Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

forsent ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 22:37

Hun sukkede over ham og holdt kysset og tog blidt fat i hans trøje og hev ham ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:28

han gik et lille chok, og blev bare ved med at kysse hende
"din duft" hviskede han
og hentydet til at han kunne finde hende ved hendes duft
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:30

Rose smilte og trak sine læber lidt væk "Vil vædde med at du ikk ka finde mig hvis du ikke kunne lugte mig" hviskede hun og så op på øjebindet og havde stadig et greb i hans trøje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:56

"jov det kan jeg vel godt" sagde han
og begynde at kysse hende igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:58

"klart" hviskede hun mod kysset og lukkede øjnene let i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 04:06

"mmrh" sagde han
og kyssede hende bare ømt tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 04:07

Hun slap langsomt sit greb i hans trøje og lagde armene omkring hans nakke. Hun holdt kysset og nød hans nærvær og bare stå der sammen med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 04:28

han lag stille sine arme omkring livet på hende, og blev bare ved med at kysse hende. og nød det på en måde også, han tænkt ikke så meget over at hun var en engel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 04:30

Hun holdt sig blidt ind til ham og kyssede ham og trak så sit ansigt et par få centimeter tilbage "Vil du ikk nok tage det der øjebind af?" spurgte hun og strøg sin ene pegefinger over øjebindet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 04:47

Morgan smilte og mærkede hendes finger mod sig
"nej, men det betyder jo ikke at du ikke må" hviskede han
og rykkede sit hoved mod hendes igen og begynde at kysse hende igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 04:50

Hendes opmærksomhed røg væk fra øjebindet da hun kunne mærke Morgans læber mod sine igen. Hun havde stadig sine hænder ved hans ansigt og lod sine tommelfingre køre rundt i cirkler ved hans kinder og gengældte kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 04:54

han blev bare ved med at kysse hende og nød det
"ville du ikke havdet af" hviskede han
mens hans læber stadig rørte hendes, han begynde at kysse hende igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 04:56

"Joh, men lover du så at jeg ville se dine øjne hvis jeg tager det af?" spurgte hun "Jeg vil bare se dit blik på mig.. Jeg savner det lidt" hun smilte og bed ham drillende i underlæben og lod sin ene hånd gå op og pillede lidt ved kanten af øjenbindet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 05:02

"ja, du må godt se dem lidt.. du savner det ?" hviskede han
og kyssede hende så godt han kunne

//jeg logger//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 05:04

"Jah" hviskede hun og kyssede ham tilbage. Hun så op på ham og hev langsomt øjebindet af.

// Oka. Sees!//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 06:51

Morgan klappede lidt med øjnene da lyset var ret skarpt i hans øjne, han kyssede hende bare tilbage. og åbnede langsomt sine øjne og så ned på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 06:52

Hun smilte op til ham og gengældte kysset og lagde sine hænder ved hans skuldre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:04

"er du glad nu ?" hviskede han
og havde det svært med at holde sine øjne åbne af lyset, han blev bare ved med at kysse hende og smilte imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:06

Hun så ham ind i øjnene og nikkede "Det er jeg" hviskede hun "Jeg sagde jo at jeg altid vandt diskussioner" hviskede hun og hentydede til deres diskussion om hvorvidt han skulle åbne øjnene eller ej. Hun strøg nogle fingre gennem sit hår med sin ene hånd og kyssede ham blidt på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:09

Morgan rystede på hovedet
"jeg kan godt lukke dem i igen" sagde han
og lag sine arme over kors, og rykkede sit hoved væk fra hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:12

Rose sukkede og lagde oss selv armene over kors og grinte så lavmælt over ham "Du er da lidt barnlig, Morgan" sagde hun og så op på ham "Men hvis du så gerne vil gøre det må du vel godt.." sagde hun og sagde ikke mer, men man kunne høre på hendes tone at hun skulle til at sige '.. Men der er konsekvenser'..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:15

Morgan lukkede langsomt sine øjne i
"ja måske,, men skal jo være på ligevægt med dig" hviskede han
og kyssede hende på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:17

Hun lagde sin hånd mellem hans læber og sin kind og skubbede ham langsomt væk "Hvis du ikk vil se på mig.. Må du heller ikk kysse mig" sagde hun og vendte sig langsomt om så hun havde ryggen mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:29

Morgan smilte lidt og åbnede sine øjne lidt, han lag let sine arme om hende og kyssede hende blidt i nakken
"årh hold op" hviskede han
og blev bare ved med at kysse hende, mens han lukkede sine øjne i igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:54

Hun slappede af i hans arme og lod sit hoved vende ned mod jorden da han begyndte at kysse hende i nakken "Neejh.. Jeg vil ikk. Alle ting her i livet har konsekvenser" sagde hun og prøvede at vifte ham væk.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 17 Icon_minitime

forsent ?
Tilbage til toppen 
Side 17 af 21Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: