Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

forsent ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:15

Morgan lod hende bare gøre hvad hun ville, han blev bare ved med at kysse hende og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:19

Hun åbnede langsomt øjnene og så på ham. Hun bed ham blidt i underlæben før at hun trak sine læber væk fra hans, men dog kun et par få centimeter. Hun så ham dybt ind i øjnene og lagde begge sine hænder der hvor det gik fra at være hals til skuldre så hun havde en hånd på hver sin side.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:31

Morgan lag sit hoved på skrå og åbnede sine øjne langsomt og så på hende
"du vinder" hviskede han
og hentydet til sine øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:32

"Det var godt" hviskede hun og var glad for at han havde ladet hende vinde "Jeg plejer nu oss altid at vinde diskussioner" sagde hun og grinte lavmælt og lagde hovedet let på skrå og betragtede ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:38

Morgan så ned på hende
"jamen så skal du jo ikke vinde" sagde han drillende
han lukkede sine øjne hurtigt i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:40

"Neeeejh!" peb hun og så på hans lukkede øjenlåg og skød så underlæben frem "fint" mumlede hun og spillede sur. Hun gik væk fra dørkarmen og så lidt på ham "Sig til når du vil se på mig" sagde hun muntert og gik ud i køkkenet og satte sig på køkkenbordet hvor han oss havde siddet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:03

Morgan blev stående lidt, og gik ind i sit soveværelse så godt han kunne. han rodet lidt i sit skab så der faldt en masse tøj ud, han tog et øjebind frem og tog det på. så gik han så godt han kunne ind i stuen og fald over et bord
"for satan da" mumlede han surt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:05

Rose grinte lavmælt over ham "Er du okay, Morgan?" spurgte hun da hun havde hørt at han var faldet. Hun sprang ned fra køkkenbordet og gik langsomt ind i stuen og så på bordet og hen på Morgan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:20

"jeg har det fint, ved ikke med bordet" sagde han
og rørte sig frem til det, og var stadig ikke sikker på hvordan det så ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:23

Rose smilte over ham og rystede på hovedet "Du er squ da lidt af en idiot" mumlede hun drillende og gik over og så ned på ham "Hvorfor pokker har du da oss taget sår'n noget på?" spurgte hun og satte sig på hug og strøg en finger over øjenbindet han havde på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:29

"så er jeg sikker på du ikke kan se mine øjne" hviskede han
og tog blidt fat i hendes hånd, han bed sig let i læben og smilte
"har bordet det godt ?" hviskede han
da han stadig ikke var sikker på hvordan det så ud, han vende sit hoved hen mod hende
"det er et stykke tid siden jeg har prøvet dette før, sidste gang var et par år siden når jeg var i banden" sagde han
og overvejet om han skulle lære sig det igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:32

Rose så lidt på ham og mumlede lavmælt "Idiot" og så så hen på bordet. Det stod ikk hvor det plejede, men hendes hurtige undersøgende blik kunne ikk rigtig opfange at det var gået i smadder. Hun så tilbage på ham "Bordet har det fint" sagde hun og så på øjebindet "Tag det nu af.. Førd du ødelægger et eller andet" sagde hun og kunne jo ikk rigtig bruge den der 'før du kommer til skade'. Han ville sikkert ikk komme særlig meget til skade hvis han gik ind i noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:35

Morgan rystede på hovedet
"jeg skal bare lære og bruge alt andet end synet... igen" hviskede han
og tog en dyb indånding, og rejste sig op
"vil du havde nået og drikke ?" spurgte han om
så han kunne prøve at se hvis han kunne huske hvordan man gjorte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:37

Hun sukkede og rejste sig op "Bare giv mig noget vand" sagde hun og så på ham og glædede sig egentlig lidt til at se hvordan han klarede det her. Hun lagde armene over kors og glædede sig lidt til at se hvilke ting han ville ødelægge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:48

"okay,, du skal være helt stille" hviskede han
og tog en dyb indånding
*Morgan husk.. husk* tænkte han
han tog et lidt halv hårdt skridt frem, og begynde derefter elegant at gå ud i køkkenet. han stoppede op og tænkte sig lidt mere op, og gik lige frem han stoppede op stoppede op før han ramte køkkenbordet. han åbnede overskabet og tog et glas frem og lukkede det efter sig, så gik han et par skridt til siden og åbnede for vandhanen og hælde nået vand i glasset så vende han sig om og gik elegant ind i stuen igen
"her" sagde han
og rakte glasset ud i luften
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:50

Rose så lidt på glasset og tog det langsomt ud af hans hænder "Wooow! Jeg er imponeret" sagde hun muntert og så ned på glasset. Hun tog en lille tår af vandet og så så op på Morgan igen "Men du burde stadig tage det der af og åbne øjnene" mumlede hun og strøg nogle fingre gennem sit hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:55

Morgan rystede på hovedet
"dette er sjover" sagde han
og gik helt tæt på hende og smilte stort af hende, da han bedre kunne lide at ikke se
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:56

Rose smilte og gik lidt væk "Fint.. Prøv at find mig med det der på. Det skal nok blive sjovt." sagde hun og gik med hurtige og lette skridt forbi ham og grinte lavmælt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:00

"okay,, så sige til når jeg skal så bliver jeg stående" sagde han
og lag sine arme over kors
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:03

Hun smilte og så sig lidt omkring i lejligheden. Hun skulle finde et trangt sted. Hun gik med lette skridt rundt og så sig lidt tænkende om. Hun sukkede og trak på skuldrene og vidste ikk rigtig hvor hun skulle gemme sig. Hun stod lidt i køkkenet og tænkte og tænkte sår'n set bare at blive stående og så flytte sig når han kom for tæt på. Hun nikkede og ville ikke gemme sig nogle dumme steder for ham "Du må gerne prøve at komme og finde mig nu!" kaldte hun ind til ham og lændte sig lidt op af køkkenbordet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:05

Morgan smilte og vende sig om og kunne høre hvor hendes stemme kom fra, han gik elegant ud i køkkenet og tog en dyb indånding. han gik langsomt hen mod hende og smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:06

Hun så lidt på ham og gik hurtigt over i den anden side af rummet fra ham. Hun begravede sine hænder i sine lommer og betragtede ham med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:10

Morgan vende sig om og gik efter hende
"du må ikke rykke på dig" sagde han
og tog hurtigt fat i hendes arm, den anden lag han på hendes kind og kyssede hende blidt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:17

Hun smilte og gengældte kysset hurtgt og så på ham "jamen så er der jo ingen sjov i det" beklagede hun sig og lagde hovedet let på skrå.

// Skal i seng. Sees!//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:18

"jeg behøver jo ikke se hvor at finde dig" hviskede han
og begynde at kysse hende igen
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 16 Icon_minitime

forsent ?
Tilbage til toppen 
Side 16 af 21Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-