig stille op i hende
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:07

Rose lagde sine hænder på hans brystkasse og lavede et lille støn da hun kunne mærke at han var gået op i hende. Hun lukkede øjnene på klem og holdt deres kys.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:35

Morgan kyssede hende tilbage og nød det
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:37

Rose kyssede ham lidt dybere og nød at være sammen med ham på denne måde.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:46

Morgan tog fat i hendes lår og begynde at bevæge hende op og ned, mens han bare blev ved med at kysse hende
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:48

Rose stønnede lavmælt og gengældte kyssene og lagde sine varme hænder på hans brystkasse.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:54

Morgan smilte da han hørte hendes støn
"lyder til du kan lide det" hviskede han
og begynde at kysse hende igen men vådt
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:57

Rose nød det virkelig og gengældte kysset og nussede ham på brystkassen.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 11:06

Morgan gjorte så hun bevægede sig hurtigere og kunne ikke holde sine støn tilbage, men ville heller ikke stoppede med at kyssede hende
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 11:09

Rose prøvede at kvæle stønnende og blev ved med at kysse Morgan. Hun strøg sine hænder fra hans brystkasse ned til hans sider og kørte dem op og ned der.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 11:16

Morgan smilte til hende og blev ved med at kysse hende, mens han bare bevægede hende hurtigere og hurtigere, mens han stønnede lidt
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 11:19

Rose så Morgan ind i øjnene og lod sin tunge komme med i kysset. Hun blev ved med at nusse ham op og ned af hans sider og stønnede lidt højere.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 11:23

Morgan stoppede lidt efter med at gøre det hurtigere, da han ikke ville gøre det for hurtigt da han ikke viste hvor meget hun kunne holde til. han blev bare ved med at kysse hende og smilte stadig. han stønnede lidt højere
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 11:26

Rose trak sine læber væk fra hans og bed sig hårdt i underlæben da hun kom. Hun knyttede sine hænder og trak sig langsomt væk fra ham. Hun trak vejret lidt forpustet og blev ved med at bide sig i underlæben.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 11:30

Morgan så på hende og lag sit hoved på skrå, da han syntes selv at hun var hurtig
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 11:31

Rose syntes oss at hun havde været hurtig. Hun lagde sit hoved mod hans kolde brystkasse og sukkede "Undskyld" hviskede hun. Hun vidste ikke hvorfor hun sagde undskyld, men det gjorde hun altså. Hun lagde langsomt armene omkring ham og åbnede øjnene og så op på ham.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 11:47

Morgan så lidt skuffet på hende
"det er okay" hviskede han
og bed sig lidt i læben og prøvede at smile
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 11:49

Rose så op på Morgan og så at han så skuffet ud. Hun sukkede og kravlede op fra ham og gik over og tog hurtigt sit undertøj på "Du er skuffet.. Det er ikke okay" sagde hun betuttet og så lidt på Morgan og gik så hen og samlede sin kjole op og sukkede igen "Jeg burde gå" mumlede hun og så på døren ud til.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 11:58

Morgan rystede på hovedet
"jeg overlever" sagde han
og tog hurtigt sine boxer og fumlede lidt med sin bukser
"Rose, kan du ikke forstå hvad jeg sagde til dig før.. du kan ikke gå ud" mumlede han
og lukkede sine bukser, selv om hans bukser bugte ud. han så lidt på det og bed sig i læben, inden han gik hen til hende uden at røre hende
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 12:02

Rose så op på Morgan og tog sin kjole på "Jeg ved godt at du sagde at jeg ikke må gå ud.. Men hva har du tænkt dig Morgan? Helt ærligt.. Jeg kan ikke blive her for evigt" sagde hun og gik over mod døren.
Sponsoreret inhold

forsent ? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 5 Icon_minitime

forsent ?
Tilbage til toppen 
Side 5 af 21Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: