| forsent ? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 04:27 | |
| Hun trak på skuldrene "Det ved jeg ikke" sagde hun og så op på ham "Det er rart at snakke med en som har åbne øjne" hun smilte og så så ned på sine håndled som han stadig havde fat i. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 04:30 | |
| "ja men ikke når folk ser forkert på en" sagde han og kyssede hende blidt på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 04:32 | |
| Hun trak langsomt sine læber væk fra hans og rystede på hovedet "Du ser ikk forkert på mig.." mumlede hun og tænkte lidt "Det er bare de kolde blikke du giver mig.. Jeg tror bare at du ikk ka li mig" sagde hun og så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 04:41 | |
| "men jeg kan jo ikke lave om på det,, jeg kigger på alle på den samme måde" sagde han han åbnede sine øjne lidt, men ikke meget. men nok til at man kunne se lidt af det røde i hans øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 04:43 | |
| Hun smilte da hun kunne se lidt af hans røde øjne "Det burde jeg vel oss have haft vidst. Undskyld, at jeg sagde det" sagde hun og lod sine fingre stryge over hans kind. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 05:06 | |
| Morgan så efter hende hånd "jepp,, blikket i mine øjne forandre sig ikke ligemeget hvad jeg gør" hviskede han og lod sin hånd glide op til hendes hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 05:07 | |
| Hun så på ham og tog sin hånd væk fra hans ansigt og smilte lidt. Hun så ned i jorden "Tjah.. Jeg ville blive glad hvis du åbner dine øjne og ser på mig. Jeg lover at jeg ikke vil blive sur på dig igen" hviskede hun, men vidste dog ikk om hvorvidt hun kunne holde det løfte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 05:46 | |
| "vi ved jo begge at du ikke kan holde det" hviskede han han rystede på hovedet, da han ikke havde lyst til at åbne sine øjne helt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 05:47 | |
| Hun smilte og lændte sig helt op af dørkarmen som var lige bag hende "Jeg kunne forsøge.. Det er bedre end ingenting" sagde hun og så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 05:56 | |
| Morgan tænkte lidt over det "hvis jeg får et kys så kan vi diskuter om jeg skal åbne mine øjne eller ej efter" sagde han og tog sit hoved hen mod hendes |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 05:58 | |
| Rose smilte svagt "Et kys?" hviskede hun og lod sine læber møde hans i et blidt kys. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 06:09 | |
| Morgan kyssede hende blidt tilbage og lukkede sine øjne i, han slap lidt efter kysset og åbnede sine øjne "tak" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 06:10 | |
| Rose så ind i hans øjne og var glad for at se at han havde åbnet dem "Det var så lidt" hviskede hun og smilte et varmt og venligt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 06:26 | |
| Morgan tænkte over det og lukkede sine øjne i igen "når ja vi skulle diskuter det" sagde han og lag sine arme over kors |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 07:34 | |
| Hun smilte over ham og trak på skuldrene "Hvis du virkelig vil begynde at diskutere med mig" mumlede hun og lagde sine hænder ved hans brystkasse og betragtede sine hænder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 07:50 | |
| han lag blidt sine hænder på hendes og gik lidt tætter på hende "ved ikke helt" hviskede han og lod sin ene hånd glide fra hendes hånd til hendes arm og videre op på hendes kind, han rykkede let sit hoved tætter på hende og kyssede hende ømt på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 08:19 | |
| Hun lukkede øjnene let i da han kyssede hende. Hun gengældte kysset og knyttede hænderne blidt sammen så hun havde et greb i hans trøje. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 08:40 | |
| Morgan pressede sig ind til hende og blev bare ved med at kysse hende, han lod sin anden hånd glide ned til hendes håndled og tog blidt fat i den |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 08:42 | |
| Da hun kunne mærke Morgans fingre omkring sit håndled gav hun langsomt slip fra hans trøje med den hånd, men havde stadig et greb med den anden hånd. Hun kyssede ham og nød hans læber mod hendes. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 08:50 | |
| Morgan lag blidt hendes hånd i sin nakke og lod sin anden glide ned fra hendes arm og rundt om livet på hende, han blev bare ved med at kysse hende og nød det meget |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 08:53 | |
| Hun nussede ham i nakken og holdt sig blidt ind til ham. Hun åbnede øjnene og så op på hans ansigt. Hun kyssede ham lidt mere dybt og havde stadig et greb i hans trøje som hun langsomt stramte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 08:56 | |
| Morgan blev bare ved og puffede hende lidt mere op af dørkarmen, han blev bare ved med at kysse hende og ville ikke stoppe |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 08:59 | |
| Hun kunne mærke dørkarmen mod sin ryg og trak ham helt ind til sig. Hun lukkede øjnene igen og kyssede ham længe. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 09:02 | |
| han lod sin hånd glide ned fra livet på hende og ned på hendes lår, han gjorte kysset lidt vildere og nød det meget |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tors 07 Jan 2010, 09:06 | |
| Hun sukkede glad og gav slip på hans trøje og lod sin ene hånd stryge ned og legede lidt med hans buksekant. Hun nød at kysse ham og var glad for at han havde tilgivet hende. Han havde virket så sur. Hun gengældte kysset og lagde sin anden hånd ved hans hals og nussede ham der. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: forsent ? | |
| |
|
| |
| forsent ? | |
|