Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

forsent ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 08:17

Morgan lo lidt og rystede let på hovedet
"nej det er ikke rigtigt" hviskede han
og blev bare let ved med at kysse hende i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 08:20

"Måske ikk.. Men det er der altså med mig" hviskede hun og rakte langsomt en hånd om bag sit hoved og strøg nogle fingre over hans ene kind
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 08:33

"så tving mig til at stoppe" hviskede han
og blev bare ved med at kysse hende ømt i nakken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 08:36

"Mmm.." mumlede hun og ville næsten ikk gå væk fra ham, men tvang sig så til at bryde sig fri fra hans greb omkring hende og vendte sig om mod ham og grinte lavmælt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 08:57

Morgan tog hurtigt fat i hendes kæbe, og begynde at kysse hende ømt på munden. uden at åbne sine øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 08:59

Hun tog langsomt fat i hans håndled og hev sit ansigt fri og så på ham "Hvis du vil kysse mig ska du åbne øjnene" sagde hun og så på hans lukkede øjenlåg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 09:05

Morgan rystede på hovedet
"hold nu op" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 09:06

"Nej!" sagde hun stædigt og grinte lavmælt "Du ved hvad du skal gøre" sagde hun og vendte langsomt ryggen til ham og begyndte at gå væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 09:19

"kom nu tilbage" hviskede han
og gik efter hende så godt kan kunne uden at gå ind i nået
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 09:22

"Åben øjnene og så vil jeg" sagde hun og da hun stod en armslængde fra ham, pustede hun ham drillende ind i ansigtet og gik så nogle skridt væk fra ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 09:33

Morgan rystede på hovedet
"jeg har ikke lyst" sagde han
og lag sine arme over kors og stoppede op
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 09:35

Hun stoppede oss op og grinte lavmælt over at han var så barnlig igen. Hun gik næsten lydløst over til ham og strøg nogle fingre op af hans ene arm "Stakkels dig, Morgan" sagde hun og kyssede ham på hagen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 09:40

Morgan nikkede langsomt
"jepp det er synd for mig" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 10:19

"Jah jeg er bare så ond ved dig" hviskede hun og begyndte at kysse ham ømt på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 11:06

"mmrh" hviskede han
og strakte sin hals så hun bedre kunne komme til
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 04:15

Hun blev ved med at kysse ham "Men hvornår vil du så åbne øjnene" hviskede hun ind mod hans hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 07:04

"når du siger at jeg vinder" hviskede han
og bed sig let i læben og nød det meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 08:00

Rose smilte og lagde armene omkring hans nakke "Aldrig" hviskede hun og gav ham et stort kram.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 08:05

"så får vi ikke set mine øjne igen" hviskede han
han lag sine arme tæt om hende og smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 08:07

"Fint med mig" hviskede hun drillende og lukkede øjnene på klem og strøg sine læber over hans hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 08:27

"okay" sagde han
da han ikke havde nået imod ikke at se, han slap hende og gik elegant over og satte sig i sofa'en
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 08:29

Rose så på ham og lagde hovedet let på skrå og lagde armene over kors.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 08:34

Morgan vende sit hoved mod hende og smilte
"dette bliver hyggeligt, til jeg bliver slået af nogle der er blide" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 08:35

Hun så lidt på ham og smilte muntert. Hun gik roligt over til ham og lagde sit ansigt tæt til hans "Du er nu barnlig, Morgan" hviskede hun og pustede ham drillende ind i ansigtet og klappede ham hårdt på hovedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 08:41

Morgan nikkede
"men jeg har ikke tænkt mig at lade dig vinde" hviskede han
og lavede en hurtigt bevægelse og tog fat i hendes kæbe, han hev hende's ansigt hen til sig og kyssede hende ømt på munden
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 18 Icon_minitime

forsent ?
Tilbage til toppen 
Side 18 af 21Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: