| forsent ? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 04:56 | |
| Morgan mærkede at hun fjernede sit hoved, han slap taget i sine lår lidt. men ikke meget da hun stadig var tæt på ham, men det ville han jo helst ikke vise selv om det var svært for ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 04:57 | |
| Rose så lidt spørgende på ham "Er der noget galt, Morgan?" spurgte hun da han så lidt anstrengt ud og tog sin hånd til sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 05:02 | |
| Morgan bed sig hårdt i læben og rystede på hovedet, han åbnede sine øjne og så på hende. og mærkede at hun ikke var så tæt på ham igen, han slappede hurtigt af igen. han gav et suk fra sig og slap sin læbe, og ønskede at han kunne klare at være så tæt på folk. uden at det betød at man skulle havde sex, men det var så svært for ham. da han mente at det betød at man skulle føle nået for at gøre det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 09:53 | |
| Rose så lidt på ham, men gav ham så et muntert klap på den ene skulder og ville ikke gøre noget så han blev så anspændt igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:02 | |
| "undskyld" hviskede han og bed sig hårdt i læben, da han ikke var sikker på hvad han ellers skulle sige |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:03 | |
| Rose smilte over Morgan og rystede på hovedet "Det gør overhovedet ikk noget" forsikrede hun ham om og satte sig lidt væk fra ham, men var dog stadig lidt tæt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:08 | |
| Morgan nikkede "jeg har det meget letter ved folk jeg skal bide eller havde sex med" sagde han og vende sit blik mod hende og smilte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:09 | |
| Rose nikkede og smilte til ham "Det forstår jeg godt" sagde hun og så ham ind i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:13 | |
| Morgan lag tøvende sin hånd i hendes skød "men vi kan starte et sted, og ikke starte midt i det hele" sagde han og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:14 | |
| Rose tænkte lidt over dette og nikkede så "Okay. Det kan vi vel godt" sagde hun og strøg nogle fingre gennem hans hår med et muntert smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:18 | |
| Morgan så hen på hende og så derefter ned på sin hånd "mente at du kunne holde mig i hånden" sagde han og bed sig let i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:19 | |
| Rose smilte og skulle sår'n set bare have sine hænder til at lave et eller andet. Hun havde en irriteret vane med at hun skulle have den i gang næsten hele tiden. Hun tog forsigtigt fat i hans hånd og ignorerede kulden som var i den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:24 | |
| Morgan bed sig hårdt i læben, og var ikke vild med det. han prøvede at slappe af "sige nået" hviskede han da det måske ville hjælpe at snakke lidt, så han kunne slappe af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:28 | |
| Rose tænkte lidt over hva hun skulle sige og så lidt koncentreret ud "Hmm.." mumlede hun og vidste så hva de skulle snakke om "Tror du ikke at de der mænd ville kunne finde frem til din lejlighed?" spurgte hun og så på Morgan og lagde hovedet let på skrå. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:35 | |
| Morgan nikkede "ja det kunne de nok, det var derfor jeg ikke tog dig her op i går" sagde han og smilte lidt til hende "men chancen for at de kommer er stadig stor" svarede han og gav et suk fra sig, han havde næsten glemt at han holde hende i hånden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:37 | |
| Rose nikkede "De er ikke særlig behagelige. Forstår godt hvorfor du undgår dem" sagde hun og så lidt væk fra ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:50 | |
| Morgan rystede på hovedet "du forstå der ikke, jeg var en del af dem" sagde han og bed sig let i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 10:53 | |
| Rose blinkede lidt og så så ned på ham igen "Okaay.. Den lille detalje undlod du at fortælle mig" sagde hun og så ham ind i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:02 | |
| Morgan nikkede "det er fordi jeg ikke er glad for at snakke om det" svarede han og gav hendes hånd et lille klem uden at tænke over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:04 | |
| Rose sukkede igen og så ned på deres hænder og gav et kærligt klem tilbage og så ind i Morgans øjne "Jeg ved godt du ikk ka li at snakke om din fortid" sagde hun og snakkede så ikk mer om det og lod blikket gå væk fra hans. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:08 | |
| Morgan nikkede "tak" svarede han og så ned på deres hænder, han mærkede at han blev urolig igen "snak snak" peb han og lukkede sine øjne hårdt i igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:11 | |
| Rose smilte og så tilbage på Morgan "Hmm.. Hvordan kan det være at du gerne vil have at jeg bli'r hos dig?" spurgte hun nysgerrigt og så ned på hans lukkede øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:15 | |
| "ved ikke, har da ikke sagt du skulle gå ?" sagde han og tænkte lidt over det, da han ikke helt kan huske hvad han havde sagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:17 | |
| Rose så lidt på ham og trak på skuldrene "Jo.. Du har sagt at jeg gerne må gå, men du har oss sagt at du gerne vil have at jeg blir" sagde hun og så ned på den hånd som Morgan ikk havde fat i. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:20 | |
| Morgan tænkte lidt over det og nikkede "okay" sagde han og havde ikke lyst til at svare på det |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: forsent ? | |
| |
|
| |
| forsent ? | |
|